Gå til innhold

Kredittkort — Råd om valg og bruk!


Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg som hadde en plan om å kvitte meg med Coop Mastercard til fordel for Ikano som "daily driver" for dagligvarer. Jaja, man får tyne ut det siste lille man får.

Edit: I e-post fra Ikano der de informerer om at rabattene fases ut, skriver de at

Sitat

Beslutningen er tatt etter en grundig vurdering av markedsmessige forhold. Den er nødvendig for at vi skal kunne opprettholde et bærekraftig tilbud til deg som kunde også i fremtiden.

Vi vil fortsatt gjøre vårt beste for å tilby deg fordeler som gir verdi i hverdagen.

 

Mener YX skrev noe av det samme da de avsluttet streaming-rabatten. Annet enn det ene tilbudet på møbler hos Jysk (?), så har ikke jeg sett snurten av noen andre tilbud som "gir verdi i hverdagen". Lite sannsynlig at det dukker opp noe nytt fra Ikano sin side.

 

Endret av Raspeball
Supplerte med litt info
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest e0dde...e61

Ikano har vært konkurranseledende, nå tilbyr de ingenting verken jeg eller mange andre vil ha.

De kunne redusert dagligvare rabatten til for eksempel halvparten og fortsatt vært konkurransedyktig.

Men med dagens beslutning virker det som de bare vil melke de kundene de allerede har som ikke gidder å flytte eller som ikke sjekker spam innboksen sin.

Har ikke orientert meg i markedet på lenge, men antar jeg går tilbake til trumf visa. Skal bli deilig å slippe å skanne trumf strekkoden hver gang.

Anonymous poster hash: e0dde...e61

Lenke til kommentar

Har det vært for mye snakk om kredittkort og rabatter? Har folk blitt for flinke til å betale før forfall? Har kredittkortselskapene blitt griskere?

Kortbunken slankes stadig, i dyrtiden var noen slanter ekstra i året kjærkomment. Da må man ha både Trumf Visa og Coop Mastercard, sigh.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...