Saddlefall Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Spenningen over nei? Nå har vi akkurat entret et helt nytt stadie av serien som jeg tror kan bli fryktelig spennende. Katt og mus-leken mellom Dexter og legen kommer jo til å ta helt av nå. 7361510[/snapback] Enig der, kommer jo til å ta helt av nå, blir spennende Syns litt synd på Debra da, endelig har hun funnet "den rette" også viser det seg at han er en syk jævel Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hah, som om hun har det ille. Vi flirer oss ihjel her hver gang kjæresten til Dexter er med i bildet. "Å, stakker meg som hadde en så fæl eks. Bra jeg har deg Dexter, du ville ikke skadet noen." HERLIG! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Innocent people .... I wouldn't hurt innocent people! Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dexter er høydepunktet i uken. Alt er fantastisk! Eneste er at Deb ligner sinnsykt mye på en fjortiss fra hjembygda...litt forstyrrende... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Da var jeg ferdig å se episode ni... Nå er jaggu katt og mus leken i gang (spoilertags for de av dere som ikke har sett den enda) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ble ikke akkurat overrasket over at naboen til bio-faren til Dexter kjente igjen doktoren. Hadde på følelsen av at han hadde noe med dødsfallet å gjøre. Ellers så trodde jeg at Dexter endelig skulle få noe på han negeren men han snodde seg unna gitt. Kanskje det er hans bakgrunn i Spec Ops som gjør at han kan se Dexter for den han virkelig er? Endret 27. november 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nettopp ferdig med niern nå. Fantastisk! Holdt på å dø når hun nabodama ropte til Rudy "the cable guy" og Dexter mot slutten.... Er spent på hva som kommer til å skje med Paul, han begynner vel å synge på siste verset nå? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg synes hun Dee-Dee er kul. "Uuuu... Hva er den knappen til?" Endret 27. november 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Frichassé, du snakker vel om Dee-Dee i animasjonsserien "Dexter's Laboratory", for hun er ikke med i "Dexter", serien som går på Showtime.... Lett å forveksle....eller? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er spent på hva som kommer til å skje med Paul, han begynner vel å synge på siste verset nå? 7370707[/snapback] Kan vi håpe på litt handling fra Dex sin side? Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er spent på hva som kommer til å skje med Paul, han begynner vel å synge på siste verset nå? 7370707[/snapback] Kan vi håpe på litt handling fra Dex sin side? 7373988[/snapback] Håper inderlig det. Han faller definitivt under kategorien til Dexter sine tidligere offer, men det at han er faren til barna til Rita, gjør at Dexter holder tilbake tror jeg. Enn så lenge vertfall... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Frichassé, du snakker vel om Dee-Dee i animasjonsserien "Dexter's Laboratory", for hun er ikke med i "Dexter", serien som går på Showtime.... Lett å forveksle....eller? 7373245[/snapback] Det var litt sånn med vilje. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tøff episode! Trodde faktisk gamla over veien skulle få klare å huke tak i Dexter før han dro avgårde... Men, nå holder vel hun kjeft fremover.. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Dexter er en rå serie. preview'en, etter rulleteksten på ep 9, tilsier at neste episode blir genial. muligens for blodig for dexter tillogmed. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har sett alle episodene hittil og føler meg hekta. Likte de meldingene Dexter og legen sendte til hverandre. "Why the cold shoulder?" "One day we'll share a cold one." Morsomt. Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvordan kunne et dødsfall i familien bli en dobbel date weekend? :!: Komisk da de danset Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Likte musikken jeg ^^ Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dexter er faen meg en genial serie. Gleder meg sinnsykt til neste episode. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Episoden idag var sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Akkorat sett siste episode! Ah.....har nesten ikke ord! Ble engstelig for Dexter der en stund... Rudy ser ut til å miste hodet litt nå....spent på utviklingen der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå