simen929 Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Slettet-fsaSP0zV skrev (8 minutter siden): Fra komplettbank.no: Maksimal opptjening av bonuspoeng er 500 per måned og 2000 per siste 12 måneder. Det var jo teit. Må vel se til å skaffe meg et annet kort jeg kan bruke ved siden av da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 2 minutes ago, simen929 said: Må vel se til å skaffe meg et annet kort jeg kan bruke ved siden av da. Si fra hvis du finner et annet som gir 1 % (eller mer) bonus på all handel! Jeg trenger også et kort i tillegg, nå som Monocard er borte. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Ikke akkurat kredittkort, men er det noen banker som har debitkort som er gebyrfrie og har ingen årsavgift? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) 1 hour ago, omp9 said: Ikke akkurat kredittkort, men er det noen banker som har debitkort som er gebyrfrie og har ingen årsavgift? OBOS-banken, hvis man er medlem i OBOS (som koster 200 pr år, og gir mange andre fordeler). https://bank.obos.no/privat/betaling-og-kort/visa-kort/ Endret 7. januar 2022 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Freddyen1975 Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Jeg lurte på hvilke kredittkort uten årsavgift mener dere er best? Er det slik at jeg må ha flere kort eller kan jeg klare meg med et? Jeg har også har kommet over en Facebook gruppe som heter "Kredittkort - sammenligning, tips og triks" hvor det er tips og diskusjoner rundt samme temaet. 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 DNB har fjernet Supertilbud dersom du bare har DNB Mastercard, nå må du være medlem i såkalte kundeprogram med kort, konto, nettbank, etc for å få tilbudet. Obs til de som bare har kredittkortet, så må dere melde dere inn i kundeprogrammet eller la være å bruke kredittkortet førstkommende torsdag i god tro om at rabatten er gyldig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 2 hours ago, Fresh Prince said: DNB har fjernet Supertilbud dersom du bare har DNB Mastercard... Dårlig av DNB å ikke informere om dette på forhånd. Dersom de tror at de kan "lure" til seg flere kunder på denne måten, så tar de feil, i det minste når det gjelder meg. Info: https://www.dnb.no/kundeprogram/fordeler/supertilbud Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Er vi sikre på at vi ikke maler fanden på veggen her nå? Sånn jeg forstår det fra nettsidene, så viser du bare frem dnb kortet før du handler i butikk eller skriver koden fra nettsidene til dnb i nettbutikken du handler i. Må bare passe på at rabatten blir trekkt før du betaler. Den store forskjellen nå er vel at rabatten blir trekkt der og da vs at den kom frem på faktura før.. Edit: Ser det har blitt 12 ganger i året. Det var vel 10 ganger i året før. Endret 25. januar 2022 av Trene Arnholdt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) 1 hour ago, Trene Arnholdt said: Den store forskjellen nå er vel at rabatten blir trekkt der og da vs at den kom frem på faktura før. Den store forskjellen er at man tidligere har fått rabatten på alle (?) private MasterCard fra DNB, mens man nå må være en programkunde og vise frem et programkort (VISA eller MC) for å få rabatten. Se lenken min over. Jeg regner med at flertallet som har benyttet dette er som meg, som kun har MC fra DNB, og ikke er programkunder. Endret 25. januar 2022 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Forbruk_123 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Slettet-fsaSP0zV skrev (11 timer siden): Den store forskjellen er at man tidligere har fått rabatten på alle (?) private MasterCard fra DNB, mens man nå må være en programkunde og vise frem et programkort (VISA eller MC) for å få rabatten. Se lenken min over. Jeg regner med at flertallet som har benyttet dette er som meg, som kun har MC fra DNB, og ikke er programkunder. Har selv privat MC (gull) fra DNB. Ikke fått informasjon om endrede vilkår. Supertilbud og rabatter på utvalgte butikker var grunn til anskaffelse av kortet. Nå har de, uten kommunikasjon til kunder med dette kortet, overført supertilbud kampanjen kun til de som blir med som programkunde og dermed må betale årsavgift(295 pr.år) for vanlig bankkort med kredittkort tilknyttet kundeprogram ( ikke vanlig MC). Forstår at de endrer betingelser, men her må det kommuniseres ut til kundene som mister fordeler i sine MC. Blir for sent å bestille kundeprogram til nåværende kampanje for de som finner dette ut nå. Endret 26. januar 2022 av Forbruk_123 Feilskriving Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Er man kun MasterCard-kunde og bruker rabattkoden ved kjøp/viser frem kortet i butikker, så vil DNB kansellere rabatten i ettertid i følge kundeservice. Så det at de ikke har kommunisert dette ut på en ordentlig måte er skammelig. Er nok mange som går på en smell i morgen. 2 Lenke til kommentar
konsonor Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Noen som har sjekket kostnaden og hva som skal til for å kunne fortsette å få rabatten? Har hatt stor nytte av den så langt, så dumt om jeg ikke får brukt den videre. Har som mange andre MC gold, men er kunde hos en annen bank. Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Slettet-fsaSP0zV skrev (På 6.1.2022 den 13.30): Si fra hvis du finner et annet som gir 1 % (eller mer) bonus på all handel! Jeg trenger også et kort i tillegg, nå som Monocard er borte. https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/daglig-bruk/kort/kredittkort/penger-tilbake.html 3000 max pr år, 5% rente på cashback, koster 10kr år måned. Lenke til kommentar
konsonor Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 konsonor skrev (1 time siden): Noen som har sjekket kostnaden og hva som skal til for å kunne fortsette å få rabatten? Har hatt stor nytte av den så langt, så dumt om jeg ikke får brukt den videre. Har som mange andre MC gold, men er kunde hos en annen bank. For å svare for meg selv: Ringte DnB kundestøtte. Denne helgen går det ann å bruke Mastercard gold, men det er siste gang. Etter det må man være programkunde for å få rabatt. 1 Lenke til kommentar
Forbruk_123 Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 konsonor skrev (3 timer siden): For å svare for meg selv: Ringte DnB kundestøtte. Denne helgen går det ann å bruke Mastercard gold, men det er siste gang. Etter det må man være programkunde for å få rabatt. Da skal det testes ut denne gang, så får vi se om det blir et programkunde kort og betale årsgebyret... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 8 hours ago, konsonor said: For å svare for meg selv: Ringte DnB kundestøtte. Denne helgen går det ann å bruke Mastercard gold, men det er siste gang. Etter det må man være programkunde for å få rabatt. Er dette offisielt fra DNB? Fikk ny SMS i dag, men i lenken der står det at det fra 2022 er kun programkunder som får supertilbud. Lenke til kommentar
konsonor Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Slettet-fsaSP0zV skrev (18 minutter siden): Er dette offisielt fra DNB? Fikk ny SMS i dag, men i lenken der står det at det fra 2022 er kun programkunder som får supertilbud. Det var det kundebehandleren fra DNB sa i telefonen idag. Jeg spurte spesifikt om det, og han sa også at de ville komme med en større presisering til neste supertilbud og at helgens tilbud var det siste der man kunne benytte mastercard uten å være programkunde. 1 Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Hvordan fungerer det i praksis? DNB kan vel ikke se annet enn selve beløpet som er trukket fra MC, så om man har fått rabatt eller ikke vet de vel ikke. Slik at man i teorien kun kan ha MC og få rabatt? 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Noen som har sagt opp DnB kortet sitt enda, eller har funnet ut hva det koster å fortsette med supertilbud? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Er du mellom 18-28 år har DnB et program som er gratis (ingen årsavgift på Ung kort). Er du over 28 år må du ha Pluss eller Saga-program hvor årsavgift på kortet er 295,-. Jeg kan ikke se at de har en måneds-/årspris på selve kundeprogrammet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå