OmaaarS Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hva slags vær liker du best å spille fotball i? Jeg liker best å spille kamper i regn bare det ikke er for kaldt, men når jeg spiller i bingen og sånne ting er sol og varme best. Hva synes du? Endret 23. november 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 På tidlig høst eller sen vår når det ikke så kaldt Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg liker å spille i regn. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 På sommern, når sola har gått ned og med klar himmel. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg liker å spille på en varm sommerdag med duskregn! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Trives best med skygge, men fortsatt fin temperetatur. Gjerne litt duskregn ja Har pøset de to siste treningene da, selv om jeg løper stort sett hele tiden blir det fort kaldt når du ført må stå å vente noen sekunder. Huff, da foretrekker jeg nesten snø på kunstgresset! Lenke til kommentar
gimme Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 I Middels temperatur om våren Kanskje litt regn når jeg spiller på sommern ? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 God temperatur, og duskregn. Helst ikke for mye sol. Det er optimale forhold. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Elsker å spille i regnvær! Da florerer skli taklingene :!: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Egentlig når det er sol. Regner det er det rødt kort med en gang, da jeg har STYGGE taklinger fra før av, som ikke blir så mye bedre av litt søle Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 På sommern når det er overskyet og varmt, eller når sola har gått ned Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 God temperatur, og duskregn. Helst ikke for mye sol. Det er optimale forhold. 7346820[/snapback] Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 er morsomt og spille på høsten det er kaldt og reinet spruter ned og ta en kjempe takling sa han går på trynet opp i en søle dam (selvom det er vanskelig på kundtgress) nei da rein Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 God temperatur, og duskregn. Helst ikke for mye sol. Det er optimale forhold. 7346820[/snapback] Og våt matte Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Liker å spille når sola er gått ned og himmelen er rosa, da er det digg. Spesielt på sommeren! Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Liker å spille når det er ca 20-25 grader sola står høyt, så tidlig på året rett og slett ødeleggendes med lav sol om høsten!! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Liker å spille når det er ca 20-25 grader sola står høyt, så tidlig på året rett og slett ødeleggendes med lav sol om høsten!! 7446979[/snapback] Hehe...ihvertfall for keepere.....ikke noe som er verre enn å stå i mål, med den lave kveldsola midt i synet. Da jeg spilte aktivt, likte jeg best å spille i regn, av en eller annen grunn. Kanskje fordi vi spilte mest på grusbaner, og det kan være et sant helvete, når sola har stått på i mange dager....ikke akkurat lite støv på banen da nei.... Men nå som jeg bare gjør årlige comeback i en konsern-cup (bedrifts-fotball), så liker jeg best å spille i stekende sol. Hater å fryse. 30 grader og oppover, helst....så smaker det ekstra godt med en kald pils etter turneringa Pantera Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Å spille på gress når det regner synes jeg er helt forferdelig. Er vandt til grus, og "feilspretten" som kommer på vått gress er helt uberegnelig. Ser vi bort fra dette, synes jeg det er best å trene i vær med litt yr. Lenke til kommentar
Carra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Duskregn utpå høsten, paradis for en midtstopper. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ingenting er som å spille fotball i snø. Snøfotball ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå