Andyoid Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Kan noen hjelpe meg å anbefale en cpu kjøler til en AMD XP2200+ CPU? Så vidt jeg kan se er det socket 462 på et Asus A7V8X hovedkort. CPU'en blir fort litt varm. Ligger forholdsvis stabil på 64 grader og går over 70 grader om jeg pakker ut et par store archives etter hverandre (da går den i shutdown). CPU er ikke overklokket. Antar det er kjøleren som sitter på nå som begynner å bli sliten. Maskinen går som filserver, så det hadde vært ok å hatt det noe mer stabil. Forslag med url helst på komplett mottas med takk. Det gjør ingenting om de er litt stillegående! Endret 23. november 2006 av Andy156 Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den her bør vel gjøre jobben: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302755 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du bør sjekke målene på zalman kjøleren før du eventuelt kjøper den. Hvis du har et kabinett der Hovedkortet er helt opp i Strømforsyningen , kan det bli for liten plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå