Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, føler nesten at jeg må finne meg flere fritidsaktiviteter og holde på med bare for å fylle tiden til Dexter dukker opp på skjermen igjen!

Tok med sesong 1 hjem nå i julen, og har fått begge brødrene mine hektet. Dexter er genial! Ferdig arbeid!

Lenke til kommentar

Hehe kom til å tenke på en dum teori jeg hadde før vi i det hele tatt fant ut at det var Rudy/Brian som var morderen. Hadde en teori om at det var Deb som var det ice truck killer men men. Har bestilt Dearly Devoted Dexter nå. Kan faen ikke vente 6 måneder med å finne ut av hva som skjer videre.

Anyways tror folk at Dexter kommer til å drepe Doakes eller meddele hemmligheten sin?

Lenke til kommentar
Hehe kom til å tenke på en dum teori jeg hadde før vi i det hele tatt fant ut at det var Rudy/Brian som var morderen. Hadde en teori om at det var Deb som var det ice truck killer men men. Har bestilt Dearly Devoted Dexter nå. Kan faen ikke vente 6 måneder med å finne ut av hva som skjer videre.

Anyways tror folk at Dexter kommer til å drepe Doakes eller meddele hemmligheten sin?

7593324[/snapback]

Han kommer nok ikke til å drepe Doakes, med mindre Doakes gjør noe for å fortjene det. The Code of Harry står sterkt hos Dexter.

Om han kommer til å fortelle at han er seriemorder blir vanskelig å si, for det kommer ant på hvem han forteller det til, og hva omstendighetene er.

Hvordan ville du følt det hvis en god kompis kom bort til deg og sa han va seriemorder og hadde drept dusinvis av folk? Litt vanskelig å svelge, selv om man vet at de som ble drept var mordere selv. Tror Dexter tenker på det hele tiden, og tror det skal mye til for at han forteller hemmeligheten sin til noen.

Lenke til kommentar

Har ikke turt å titte innom tråden her i frykt for spoilere før jeg har fått sett episodene.

Dexter er en helt genial serie. plottet går mye dypere enn man først skulle trodd.

Spesielt det med hvordan dexter ble slik han er i dag var sjukt spennende.

Eneste jeg stusser på er hvorfor han tar på seg skoa før skjorta i introen :p

Endret av O.J
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

G E N I A L Serie.

Den må være ganske tro mot boka? Og det at den i det hele tatt er basert på en bok gjør vel sitt til at den er såpass bra? =)

Det kommer altså en sesong 2 basert på oppfølger-boka? Eller er det mer igjen av bok 1 som ikke har blitt vist i sesong 1 ?

Denne serien gikk forbi Lost og Prison Break i mine øyne mens den gikk. Heroes ligger fremdeles der oppe, men føler Dexter ligger pent på siden =) Ikke under. Var redd det hele var over nå, men jeg fikk humøret opp igjen nå som jeg ser hinting om sesong 2 ? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...