mikaragua Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Liker å spille når sola er gått ned og himmelen er rosa, da er det digg. Spesielt på sommeren! 7442514[/snapback] Enig, jeg liker ikke når det er altfor varmt. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Liker faktisk vinteren godt, tørr og litt frosset bane. Ikke glatt. Men sensommeren er det beste, helt klart Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg liker best å spille midt på sommeren litt utpå kveldingen (forutsatt at det er relativt lyst, selvfølgelig) Ikke for varmt, ikke for kaldt! Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vell, nå er det kaldt og klar himmel. Skal ut å spille kamp på k.gress. Det er faktisk litt kos, men bare fordi det er lenge siden. Kaldt er ikke optimale forhold å spille på :/! Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vell, nå er det kaldt og klar himmel. Skal ut å spille kamp på k.gress. Det er faktisk litt kos, men bare fordi det er lenge siden. Kaldt er ikke optimale forhold å spille på :/! 7529837[/snapback] Jeg synes egentlig kaldt er helt greit så fremt det ikke regner, da er det et helvete. Må også nevne at jeg liker kunstgress best, vanlig gress kommer ganske nærme. <3 Kunstgress Lenke til kommentar
laffen1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 På sommerkveldene me skyfri himmel Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg liker veldig godt regn, fuktig og sølete fotballvær, for varmt (sommertid) er forjævlig å spille i så. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg liker at det er passelig temp; ikke for varmt, men i hvert fall ikke for kaldt.. Det skal være fint vær, men en liten sky foran sola.. Det er det ideele!! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Når det er sommer og sol, med en kald bris som avkjøler alle. Da er forholda så optimale som du får det! Vi hadde en kamp er tidligere i år, der vi måtte stoppe kampen midt inni fordi det var så varmt. Så blei en pause midt i første omgang. Det var merkelig! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Vi hadde en kamp er tidligere i år, der vi måtte stoppe kampen midt inni fordi det var så varmt. Så blei en pause midt i første omgang. Det var merkelig! 7590891[/snapback] Har jeg opplevd flere ganger... Har hatt opptil tre pauser i løpet av en kamp, grunnet varmen... Lenke til kommentar
eivranh Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er best akkurat når sola har gått ned og det er klar himmel litt utpå høsten.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Fantastisk å spille i regn, det må jeg si! Men en sen sommerkveld, dog fortsatt litt lys, og fin temperatur... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 På sommerkveldene me skyfri himmel 7538098[/snapback] Perfekt å spille da^^ Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg liker ganske godt passe temperatur med duskregn om sommeren. Banen bør ikke bli altfor våt da. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 grunnen til at vi liker å spille i regn (eller mange gjør det) er fordi da er lufta... nesten helt ren... siden regn dråpene tar med seg støv og pollen ned på bakken og det gjør at lufta blir så ren den kan bli naturlig, og da blir oksygen opptaket i blodet maksimert:) Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 I sånn "rolig" regn som faller sakte ned fra himmelen liker jeg best å spille i. Og selvfølgelig sent på kvelden om sommeren. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sol og vått gress.. Deilig å skyte og deilig med skli takling Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Et annet tidspunkt er midt på varmeste sommernatta. DA er det digg å stikke på kunstgressbanen og spille litt. Ingen andre som kommer for å forstyrre (jo, politiet en gang, på grunn av "fortvilte naboer"), perfekt temperatur og akkurat nok sikt til at straffesparkkonkurranse blir veldig morsomt! Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Regn,våt matte da e det kjekt og sklitakle Endret 25. januar 2007 av Zyrion Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Overskyet med kanskje litt duskeregn og en behagelig temperatur på minst 17 grader. Det er perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå