Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 19 minutes ago, oddeh said: Fungerer det da altså med coop/naf-rabattkort? Nei. På https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/circlek/betingelser/ står det: "Medlemsbonus kan ikke kombineres med andre rabatter, eller ved betaling av andre kredittkort enn Coop Mastercard". Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Har kun Coop Mastercard, og får 4% ved handel på min lokale butikk (3% butikk og 1% kort) Må nesten vurdere andre kort, men det er lett for å havne i gjeldsfella. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 På Santander Flexi så står det "Kan kombineres med bensinstasjonenes egne kort for å spare enda mer" Hvordan vil dette fungere, iogmed at stasjonene har betalingskort, og en ikke kan betale med begge kortene? Lenke til kommentar
Prentom Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Dubious skrev (8 minutter siden): Har kun Coop Mastercard, og får 4% ved handel på min lokale butikk (3% butikk og 1% kort) Må nesten vurdere andre kort, men det er lett for å havne i gjeldsfella. Med Ikano får du 2% kort, og fortsatt 3% på Coop medlemskap. Det er ikke snakk om mye, men det hjelper på. Og du får 2% på alle dagligvarekjeder, i motsetning til Coop MC. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Dubious skrev (5 timer siden): På Santander Flexi så står det "Kan kombineres med bensinstasjonenes egne kort for å spare enda mer" Hvordan vil dette fungere, iogmed at stasjonene har betalingskort, og en ikke kan betale med begge kortene? Med Trumf på betjent Shell-stasjon skanner du først bonuskortet og betaler deretter med kredittkortet. Trumf er det eneste bonuskortet jeg vet om som kan kombineres med Santander Flexi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 On 7/23/2022 at 2:36 PM, Herr Brun said: Sukk, savner Monocard. Jeg også. Enkelt og greit, ingen grenser å forholde seg til, og verdens beste app. Ingen over, ingen ved siden! (unnskyld, Freia (Kraft Freia Marabou Norden)). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 On 4/25/2022 at 10:34 AM, henrikwl said: Dere som bruker Curve-kort..... I det siste har jeg fått mye "spam" fra Curve. De endrer betingelsene for gratisversjonen, så nå er det nesten ingenting å hente. Jeg vurderer å avslutte avtalen. Hva tenker dere andre som bruker Curve? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 For min del er det meget god verdi iom at de øker GBIT til 60 dager. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 ^fmj skrev (På 23.7.2022 den 21.39): Med Trumf på betjent Shell-stasjon skanner du først bonuskortet og betaler deretter med kredittkortet. Trumf er det eneste bonuskortet jeg vet om som kan kombineres med Santander Flexi. Ekstra stress å måtte betale i kassen, og mange pumper godtar kun kort. Lenke til kommentar
Gjest 8a885...46e Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 Dubious skrev (53 minutter siden): Ekstra stress å måtte betale i kassen, og mange pumper godtar kun kort. Stapp inn trumfkortet på pumpa da. Anonymous poster hash: 8a885...46e Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 Gjest 8a885...46e skrev (22 minutter siden): Stapp inn trumfkortet på pumpa da. Anonymous poster hash: 8a885...46e Hadde du lest det som ble skrevet så står det tydelig at det kun fungerer på betjent stasjon, altså i kassen. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 19 hours ago, Slettet-fsaSP0zV said: I det siste har jeg fått mye "spam" fra Curve. De endrer betingelsene for gratisversjonen, så nå er det nesten ingenting å hente. Jeg vurderer å avslutte avtalen. Hva tenker dere andre som bruker Curve? Eneste jeg bruker Curve til er for å få et par kort som ikke støtter Google Pay inn i Google pay, så for min del så er det verdt det, men er litt skuffet over bare 2 kort selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 1 hour ago, Dubious said: Hadde du lest det som ble skrevet så står det tydelig at det kun fungerer på betjent stasjon, altså i kassen. Så lenge stasjonen er betjent, funker det fint å sette inn trumfkortet før man setter inn betalingskortet. Behøver ikke å gå i kassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 1 hour ago, xaco said: Eneste jeg bruker Curve til er for å få et par kort som ikke støtter Google Pay inn i Google pay, så for min del så er det verdt det, men er litt skuffet over bare 2 kort selv. Samme her, men for å få et par kort inn i Apple Pay og Garmin Pay. Brukte Curve litt sist jeg var i USA, og så etterhvert at det påløp gebyrer for både bruk i helgen, og for å ha oversteget bruksbeløpet i løpet av en måned. Viktig å lese alt med små bokstaver her. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg bruker også Curve kun for å få Apple Pay på kort som ikke støtter det. Har inntrykk av at de fleste bonuser og cashbacks på det ikke gjelder i Norge uansett. 🤷🏼♂️ Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Dubious skrev (På 25.7.2022 den 14.18): Hadde du lest det som ble skrevet så står det tydelig at det kun fungerer på betjent stasjon, altså i kassen. Hvis det er Trumf du mener, så er det feil. Får bonus på pumpa på betjente Shell stasjoner men ikke på ubetjente, de som vel heter Shell Express? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Curve er vel ikke så bra lenger? Vurdere å si opp Curve selv, siden de har nå kun 2 kort. Har mobil pay og Garmin pay, og kan legge inn alle mine kort der. Utenom Amex selvfølgelig. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 12 minutes ago, ray001 said: Curve er vel ikke så bra lenger? Vurdere å si opp Curve selv, siden de har nå kun 2 kort. Har mobil pay og Garmin pay, og kan legge inn alle mine kort der. Utenom Amex selvfølgelig. Kommer ann på. di har Curve-X for 25kr månden. om man skaffer det før søndag (50KR om man skaffer etter) som gir deg 5 kort. 2000EUR i fri valutta veksling 200EUR i gratis utakk i minibank smart regler osv.. for meg er det heltklart verd og ha 5 kort i et for 25kr. men curve blue er blitt verre ja. så det er nok ikke for alle Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Bank Norwegian kredittkort 1 må man betale fakturaen manuelt. Dvs skrive inn beløp selv og huske på å betale den? Eller får man påminnelse om faktura og riktig beløp ferdig utfylt? 2. Kan man opprette avtalegiro med dette kredittkortet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 ltdata skrev (33 minutter siden): Bank Norwegian kredittkort 1 må man betale fakturaen manuelt. Dvs skrive inn beløp selv og huske på å betale den? Eller får man påminnelse om faktura og riktig beløp ferdig utfylt? 2. Kan man opprette avtalegiro med dette kredittkortet? Vet ikke med avtalegiro (det bruker jeg ikke), men de sender efaktura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå