Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest boka som sesong 2 vistnok skal bli basert på. Og hvis det blir som boka så kan den bli helt SYK.

Leste forresten boka til sesong 1 også. Overraskene lite forskjeller egentlig. Eneste som er forskejellig er slutten og mordet dexter gjør med han kisen som stjæler kopper vaiere fra den bygnings plassen.

Når det gjelder introen til Dexter gir jeg langt faen, antar at det er meninga at den skal ha feil, med tanke på hvor proft laga denna serien er.

Digger måten de har lagt perspektivet fra Dexter sin side.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
To ting:

1. Den mørke passasjeren? Hvorfor ikke bare originaltittelen?

2. Redd for blod? Alltid trodd at de var ganske trofaste til boka jeg. Lurer på om han samler på blodet deres i bøkene også. :hmm:

7574000[/snapback]

Nah detta er Norge da, da skal nesten alt oversettes uansett og hva ville du ha oversatt Darkly Dreaming med?

Når det kommer til om han samler på blod i bøkene også så gjør han det.

Lenke til kommentar
Er vel bare en plass han blir redd for blodet, og det er jo i det rommet som er fyllt med blod og han får flashback fra tiden i containeren.

8292068[/snapback]

Dog er det en meget sentral hendelse, som gir store deler av svaret på hvorfor han ble som han ble.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Dexter vises på Tv3 til høsten...

http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/propagan...icle1097589.ece

8812403[/snapback]

Det kommer til å bli en artig sesong i hvertfall. Ulikt noe annet fenomen i dexter så blir det faktisk en "gammel venn" av Doakes hehe.

Får bare håpe på at de ikke endrer slutten i sesong 2 som de gjorde med sesong 1. Slutten i boka var mye bedre synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...