Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt å se at så mange setter sånn pris på denne serien, som er noe av det beste jeg har sett. Sesongfinalen er kanskje den beste sesongfinalen jeg noensinne har sett. Måtte naturligvis lese bok nummer 2 etter å ha sett serien og leste nylig bok nummer 1. Bok nummer 3 (Dexter in the Dark) er forhåndsbestilt på amazon.co.uk til 138 kroner med frakt og er ventet i postkassa innen 2 uker.

Sesong 1 satte ny rekord for Showtime med 2 millioner seere, som var ekstremt bra siden det er en betalt-tv-kanal med 15-20 millioner abonnenter.

Generell sesong 2 info:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vil ikke være basert på bok nummer 2. Historien vil være orginal

MASSIV sesong 2 spoiler som jeg angra litt på at jeg leste selv

Season 2 kicks off Sept. 30 and, as you probably heard, Keith Carradine is joining the cast as, per a Showtime press release, "an FBI agent investigating a large number of dead bodies recently found in Miami." What the press release didn't say was that the body parts (Spoiler alert) all belong to Dexter's victims, and their discovery finds dear ol' Dex at the center of a huge manhunt. He even gets his own nickname, à la the Ice Truck Killer: He's the *a* H***** **tc*e*! In other Dexter news, producers are currently casting the role of Rita's estranged mother. She shows up to try to patch things up, but then she meets Dexter and the mother-daughter reunion goes ka-boom.
Lenke til kommentar
MASSIV sesong 2 spoiler som jeg angra litt på at jeg leste selv

Season 2 kicks off Sept. 30 and, as you probably heard, Keith Carradine is joining the cast as, per a Showtime press release, "an FBI agent investigating a large number of dead bodies recently found in Miami." What the press release didn't say was that the body parts (Spoiler alert) all belong to Dexter's victims, and their discovery finds dear ol' Dex at the center of a huge manhunt. He even gets his own nickname, à la the Ice Truck Killer: He's the *a* H***** **tc*e*! In other Dexter news, producers are currently casting the role of Rita's estranged mother. She shows up to try to patch things up, but then she meets Dexter and the mother-daughter reunion goes ka-boom.

9018487[/snapback]

Høres genialt ut i mine øyne.

Elsker denne serien

Lenke til kommentar
Ofte at det blir forandra en del fra preair episoder til de ekte. men anyway, sett episodene og dæven, dexter er noe av de beste som er ute.

9094822[/snapback]

Nettopp sett de. Fy flate så konge. Var litt redd for at sesong 2 ikke klarte å leve opp til sesong 1. Men der tok jeg _HELT_ feil :D

Lenke til kommentar

Det er jo ikke uvanlig at man sender et par episoder til anmeldere og så videre. Skal nok ikke regne med at det kommer flere preair-episoder. Husker dóg at de 5-6 første episodene av L-Word sesong 3 (også showtime) kom som preair.

Kvaliteten på utgivelsene er upåklagelig. Dvd-rip og uten vannmerke. :thumbup:

Er spent på om Dexter får noen seriemorder-nemesis denne sesongen. Lurer på om kampen mot FBI-agenten er bra nok til å holde hele sesongen ut.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...