odinflisa Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Maskinen min fryser da jeg prøver og spille... jeg kommer inn i spillet, men etter ca 20-50 sekunder stopper pcen min helt opp, og jeg får grønn skjer på skjermen min, samt det bildet pcen frøs i.. men det som er rart, er at hvist jeg surfer windows, fungerer pcen min helt fint! noen som vet hva som er galt? på forhånd takk! Endret 23. november 2006 av odinflisa Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Prøv å oppdatere drivere til skjermkort. Hvis ikke dét virker, er det på tide å kjøpe seg nytt skjermkort. Om jeg har forstått deg rett? Lenke til kommentar
odinflisa Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Prøv å oppdatere drivere til skjermkort.Hvis ikke dét virker, er det på tide å kjøpe seg nytt skjermkort. Om jeg har forstått deg rett? 7344660[/snapback] skjermkortet mitt er ikke gammelt.. det bare skjedde sånn plutslig... har funka helt fint helt til nå... Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) sjekk tempen på det! edit: hva type skjermkort? Endret 23. november 2006 av amdorintel Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Prøve og last ned den nyaste patchen til spillet. Ta en windows update fiksa en del feil i windows. Oppdater divarane dinne og codecen din. Ka spill e det snakka om ? Endret 23. november 2006 av Neddo Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) det har nok noe med driver eller skjermkort å gjøre... snakk kanskje med forhandleren hvis du tror det er smart, etter at du har sjekka oppdateringer på sjrmdriver og direct X kanskje? Endret 23. november 2006 av larsern4 Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hva skjermkort er dette? Lenke til kommentar
rah Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hva skjermkort er dette? 7344938[/snapback] Det heter vel "Hvilket skjermkort", men du går vel i barneskolen. Lenke til kommentar
rah Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 lol...apeatt 7345049[/snapback] Apeatt? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg hadde en del problemer med at Oblivion krasjet maskinen, helt til jeg kjøpte ny kjøler til skjermkortet (en Arctic Cooling VGA Silencer, anbefales). Siden har jeg ikke hatt et krasj. Siden du får krasj så raskt etter å ha gått inn i spiller, kan du kanskje sjekke om viften på skjermkortet i det hele tatt går, og om kjøleribben er festet skikkelig på GPU-en. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Som sakt tidligere,den feilen du har der kan ha sammenheng med høy gpu temp..så last ned eventuelt everest og sjekk tempen først føre nye drivere osv.. ja "er bare apekatter som oppfører seg som deg" Lenke til kommentar
rah Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Som sakt tidligere,den feilen du har der kan ha sammenheng med høy gpu temp..så last ned eventuelt everest og sjekk tempen først føre nye drivere osv.. ja "er bare apekatter som oppfører seg som deg" 7345193[/snapback] Nåvel, du mente apekatt, du skrev nemlig apeatt. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hva med og bytte tråd hvis du ikke har annet og tilføye her? her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=&s=hardware.no Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Som sakt tidligere,den feilen du har der kan ha sammenheng med høy gpu temp..så last ned eventuelt everest og sjekk tempen først føre nye drivere osv.. ja "er bare apekatter som oppfører seg som deg" 7345193[/snapback] Nåvel, du mente apekatt, du skrev nemlig apeatt. 7345222[/snapback] Hva er egentlig vitsen med å komme inn i en tråd bare for å rette på hva folk skriver? Ta utdanning og bli lærer. Du vil nok få stor glede av den jobben virker det som. OT: Jeg hadde samme problem.. Av en eller annen grunn så funket det å skru opp 3.3volten. Om denne går på skjermkortet vet jeg ikke. Men det kan vell noen andre svare på.. Lenke til kommentar
rah Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Beklager, det skal ikke gjenta seg. Bare en liten sak på tampen: hva med og bytte tråd hvis du ikke har annet og tilføye her? Det heter å bytte. Endret 23. november 2006 av rah Lenke til kommentar
odinflisa Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 skjermkortet jeg har er "NVIDIA Geforce 6800 series GPU" men tror ikke det går varmt og sånt... og akkurat nå, gjelder det alle spill jeg har prøvd. altså CS, WOW, WCIII .... det har funka helt fint til plutselig etter jeg kom hjem fra skolen (hadde spilt litt før jeg dro på skolen faktisk) og da jeg kom hjem og skulle spille med broren min bare klikka det, og jeg fikk sånt grønn aktig skjær på pc skjermen, og pcen stoppa opp..... Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Uansett om du ikke trur det blir varmt så sjekk det..hvis ikke så gå inn her : http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html og test den:).. Lenke til kommentar
odinflisa Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Uansett om du ikke trur det blir varmt så sjekk det..hvis ikke så gå inn her : http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html og test den:).. 7346056[/snapback] okei, skal prøve den=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå