Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen min fryser ved spilling..

Anbefalte innlegg

Maskinen min fryser da jeg prøver og spille...

jeg kommer inn i spillet, men etter ca 20-50 sekunder stopper pcen min helt opp, og jeg får grønn skjer på skjermen min, samt det bildet pcen frøs i..

men det som er rart, er at hvist jeg surfer windows, fungerer pcen min helt fint!

noen som vet hva som er galt?

på forhånd takk!

Endret av odinflisa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å oppdatere drivere til skjermkort.

Hvis ikke dét virker, er det på tide å kjøpe seg nytt skjermkort.

Om jeg har forstått deg rett?

7344660[/snapback]

skjermkortet mitt er ikke gammelt.. det bare skjedde sånn plutslig... har funka helt fint helt til nå...

Lenke til kommentar

Jeg hadde en del problemer med at Oblivion krasjet maskinen, helt til jeg kjøpte ny kjøler til skjermkortet (en Arctic Cooling VGA Silencer, anbefales). Siden har jeg ikke hatt et krasj. Siden du får krasj så raskt etter å ha gått inn i spiller, kan du kanskje sjekke om viften på skjermkortet i det hele tatt går, og om kjøleribben er festet skikkelig på GPU-en.

Lenke til kommentar
Som sakt tidligere,den feilen du har der kan ha sammenheng med høy gpu temp..så last ned eventuelt everest og sjekk tempen først føre nye drivere osv..

ja "er bare apekatter som oppfører seg som deg"

7345193[/snapback]

Nåvel, du mente apekatt, du skrev nemlig apeatt.

Lenke til kommentar
Som sakt tidligere,den feilen du har der kan ha sammenheng med høy gpu temp..så last ned eventuelt everest og sjekk tempen først føre nye drivere osv..

ja "er bare apekatter som oppfører seg som deg"

7345193[/snapback]

Nåvel, du mente apekatt, du skrev nemlig apeatt.

7345222[/snapback]

Hva er egentlig vitsen med å komme inn i en tråd bare for å rette på hva folk skriver?

Ta utdanning og bli lærer. Du vil nok få stor glede av den jobben virker det som.

OT: Jeg hadde samme problem.. Av en eller annen grunn så funket det å skru opp 3.3volten. Om denne går på skjermkortet vet jeg ikke. Men det kan vell noen andre svare på.. ;)

Lenke til kommentar

skjermkortet jeg har er "NVIDIA Geforce 6800 series GPU"

men tror ikke det går varmt og sånt... og akkurat nå, gjelder det alle spill jeg har prøvd. altså CS, WOW, WCIII ....

det har funka helt fint til plutselig etter jeg kom hjem fra skolen (hadde spilt litt før jeg dro på skolen faktisk) og da jeg kom hjem og skulle spille med broren min bare klikka det, og jeg fikk sånt grønn aktig skjær på pc skjermen, og pcen stoppa opp.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...