nordemoniac Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei! Har en kamerat som har en Toyota Carina '94 tror jeg. Monterte inn CD-spiller for ikke så lenge siden, og fant da også en plugg som vi ikke brukte. Var 4 ledninger, og regner med at den hørte til høyttalere bak. Denne bilen har da ikke høyttalere bak, og derfor tenkte vi å legge opp noen. Men hvor er høyttalerkabelen? Ettersom det så ut til å være lagt opp til pluggen foran... Må jeg legge opp ledninger hele veien?! Hvor skal jeg legge de isåfall? Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 I min Golf II 84mod har jeg lagt ledningene under listene som går ved dørene.. Eneste måte å finne ut hvor ledningene går er å prøve å følge dem, har selv fire ledninger som går til høytallerplassene i dashbordet oppe i hjørnene "under" frontruta og to av dem går til høytallerne jeg har i bak dørene. Hvor skal høytallerne plasseres? Anbefaler å legge høytallerledninger og signalkabler til forsterker på ene siden av bilen og strømledningen til forsterker på andre siden... Om dere ikke skal ha forsterker i bilen så kan d være lurt å spare den ene siden i tilfelle han noen gang skulle ombestemme seg... Kjipt å måtte strekke en eller flere ledninger på nytt fordi man plutselig fikk lyst på forsterker til f.eks sub o.l. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 I min Golf II 84mod har jeg lagt ledningene under listene som går ved dørene.. Eneste måte å finne ut hvor ledningene går er å prøve å følge dem, har selv fire ledninger som går til høytallerplassene i dashbordet oppe i hjørnene "under" frontruta og to av dem går til høytallerne jeg har i bak dørene. Hvor skal høytallerne plasseres? Anbefaler å legge høytallerledninger og signalkabler til forsterker på ene siden av bilen og strømledningen til forsterker på andre siden... Om dere ikke skal ha forsterker i bilen så kan d være lurt å spare den ene siden i tilfelle han noen gang skulle ombestemme seg... Kjipt å måtte strekke en eller flere ledninger på nytt fordi man plutselig fikk lyst på forsterker til f.eks sub o.l. 7352272[/snapback] Skal ikke ha forsterker, kun to høyttalere bak. Og ledningene er allerede lagt opp fra fabrikk. Men vet ikke hvor ledningene ender bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå