Datacalibel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hvilke grupper/artister liker du ikke, eller er veldig lei å høre om? Musikk du ikke skjønner at noen gidder å høre på? For min del fordrar jeg ikke Kaizers, syns dem er drittkjedeli, og likte dem heller ikke live! Oppskrytt hele bandet! Liker heller ikke Bullet For My Valentine! Og litt lei av all oppmerksomheten rundt Karpe Diem! PS: Håper dere kan læ være å krangle, så slipper tråden og måtte stenges Endret 23. november 2006 av Datacalibel Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Finns det noen grupper du bare hater å høre, og å høre om hele tiden? Musikk du ikke skjønner at noen gidder å høre på? For min del fordrar jeg ikke Kaizers, syns dem er drittkjedeli, og likte dem heller ikke live! Oppskrytt hele bandet! Liker heller ikke Bullet For My Valentine! 7344657[/snapback] Britney Spears og alle typer trance og bass musikk! Får bare helt fnatt og synes det er helt fantastisk dårlig!! BASSHUNTER Endret 23. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 System Of A Down! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Kommer ikke på noen musikk jeg ikke skjønner at andre liker. Mye jeg ikke takler selv, men folk er forskjellig, og ikke alle har et like trent øre innen musikk, smak er en personlig sak, osv. Jeg skjønner at folk liker Coldplay, men liker det ikke selv. Jeg skjønner at folk liker U2, men liker det ikke selv. Skjønner at folk liker Britney Spears, liker det ikke selv. Selv Ole Ivars, Holmsve, Picazzo osv kan jeg skjønne hvorfor folk liker det. (men ingenting er som å røyke seg en, slå på danseband-svisj, og få se en real latter) Mange skjønner ikke at folk kan like Grandiosa, men jeg digger det. Grandiosa er genialt, dermed basta! (pizzaen altså!) Endret 23. november 2006 av Toa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Mener ikke å ta alt under en kam, men jeg missliker det meste rap og techno/lignende. Det finnes noe bra innen her også, men det er i mine øyne beskrivelig mye mindre enn innen andre sjangere. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er det ikke en halv million tråder i samme gate, nå? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis det er meningen å sette opp en liste over alle artistene/gruppene her, blir det fort en del fra meg ihvertfall Nevner i fleng: Margaret Berger Basshunter Elvira Nikolaisen HIM Bertine Zetlitz Pink The Pussycat Dolls Juanes ODD NORDSTOGA ALLE techno/trance-idioter som gjør det til sin livsoppgave å sodomere det som finnes av bra rockelåter. (håper de brenner lenge) 50 Cent Paris Hilton Konklusjon: Liker IKKE rap, folkemusikk, falske dokker som ikke kan synge, techno, trance, eller emo-musikk/"love"metall. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg liker ikke wannabe-metal som HIM (nyeste platene i hvertfall), Linkin Park, Limp Bizkit, KoRn, Stone Sour osv. Dessuten misliker jeg det aller meste av rap/hip-hop (skal ikke uttale meg for mye siden jeg ikke har hørt skikkelig på musikken). I tillegg til dette hater jeg all slags useriøs musikk ala Basshunter, WoW-rappen, Manchester United-sangen osv. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg liker ikke wannabe-metal som HIM (nyeste platene i hvertfall), Linkin Park, Limp Bizkit, KoRn, Stone Sour osv. Dessuten misliker jeg det aller meste av rap/hip-hop (skal ikke uttale meg for mye siden jeg ikke har hørt skikkelig på musikken). I tillegg til dette hater jeg all slags useriøs musikk ala Basshunter, WoW-rappen, Manchester United-sangen osv. 7345578[/snapback] Amen broder Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 System Of A Down! 7344685[/snapback] Enig, og Breaking Benjamin. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er ikke mange artister og band som klarer å snike seg inn her hos meg, men Pearl Jam er vel den verste av de verste. James Blunt er vel også en av sjeldenhetene som foraktes fullstendig. Omtrent alle andre artister har klart å koke sammen i det minste én låt jeg kan like (sånn jeg tolker emnet, i alle fall) Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg forakter all form for dance/trance. Ellers, Nightwish. Fysj. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg forakter all form for dance/trance. 7345647[/snapback] Du har ikke hørt alt, ergo er det logisk umulig å påstå det du sier. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Du har ikke hørt alt, ergo er det logisk umulig å påstå det du sier. 7345674[/snapback] Det er bare lyden av "instrumentene" som får meg til å brekke meg. EDIT- Og det tar for lang tid å liste alle. Men Scooter og de greiene på hard dance mania-reklamene er fæle greier. Endret 23. november 2006 av Edge Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 ...og de kan være så jævlig mye forskjellig. Slike generaliseringer er fåfengt og har liten nytteverdi. Det gjelder å ha et åpent sinn Til og med jeg klarer å høre på blues. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) 7345725[/snapback] Unskyld? Hvilke grupper/artister liker du ikke, eller er veldig lei å høre om? Musikk du ikke skjønner at noen gidder å høre på? Endret 23. november 2006 av .:stinky:. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Coldplay Guns N' Roses AC/DC Iron Maiden 50 Cent Snoop Doog G-Unit Eminem Britney Spears Christina Aguilera Celine Dion Shakira Dido Daniel Powter James Blunt ..... de jeg kom på i forbifarten Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 7345725[/snapback] Ahh.. The Wall er konge, fint at du har skjønt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg