StevieGod Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 God, Ive never seen anything so beautiful. No blood. Just neatlooking stonecold dead flesh. Fantastisk serie, har sett fram til episode 5 eller noe. Rett og slett deilig groteskt. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Morsomt å se at så mange setter sånn pris på denne serien, som er noe av det beste jeg har sett. Sesongfinalen er kanskje den beste sesongfinalen jeg noensinne har sett. Måtte naturligvis lese bok nummer 2 etter å ha sett serien og leste nylig bok nummer 1. Bok nummer 3 (Dexter in the Dark) er forhåndsbestilt på amazon.co.uk til 138 kroner med frakt og er ventet i postkassa innen 2 uker. Sesong 1 satte ny rekord for Showtime med 2 millioner seere, som var ekstremt bra siden det er en betalt-tv-kanal med 15-20 millioner abonnenter. Generell sesong 2 info: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vil ikke være basert på bok nummer 2. Historien vil være orginal MASSIV sesong 2 spoiler som jeg angra litt på at jeg leste selv Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Season 2 kicks off Sept. 30 and, as you probably heard, Keith Carradine is joining the cast as, per a Showtime press release, "an FBI agent investigating a large number of dead bodies recently found in Miami." What the press release didn't say was that the body parts (Spoiler alert) all belong to Dexter's victims, and their discovery finds dear ol' Dex at the center of a huge manhunt. He even gets his own nickname, à la the Ice Truck Killer: He's the *a* H***** **tc*e*! In other Dexter news, producers are currently casting the role of Rita's estranged mother. She shows up to try to patch things up, but then she meets Dexter and the mother-daughter reunion goes ka-boom. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Slenger denne inn i mine innlegg, så er den klar til sesong 2 starter. Fikk tak i alle Dexter episodene på DVD, så ep 1-12 i strekk med totalt 20 minutter pause, "wow" sa jeg etter finalen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Canal + sendte hele sesong 1 en helg for ikke så lenge siden, og jeg må si at jeg ble virkelig interessert i dette. Bra skuespill, "ny" handling og litt grotesk Gleder meg til sesong 2! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 MASSIV sesong 2 spoiler som jeg angra litt på at jeg leste selv Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Season 2 kicks off Sept. 30 and, as you probably heard, Keith Carradine is joining the cast as, per a Showtime press release, "an FBI agent investigating a large number of dead bodies recently found in Miami." What the press release didn't say was that the body parts (Spoiler alert) all belong to Dexter's victims, and their discovery finds dear ol' Dex at the center of a huge manhunt. He even gets his own nickname, à la the Ice Truck Killer: He's the *a* H***** **tc*e*! In other Dexter news, producers are currently casting the role of Rita's estranged mother. She shows up to try to patch things up, but then she meets Dexter and the mother-daughter reunion goes ka-boom. 9018487[/snapback] Høres genialt ut i mine øyne. Elsker denne serien Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 hehe Detta blir morro. 9076467[/snapback] Juhuu. Nesten så det kribla litt i magen nå:-D Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 gleder meg til sesong 2 ja en genial serie detta Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Sesong 2 promobilder fra de tre første episodene Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2X01 2x02 2x03 Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hmm...S02E01 er "ute" allerede? Sesong 2 skal vel ikke begynne før 30 september? *sjekke om den er ekte* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Det står PREAIR på dem. Håper kvaliteten er bra. Fikk helt sjokk når jeg så den var ute. EDIT: episode to er forresten også ute. Endret 18. juli 2007 av mushi Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jepp, den er ekte! Tydeligvis noen utro folk i tvbransjen igjen. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Bra, som normalt. 640*352 oppløsning, god lyd. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Men det er jo ingen garanti for at pre-air forsetter å komme. Så kan bli veldig lang ventetid om man ser de 2 første allerede nå. To watch or not to watch...... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ofte at det blir forandra en del fra preair episoder til de ekte. men anyway, sett episodene og dæven, dexter er noe av de beste som er ute. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ofte at det blir forandra en del fra preair episoder til de ekte. men anyway, sett episodene og dæven, dexter er noe av de beste som er ute. 9094822[/snapback] Nettopp sett de. Fy flate så konge. Var litt redd for at sesong 2 ikke klarte å leve opp til sesong 1. Men der tok jeg _HELT_ feil Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Da har jeg sett episode 1. Og det var fantastisk! Elsker Dexter. *Setter på episode 2* Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er jo ikke uvanlig at man sender et par episoder til anmeldere og så videre. Skal nok ikke regne med at det kommer flere preair-episoder. Husker dóg at de 5-6 første episodene av L-Word sesong 3 (også showtime) kom som preair. Kvaliteten på utgivelsene er upåklagelig. Dvd-rip og uten vannmerke. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er spent på om Dexter får noen seriemorder-nemesis denne sesongen. Lurer på om kampen mot FBI-agenten er bra nok til å holde hele sesongen ut. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Da har jeg sett begge episodene og kan bare si: Dexter er genialt! Gleder meg til resten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og var det flere som ble skremt når broren til Dexter kom opp av vannet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå