Bone Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tøff julelesing, ja! Men, legg den gjerne i spoiler og fortell hvor det kommer ifra.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Fra oppfølgerboka til Darkly Dreaming Dexter, som serien er basert på. EDIT: Serien er basert på Darkly Dreaming, Dearly Devoted er oppfølgeren. Endret 24. desember 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 elsker de titlene på bøkerne. "Darkly Dreaming Dexter" "Dearly Devoted Dexter" Ruller så fint over tunga Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Noen som finner bøkene på norsk? Lenke til kommentar
nord Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Noen som finner bøkene på norsk? 7572619[/snapback] første boken er tilgjengelig på bokkilden iallefall. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...=1911586&rom=MP "Originaltittel: Darkly dreaming Dexter" Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 To ting: 1. Den mørke passasjeren? Hvorfor ikke bare originaltittelen? 2. Redd for blod? Alltid trodd at de var ganske trofaste til boka jeg. Lurer på om han samler på blodet deres i bøkene også. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 To ting:1. Den mørke passasjeren? Hvorfor ikke bare originaltittelen? 2. Redd for blod? Alltid trodd at de var ganske trofaste til boka jeg. Lurer på om han samler på blodet deres i bøkene også. 7574000[/snapback] Heh. Bare vær glad for at den ikke heter "Hjelp, jeg er seriemorder!" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har en følelse for at sesong 2 blir enda mer spennende enn hva den første har vært, gleder meg som en liten unge til serien begynner på'n igjen Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jepp, føler nesten at jeg må finne meg flere fritidsaktiviteter og holde på med bare for å fylle tiden til Dexter dukker opp på skjermen igjen! Tok med sesong 1 hjem nå i julen, og har fått begge brødrene mine hektet. Dexter er genial! Ferdig arbeid! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hehe kom til å tenke på en dum teori jeg hadde før vi i det hele tatt fant ut at det var Rudy/Brian som var morderen. Hadde en teori om at det var Deb som var det ice truck killer men men. Har bestilt Dearly Devoted Dexter nå. Kan faen ikke vente 6 måneder med å finne ut av hva som skjer videre. Anyways tror folk at Dexter kommer til å drepe Doakes eller meddele hemmligheten sin? Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hehe kom til å tenke på en dum teori jeg hadde før vi i det hele tatt fant ut at det var Rudy/Brian som var morderen. Hadde en teori om at det var Deb som var det ice truck killer men men. Har bestilt Dearly Devoted Dexter nå. Kan faen ikke vente 6 måneder med å finne ut av hva som skjer videre. Anyways tror folk at Dexter kommer til å drepe Doakes eller meddele hemmligheten sin? 7593324[/snapback] Han kommer nok ikke til å drepe Doakes, med mindre Doakes gjør noe for å fortjene det. The Code of Harry står sterkt hos Dexter. Om han kommer til å fortelle at han er seriemorder blir vanskelig å si, for det kommer ant på hvem han forteller det til, og hva omstendighetene er. Hvordan ville du følt det hvis en god kompis kom bort til deg og sa han va seriemorder og hadde drept dusinvis av folk? Litt vanskelig å svelge, selv om man vet at de som ble drept var mordere selv. Tror Dexter tenker på det hele tiden, og tror det skal mye til for at han forteller hemmeligheten sin til noen. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Har ikke turt å titte innom tråden her i frykt for spoilere før jeg har fått sett episodene. Dexter er en helt genial serie. plottet går mye dypere enn man først skulle trodd. Spesielt det med hvordan dexter ble slik han er i dag var sjukt spennende. Eneste jeg stusser på er hvorfor han tar på seg skoa før skjorta i introen Endret 29. desember 2006 av O.J Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hmm....etter all den gode omtalen serien får må jeg kanskje ta en titt når canal+ begynner å sende fra den 11. januar. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Når starter neste sesong? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Åh, dette var akkurat det jeg trengte i en tid der det er litt tørke på gode tv-serier som ikke har pause. Utrolig bra, har akkurat sett episode 3, skal se 4 nå. Heldigvis har jeg hele sesongen, så alt jeg trenger å gjøre er å nyte herligheten! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sett hele første sesong, og dro hit for å starte et emne om serien, men så fant jeg jo en lang tråd om det! Med en gang bokhandlerne åpner her i Trondheim skal jeg løpe og kjøpe Dearly Devoted Dexter! Klarer ikke å vente med å finne ut hva som skjer videre! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 G E N I A L Serie. Den må være ganske tro mot boka? Og det at den i det hele tatt er basert på en bok gjør vel sitt til at den er såpass bra? =) Det kommer altså en sesong 2 basert på oppfølger-boka? Eller er det mer igjen av bok 1 som ikke har blitt vist i sesong 1 ? Denne serien gikk forbi Lost og Prison Break i mine øyne mens den gikk. Heroes ligger fremdeles der oppe, men føler Dexter ligger pent på siden =) Ikke under. Var redd det hele var over nå, men jeg fikk humøret opp igjen nå som jeg ser hinting om sesong 2 ? =) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kommer ganske sikkert en sesong 2 ja. Kvaliteten denne serien er skrevet på er på høyde med House. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 De begynner innspillingen til våren på sesong2, som skal følge bok nr. 2 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tror dette blir en av de få seriene nå til dags som holder kvalitet over 1 sesong. Hovedsakelig fordi de lager serien etter bøker, og da må de holde seg til en story som allerede er laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå