Gå til innhold

Grupper/artister du ikke liker

Datacalibel

Anbefalte innlegg

Hvilke grupper/artister liker du ikke, eller er veldig lei å høre om?

Musikk du ikke skjønner at noen gidder å høre på?

For min del fordrar jeg ikke Kaizers, syns dem er drittkjedeli, og likte dem heller ikke live!

Oppskrytt hele bandet!

Liker heller ikke Bullet For My Valentine!

Og litt lei av all oppmerksomheten rundt Karpe Diem!

PS: Håper dere kan læ være å krangle, så slipper tråden og måtte stenges :ermm:

Endret av Datacalibel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finns det noen grupper du bare hater å høre, og å høre om hele tiden?

Musikk du ikke skjønner at noen gidder å høre på?

For min del fordrar jeg ikke Kaizers, syns dem er drittkjedeli, og likte dem heller ikke live!

Oppskrytt hele bandet!

Liker heller ikke Bullet For My Valentine!

7344657[/snapback]

Britney Spears og alle typer trance og bass musikk! Får bare helt fnatt og synes det er helt fantastisk dårlig!!

BASSHUNTER :thumbdown:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Kommer ikke på noen musikk jeg ikke skjønner at andre liker. Mye jeg ikke takler selv, men folk er forskjellig, og ikke alle har et like trent øre innen musikk, smak er en personlig sak, osv. Jeg skjønner at folk liker Coldplay, men liker det ikke selv. Jeg skjønner at folk liker U2, men liker det ikke selv. Skjønner at folk liker Britney Spears, liker det ikke selv. Selv Ole Ivars, Holmsve, Picazzo osv kan jeg skjønne hvorfor folk liker det. (men ingenting er som å røyke seg en, slå på danseband-svisj, og få se en real latter)

Mange skjønner ikke at folk kan like Grandiosa, men jeg digger det. Grandiosa er genialt, dermed basta! (pizzaen altså!)

Endret av Toa
Lenke til kommentar

Hvis det er meningen å sette opp en liste over alle artistene/gruppene her, blir det fort en del fra meg ihvertfall :D Nevner i fleng:

Margaret Berger

Basshunter

Elvira Nikolaisen

HIM

Bertine Zetlitz

Pink

The Pussycat Dolls

Juanes

ODD NORDSTOGA

ALLE techno/trance-idioter som gjør det til sin livsoppgave å sodomere det som finnes av bra rockelåter. (håper de brenner lenge)

50 Cent

Paris Hilton

Konklusjon: Liker IKKE rap, folkemusikk, falske dokker som ikke kan synge, techno, trance, eller emo-musikk/"love"metall. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke wannabe-metal som HIM (nyeste platene i hvertfall), Linkin Park, Limp Bizkit, KoRn, Stone Sour osv. Dessuten misliker jeg det aller meste av rap/hip-hop (skal ikke uttale meg for mye siden jeg ikke har hørt skikkelig på musikken).

I tillegg til dette hater jeg all slags useriøs musikk ala Basshunter, WoW-rappen, Manchester United-sangen osv.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke wannabe-metal som HIM (nyeste platene i hvertfall), Linkin Park, Limp Bizkit, KoRn, Stone Sour osv. Dessuten misliker jeg det aller meste av rap/hip-hop (skal ikke uttale meg for mye siden jeg ikke har hørt skikkelig på musikken).

I tillegg til dette hater jeg all slags useriøs musikk ala Basshunter, WoW-rappen, Manchester United-sangen osv.

7345578[/snapback]

Amen broder ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke mange artister og band som klarer å snike seg inn her hos meg, men Pearl Jam er vel den verste av de verste. James Blunt er vel også en av sjeldenhetene som foraktes fullstendig.

Omtrent alle andre artister har klart å koke sammen i det minste én låt jeg kan like (sånn jeg tolker emnet, i alle fall)

Lenke til kommentar
Du har ikke hørt alt, ergo er det logisk umulig å påstå det du sier.

7345674[/snapback]

Det er bare lyden av "instrumentene" som får meg til å brekke meg.

EDIT- Og det tar for lang tid å liste alle.

Men Scooter og de greiene på hard dance mania-reklamene er fæle greier.

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...