Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sunday, October 7th 2007 starter dexter sesong 2  :cool: .

har sett ferdig sesong 1 nå , alle sa slutten var så genial :) altså de feiret dexter elns? hva var det all about ?

8032589[/snapback]

Det var bare han som fantaserte om hvordan det ville være hvis alle visste hva han hadde gjort.

Lenke til kommentar
Sunday, October 7th 2007 starter dexter sesong 2  :cool: .

har sett ferdig sesong 1 nå , alle sa slutten var så genial :) altså de feiret dexter elns? hva var det all about ?

8032589[/snapback]

Det var bare han som fantaserte om hvordan det ville være hvis alle visste hva han hadde gjort.

8035860[/snapback]

ah var det jeg tenkte egenltig men var litt uklart. blir kjekt å få gang på sesong 2 ja :)

Lenke til kommentar
Syns selv Dexter var genialt, men serien slår ikke alt av det andre jeg har sett.

8037107[/snapback]

Hva er det serien ikke slår da? :)

8038662[/snapback]

Etter min mening slår ikke den ikke Heroes.

8039098[/snapback]

Etter min mening går det ikke ann å sammenligne de 2 seriene ennå, siden det ikke har blitt vist ferdig en sesong av Heroes enda. Jeg venter med å gi min siste mening om denne saken til etter den første sesongen av Heroes er ferdig, for sånn som det er nå er historien i Dexter mer fullstendig.

Dexter er en genialt satt sammen serie. Historien er så bra skrevet, og veldig original. Selv om man har sett mange politi serier før, har man aldri sett en serie som Dexter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå sett det som er gitt ut av Dexter og...tja...det er en helt ok serie egentlig, dog jeg sitter forsatt igjen med det intrykket at det kunne ha vært gjort så ufattelig mye mere med den serien. Synd egentlig for den har et utrolig potensiale.

Og en annen ting som var artig å se var at det ser ut som en god del fra serien OZ også har fått noen roller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...