mushi Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og var det flere som ble skremt når broren til Dexter kom opp av vannet? 9098736[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skvatt som faen! Satt bare å tenkte at hvis han hopper opp av vannet nå, så ler jeg. Endret 18. juli 2007 av mushi Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Da har jeg sett begge episodene og kan bare si: Dexter er genialt! Gleder meg til resten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og var det flere som ble skremt når broren til Dexter kom opp av vannet? 9098736[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor yes, but in a good way Syns det var litt dumt at dama til dexter Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor tror at han er en junkie nå Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kanskje noen burde lage Dexter sesong 2 tråden? Venter selv til den starter på TV. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Når Battlestar Galactica og Stargate SG1/Atlantis klarer seg med EN tråd for alle sesongene klarer vel vi det også? Endret 19. juli 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Sesong 2 - casting spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/television/news/e3ic5575a8c4f61aadda2692bf70d1adbf9 "Hustle" co-star Jaime Murray has been tapped for a major recurring role on Showtime's "Dexter," which kicks off its second season Sept. 30. Murray will portray Lila, an artist and former addict who becomes a close ally and friend to Dexter (Michael C. Hall), a likable Miami police forensics expert who moonlights as a serial killer of criminals. Lila is described as wild, unconventional, smart and daring and someone who plays by her own rules. Murray will appear in 10 of the 12 episodes in "Dexter's" second season. http://www.imdb.com/name/nm1444665/ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Bra, som normalt. 640*352 oppløsning, god lyd. 9094761[/snapback] Fyfaen så rått! Lagde denne da jeg så torrenten. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og var det flere som ble skremt når broren til Dexter kom opp av vannet? 9098736[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skvatt som faen! Satt bare å tenkte at hvis han hopper opp av vannet nå, så ler jeg. 9099498[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg skvatt ennå jeg hadde lest spoileren, jeg :!: Tenkte overhodet ikke på at det var nå han kunne hoppe opp. Og fy faen så diger Little Chino var. My God! Ellers sykt bra serie. Blir spennende å se hva som skjer utover. Endret 21. juli 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når Battlestar Galactica og Stargate SG1/Atlantis klarer seg med EN tråd for alle sesongene klarer vel vi det også? 9104080[/snapback] Jo, men nå er d gitt ut pre-airs og tråden kommer til å bli fylt av spoilertags, greit å slippe disse ved å lage en ny tråd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Da har jeg opprettet en tråd for sesong 2 https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry9113594 Endret 21. juli 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Phew, lang dag. Har sett hele sesong 1 i dag av Dexter. "Dexter handler om en fyr som jobber som "blood analyst" i politiet i Miami. Samtidig som han er en seriemorder. " var nok til å få meg interessert. Fy søren så bra serie det er, helt genialt. Den har alt. Jeg la også fort merke til at doktoren var ice-truck killer, og etterhvert fikk jeg litt mistanke om en sammenheng mellom Dexter og Rody. Det var noen syke scener i serien, pluss at de som lagde Dexter må like pupp og ordet "fuck". Kan ikke vente til å starte med sesong 2. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så mine første tre episoder i går kveld/natt og hvorfor i pokker i har jeg ikke gjort dette før. Dette er jo bare genialt bra, får håpe det forsetter sånn i de siste 9 episodene også Beklager bump, men var vel egentlig ikke vits å lage en ny tråd for å lire av meg det der... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 gled deg , serien er helt genial! du har mye godt i vente Sesong 2 er like bra, om nesten ikke bedre enn 1ern jo! hvertfall ikke dårligere!! Dexter Lenke til kommentar
JRL Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 omg. viste ikke at sesong 2 var i gang enda. tok det som en selvfølge at serien ble påvirket av streiken. Har heller ikke blitt oppdatert nye episoder på nzb siden jeg bruker. for en herlig overraskelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå