Gå til innhold

Kredittkort — Råd om valg og bruk!

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kult. Da bestiller jeg dette kortet, da jeg Ya-Bank har sluttet deres tilbud nå.

Det er et fantastisk kort (pga vipps og payr). IKKE søk om for høy kredittgrense. De er strenge, og får du avslag så har du 6 mnd karantene før du kan søke på nytt.

Lenke til kommentar

Det er et fantastisk kort (pga vipps og payr). IKKE søk om for høy kredittgrense. De er strenge, og får du avslag så har du 6 mnd karantene før du kan søke på nytt.

Belaster de ikke gebyr og renter hvis jeg bruker kredittkortet for vipps?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k. 

Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash?

Jeg bruker gjerne 200k i året på kredittkortet og kommer nok til å benytte de første 100k på norwegian sitt. Spørsmålet er hva som er fornuftig å ha som kort nr 2. 

Trumf visa? Er det noe bedre? 

Jeg handler ofte i norgesgruppen sine butikker. Jeg handler også relativt ofte rundt i nettbutikker.

Lenke til kommentar

Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k.

Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash?

Jeg bruker gjerne 200k i året på kredittkortet og kommer nok til å benytte de første 100k på norwegian sitt. Spørsmålet er hva som er fornuftig å ha som kort nr 2.

Jeg handler ofte i norgesgruppen sine butikker. Jeg handler også relativt ofte rundt i nettbutikker.

Om du reiser mye (med SAS) kan kanskje deres kort kombinert med trumf være noe?

Anonymous poster hash: 08669...4e3

Lenke til kommentar

Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k.

Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash?

shell mc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...