MKej Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Helt rå episode 11 Noen som har promo for episode 12, må se hva som skjer Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har sett alt av, Dexter. Hittil er det en serie preget av en smule kaos, men samtidig så kler dette serien på en god måte. 10/10 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg vet det er over tolv timer til vi får tak i den nye episoden, men jeg kan nesten ikke vente. Hadde jeg ikke hatt forelesning i morgen skulle jeg blitt oppe for å vente på den. Satser på å se den på toget. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Reiser hjem imorgen klokken 13, så skal stå opp tidlig og håpe på å få sett den før jeg reiser. Klarer ikke å vente til jeg kommer hjem i 22-tiden. Pain å vente! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 i morra så er det butikken med en gang jeg våkner så kose meg med dobbel baguett og dexter ;> Gleder meg ! Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Da var sesongavslutningen ferdigsett, og for en avslutning! Vi fikk vel omtrent svar på alt vi trengte, samtidig som det er mye å bygge videre på i neste sesong. Var redd for en cliffhanger, men dette skjedde heldigvis ikke. Er vel ikke så mye mer å si enn at alle Dexterfans må ha en fantastisk julefeiring og vi gleder oss til neste sesong til mere seriemording og mørke sinn Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var seriøst en jævla bra sesong avsluttning. Var verdt tiden jeg har venta Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Konge episode idag! Er det planlagt s2? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Har forstått det slik at det er planlagt en sesong 2, ja... Finner i farta ikke noe sted dette er bekreftet på nettet, men mener å ha lest det. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bra sesong slutt Spent på hva sesong 2 skal handle om, kommer det en nye serie morder til byen og starte en ny lek med dexter, mon tro Noen som har info når sesong 2 starter opp Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Steike! Dette var bra! 8) Sesong 2 blir filmet til våren! Kilde TV.com Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Rett og slett bare en genial sesongavslutning! Magisk! Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jævlig bra avslutning. Gleder meg vilt til 2. sesongen. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bra sesong slutt Spent på hva sesong 2 skal handle om, kommer det en nye serie morder til byen og starte en ny lek med dexter, mon tro Noen som har info når sesong 2 starter opp 7528080[/snapback] Fikk bare helt feeling på at det er noe funky med kjæresten til Dexter. Men enig med alle andre. Mycket nice avsluttning. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Den perfekte sesongavslutning - simpelthen helt kanon. Likte godt at vi fikk en avslutning på "ice truck killer" saken i denne runden; løsningen var like overraskende som genial. Yeah, they see me. I'm one of them ... and their darkest dreams. Jeg var litt lunken i starten til selve ideen om en serie bygd rundt en seriemorder, men ble helfrelst etter de første episodene. Håper bare de klarer å fortsette denne serien på det samme høye nivået i neste omgang. Endret 19. desember 2006 av Montag Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Damn! For en episode. Den hadde alt, som vanlig, pluss at den var litt sørgelig. Jeg vet Rudi/Brian var et monster, men det var jo fortsatt broren hans og den eneste som kunne forstå Dexter. Kan nesten ikke vente på sesong 2. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 For en avsluttning! Den skuffet ikke og ga oss noe å vente på til sesong 2. Noen som vet når sesong 2 blir klar? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Sesong 2 kommer til sommeren, har jeg hørt Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dette tror jeg må være en av de beste seriene jeg har sett på lenge. Avslutningen er noe av det beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Rita: Thank god she is alive. The poor thing must be a mess, falling for a serial killer.Dexter: What are the odds? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå