Gå til innhold

Windows Mobile 5, T9-språk / HTC P3300

dsgf

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst på HTC P3300 dx, men ser at den bare leveres med engelsk wm5. Kan man fortsatt skrive sms på norsk med den (vil den foreslå norske ord som alternativer), eller er det som i pocket pc 2003, at ordlista bare inneholder engelske ord?

Er det forresten en idé å vente på windows mobile 6, eller ligger lanseringen veldig langt fram i tid?

Noen synspunkter/erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wndows mobile 6.0 kommer nok ikke før Q2/3 2008... Winsdows Mobile 5.0SE(Crossbow) vil etter planen bli gitt ut til forbrukerene Q1/2 2007, er vi heldige vil kanskje HTC/leverandørene gi ut en oppdatering til mobilene.

Når det gjelder språk, har i hvertfall de leverandørene jeg bruker NOR utgaven av p3300, altså med norsk oppsett(sms, mms, ordbok o.s.v)

*edit: skrivefeil

Endret av abergvoll
Lenke til kommentar

Jeg har P3300 Premium, og den har norsk WM5. Norsk t9, ikke noe problem. Gir deg forslag som i 2003. Men P3300 har ikke Phone Pad, som tidlgere HTC-telefoner. Den kan lastes ned, men har ikke fått til norsk t9 på denne.

Virker som en veldig årleit telefon, har ikke fått brukt den mer enn snart en dag, men er lovende.

Crossbow kommer vel Q1/Q2 2007. Er ikke så mye nytt, du kan lese om det på mobile-review.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...