Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat sett siste jeg også! Lurer litt på hvordan det går med Angel! :ermm:

Lite langsiktig spørsmål; Tror dere søstra noengang får vite om Dexter's Life pt. 2!? (bortsett fra i siste episode av siste sesong, men liksom at hun kanskje "hjelper litt til" etterhvert..) :)

Lenke til kommentar

Dexter er uten tvil favroittserien min :)

Helt genialt laget og det er utrolig herlig å se hvordan han funderer over menneskets små og store sosiale ritualer :)

Dette er hva man kaller en kvalitetsserie enkelt og greit!

Who wants to share a cold one?

Lenke til kommentar

Seriøst denne serien blir bedre og bedre for hver episode. Episode 11 tar jo bare kaka. Men 12 kan nok neppe bli like bra. Mye av "spenningen" er på en måte borte da det er klart for dexter og sikkert snart resten av politiet hvem seriemorderen er. Var så jevlig rått når han hadde det skjult for alle og var sammen med søstra til dex

Lenke til kommentar
Men dexter er jo på en måte nødt til å drepe fyren nå da... Han vet jo alt for mye. eller?

7483212[/snapback]

Selvsagt er han det. Han vil jo redde søstra si også.

Lurer på om Dexter kommer til å få mer følelser utover i serien. Hvis han klarer å komme mer til bunns i dette som skjedde med han som barn osv. så kanskje han, på sikt, blir mer "normal".

Lenke til kommentar

Har tenkt samme tanke, geir_er_1337.

Det går imot at han kommer til å få et normalt liv tror jeg, men savner den tomme, sarkastiske, mørke Dexter. Han som ikke hadde følelser og bare eksisterte.

Håper de klare og beholde noe av den "mørke" følelsen.

Lenke til kommentar
Dexter har vært på vei mot å få følelser i flere episoder nå. Jeg gleder meg til han innser det selv. Tror nok ikke han kommer til å slutte med å være "mørk" eller seriemorder, men han vil vel få løst opp en del.

7484991[/snapback]

Japp. helt enig. Fy flate for en deilig serie dexter er :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...