Nåla-i-veggen Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Til info så får man også Trumf-poeng hvis man belaster Shell Mastercard når man overfører penger med Vipps. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Til info så får man også Trumf-poeng hvis man belaster Shell Mastercard når man overfører penger med Vipps. Lyst til å vippse 5.000 kr noen ganger fram og tilbake med meg? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Får man trumf-bonus hvis man bruker Shell Mastercard på rema 1000? (Vet at vanlig trumf ikke fungerer på rema1000, da de ikke er en del av NorgesGruppen). Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Ja, det er det eneste trumfkortet som funker der. Du får 1% av alt forbruk. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Ja, det er det eneste trumfkortet som funker der. Du får 1% av alt forbruk. Det er kult. Da bestiller jeg dette kortet, da jeg Ya-Bank har sluttet deres tilbud nå. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Det er kult. Da bestiller jeg dette kortet, da jeg Ya-Bank har sluttet deres tilbud nå. Det er et fantastisk kort (pga vipps og payr). IKKE søk om for høy kredittgrense. De er strenge, og får du avslag så har du 6 mnd karantene før du kan søke på nytt. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Det er et fantastisk kort (pga vipps og payr). IKKE søk om for høy kredittgrense. De er strenge, og får du avslag så har du 6 mnd karantene før du kan søke på nytt. Belaster de ikke gebyr og renter hvis jeg bruker kredittkortet for vipps? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Belaster de ikke gebyr og renter hvis jeg bruker kredittkortet for vipps? Nop, du får til og med bonus for det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Hvordan kobler man Shell Mastercard opp mot Trumf-kontoen som jeg har fra før? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Skjer ikke det automatisk når du søker om Shell MC? Edit: Dersom det av en eller annen grunn ikke gjør det, så går det vel an å legge til Shell MC som Trumf-kort via "Min side" hos Trumf? Endret 2. september 2018 av Raspeball Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jo, det skjer automatisk. Så om man ikke er tidligere trumf-kunde så blir man det av seg selv. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Takk for svar. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Er det flere som har problemer med chippen på Shell Mastercard? Har enda ikke fått den til å fungere. Prøver tre ganger og så må jeg dra stripa. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Brukte det senest i dag med chip, og det fungerte uten problemer, så basert på det vil jeg si at jeg ikke opplever det samme som deg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Merkelig. Jeg har prøvd å bruke det tre ganger i forskjellige butikker, og får bare opp "Er kortet satt inn riktig?". Jeg får ta kontakt med banken. Takk for svar. Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k. Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash? Jeg bruker gjerne 200k i året på kredittkortet og kommer nok til å benytte de første 100k på norwegian sitt. Spørsmålet er hva som er fornuftig å ha som kort nr 2. Trumf visa? Er det noe bedre? Jeg handler ofte i norgesgruppen sine butikker. Jeg handler også relativt ofte rundt i nettbutikker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k. Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash? Jeg bruker gjerne 200k i året på kredittkortet og kommer nok til å benytte de første 100k på norwegian sitt. Spørsmålet er hva som er fornuftig å ha som kort nr 2. Trumf visa? Er det noe bedre? Jeg handler ofte i norgesgruppen sine butikker. Jeg handler også relativt ofte rundt i nettbutikker. Om du reiser mye (med SAS) kan kanskje deres kort kombinert med trumf være noe? Anonymous poster hash: 08669...4e3 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k. Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash? Jeg bruker gjerne 200k i året på kredittkortet og kommer nok til å benytte de første 100k på norwegian sitt. Spørsmålet er hva som er fornuftig å ha som kort nr 2. Trumf visa? Er det noe bedre? Jeg handler ofte i norgesgruppen sine butikker. Jeg handler også relativt ofte rundt i nettbutikker. shell mc Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Cresco car - 1% på alle kjøp og ekstra på bilrelaterte kjøp som på bensinstasjoner og parkering. Kommer direkte tilbake som avslag på faktura. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 COOP MasterCard: 1% på alt inntil 250k pr år + andre fordeler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå