VistaX Skrevet 1. mars 2022 Del Skrevet 1. mars 2022 andreasn skrev (På 23.2.2022 den 15.22): Er du mellom 18-28 år har DnB et program som er gratis (ingen årsavgift på Ung kort). Er du over 28 år må du ha Pluss eller Saga-program hvor årsavgift på kortet er 295,-. Jeg kan ikke se at de har en måneds-/årspris på selve kundeprogrammet. Man må ha en bankkort knyttet til en konto for å ha kundeprogram, så det vil jo koste 295 per år for kundeprogrammet. 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 29. mars 2022 Del Skrevet 29. mars 2022 Noen med dine penger+ som har lest denne saken? https://www.vg.no/dinepenger/fritid/i/bGb9ll/oeyvind-tjener-fett-paa-kredittkortbonuser-slik-gjoer-han-det Noen nytt, eller går det i det samme som vi kan lese om på sidene her? 1 Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Sliter med å velge rabatt på Yx-visa etter de byttet nettside. Noen som har klart å gjøre det? Lenke til kommentar
Prentom Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 MenuM skrev (45 minutter siden): Sliter med å velge rabatt på Yx-visa etter de byttet nettside. Noen som har klart å gjøre det? Jeg slet også, men fant det nå. https://www.ya.no/yxvisa-rabatter Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Får heller ikke registrert rabatten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. april 2022 Del Skrevet 8. april 2022 Noen som bruker Curve, og har opplevd problemer med at MCC ikke blir overført til belastet kort, slik at rabatter/cashback ikke registreres? Jeg er ny bruker, og så langt har alt fungert som forventet for min del. Fint å kunne betale med alle kort både med mobilen og klokken. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2022 Del Skrevet 8. april 2022 (endret) Akkurat det med MCC-kode har funket sånn passe her. Fått MCC-basert rabatt riktig noen ganger med Curve, ikke alltid. Endret 8. april 2022 av Herr Brun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. april 2022 Del Skrevet 8. april 2022 2 hours ago, Herr Brun said: Akkurat det med MCC-kode har funket sånn passe her. Fått MCC-basert rabatt riktig noen ganger med Curve, ikke alltid. Takk for info. Da må jeg fortsette å følge med. Konseptet med Curve er bra. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Med Curve får man vel Apple Pay med DNB? Hvordan er det med rabatt for drivstoff og super tilbud nå når de har begynt med en kode? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Min erfaring er at man aldir får kort-spesifikke rabatter når man bruker de via Curve. For min del brukes Curve utlukkende for å unngå påslag ved kjøp i utenlandsk valuta. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 TMB skrev (10 minutter siden): Min erfaring er at man aldir får kort-spesifikke rabatter når man bruker de via Curve. For min del brukes Curve utlukkende for å unngå påslag ved kjøp i utenlandsk valuta. Men nå er det vel ikke kortspesifikt lenger når man må legge inn kode? Det er kundeprogram-basert nå? Eller? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 On 4/3/2022 at 1:57 PM, Prentom said: Jeg slet også, men fant det nå. https://www.ya.no/yxvisa-rabatter Blir bare sendt lenger ned på siden uten mulighet til å velge rabatt, fikk du registrert din? Lenke til kommentar
Prentom Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 MenuM skrev (6 minutter siden): Blir bare sendt lenger ned på siden uten mulighet til å velge rabatt, fikk du registrert din? Det virket ikke de første dagene, men jeg har fått registrert det nå ☺️ Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 3 minutes ago, Prentom said: Det virket ikke de første dagene, men jeg har fått registrert det nå ☺️ Det var nettleseren som var problemet, fikk registrert i chrome 😁 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 1 hour ago, MenuM said: Det var nettleseren som var problemet, fikk registrert i chrome 😁 Hvilken nettleser feilet det i? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 6 minutes ago, Slettet-fsaSP0zV said: Hvilken nettleser feilet det i? Brave 1 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 VistaX skrev (På 10.4.2022 den 9.25): Men nå er det vel ikke kortspesifikt lenger når man må legge inn kode? Det er kundeprogram-basert nå? Eller? Fikk svar på DNB chat at man kan bruke digital lommebok hvor brukerstedet godtar dette og får rabatt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Dere som bruker Curve-kort – klarer dere å bruke det til å fylle bensin med? Sånn, på terminalen på pumpa? Sist jeg prøvde det, for vel et års tid siden, så gikk det av en eller annen grunn ikke. Jeg regner med det har å gjøre med den aldeles åndssvake måten pumpa først belaster 1500 kroner, for så å trekke det og belaste det faktiske beløpet etterpå, men jeg vet ikke om noe har skjedd med enten app eller betalingsmåte som gjør at dette fungerer nå i dag. Noen innspill? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 4 hours ago, henrikwl said: Dere som bruker Curve-kort – klarer dere å bruke det til å fylle bensin med? Sånn, på terminalen på pumpa? Sist jeg prøvde det, for vel et års tid siden, så gikk det av en eller annen grunn ikke. Jeg regner med det har å gjøre med den aldeles åndssvake måten pumpa først belaster 1500 kroner, for så å trekke det og belaste det faktiske beløpet etterpå, men jeg vet ikke om noe har skjedd med enten app eller betalingsmåte som gjør at dette fungerer nå i dag. Noen innspill? Prøvde dette kanskje for 4 måneder siden, da funket det ikke. Dette var YX eller UnoX, husker ikke. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 Til info: jeg prøvde å betale på pumpeterminal med Curve kortet nå i dag og da funka det. 🤷🏼♂️ Vet ikke om det var tilfeldig flaks eller hva, men jeg skal prøve flere ganger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå