Gå til innhold

Mobil til far

Beethoven

Anbefalte innlegg

Hei,

Pappa har tenkt å skaffe seg en mobil. Jeg har ikke mye peiling på mobil så jeg tenkte dette blir rette stedet å spørre. Mobilen trenger ikke å ha noe "dill": 3g, radio, blåtann etc. Skader selvfølgelig ikke om det er det, men så lenge prisen ikke blir så skyhøy. Altså, denne skal nok kun brukes til sms, mms og ringe. Han ser dårlig, trenger stort display og store taster. Og det bør være ganske enkelt å skrive meldinger for en nybegynner. Den bør også ha ganske god batteritid.

Tusen takk for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Pappa har tenkt å skaffe seg en mobil. Jeg har ikke mye peiling på mobil så jeg tenkte dette blir rette stedet å spørre. Mobilen trenger ikke å ha noe "dill": 3g, radio, blåtann etc. Skader selvfølgelig ikke om det er det, men så lenge prisen ikke blir så skyhøy. Altså, denne skal nok kun brukes til sms, mms og ringe. Han ser dårlig, trenger stort display og store taster. Og det bør være ganske enkelt å skrive meldinger for en nybegynner. Den bør også ha ganske god batteritid.

Tusen takk for alle tilbakemeldinger.

7344420[/snapback]

Kanskje Nokia 6233? Den har riktignok "alt" (ok, mye mer enn han trenger, men skjermen er god) og den koster jo endel. Om prisen er skyhøy er jo selvfølgelig relativt, men det finnes jo endel telefoner som koster det dobbelte. :whistle: Eventuelt 6131 eller gode gamle SE k750i, som man får billig nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...