Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**


Anbefalte innlegg

Så det ikke var noen tråd om Dexter.

Det syntes jeg det var på tide å gjøre noe med.

 

Dexter handler om en fyr som jobber som "blood analyst" i politiet i Miami. Samtidig som han er en seriemorder.

Mer om serien her.

Serien er basert på en roman av Jeff Lindsay.

Synes konseptet er genialt. Den har en av de beste introene jeg noen gang har sett.

 

Er det noen som har sett denne geniale serien?

Har dere noen synspunkter om den?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serien er helt utrolig herlig. Her i huset sitter vi bare og måper til tider mens vi utbryter "Herre, at det er mulig å være så syk!". Dexter er en fantastisk serie som har spenning, humor, gode karakterer, karakterutvikling, fremgang i story og gode sub-stories. Fortjener glatt egen tråd :)

Lenke til kommentar
Dexter er en grei serie, nå som Lost og Prison break skal ha pause. Begynnte å se den

sist uke...og ble hekta. Helt genialt

 

Det beste er introen da :D

7344801[/snapback]

Skal Prison Break ha pause nå etter eps 8 i dag? :ohmy:

7344828[/snapback]

 

Etter den tolvte episoden i andre sesong er det pause fram til januar. Det er for de som følger med serien etter USA "tid"

Endret av brd
Lenke til kommentar

Yaaaaaaaarg, Dexter er en av favoritene mine i år og ses 2 har visst alerede blitt bestilt. Utrolig at HBO ikke plukket opp Dexter.

Anbefales!

 

Angående ice-truck-killer

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var det meg eller var han doktoren litt obvious? Jeg hadde en finger på at det var han i denne episoden når dem hadde sex scenen.
Lenke til kommentar
Angående ice-truck-killer

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var det meg eller var han doktoren litt obvious? Jeg hadde en finger på at det var han i denne episoden når dem hadde sex scenen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var litt vel obvious han ja.. så det i episoden før. Han har jo den perfekte jobben da, har medisinske kunnskaper og tilgang til diverse ting osv.. men tror nok ikke han blir tatt med det første! Blir interresant og se hva som skjer med Debra når hun finne ut hvem han egentlig er ^^
Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Angående ice-truck-killer

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var det meg eller var han doktoren litt obvious? Jeg hadde en finger på at det var han i denne episoden når dem hadde sex scenen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var litt vel obvious han ja.. så det i episoden før. Han har jo den perfekte jobben da, har medisinske kunnskaper og tilgang til diverse ting osv.. men tror nok ikke han blir tatt med det første! Blir interresant og se hva som skjer med Debra når hun finne ut hvem han egentlig er ^^

7347125[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I tillegg så har du jo hele dukkedeler/proteser aspektet da... fikk feelinga av at han hadde noe med det å gjøre når jeg så han lagde proteser.
Lenke til kommentar
Angående ice-truck-killer

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var det meg eller var han doktoren litt obvious? Jeg hadde en finger på at det var han i denne episoden når dem hadde sex scenen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var litt vel obvious han ja.. så det i episoden før. Han har jo den perfekte jobben da, har medisinske kunnskaper og tilgang til diverse ting osv.. men tror nok ikke han blir tatt med det første! Blir interresant og se hva som skjer med Debra når hun finne ut hvem han egentlig er ^^

7347125[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I tillegg så har du jo hele dukkedeler/proteser aspektet da... fikk feelinga av at han hadde noe med det å gjøre når jeg så han lagde proteser.

7347773[/snapback]

Siste episode, med sex-scenene, ble det jo bekreftet at det var han som var Ice Truck Killer, så det er kanskje ikke så rart det var litt "obvious" :p

 

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Japp! Støtter opp om egen tråd om Dexter!

 

Liker serien veldig godt! Den kommer på "2. plass" i forhold til PB og LOST, men.. det sier ikke så mye.. Serien er knallbra! :w00t:

 

Skal vi lage dette til en tråd hvor vi kan diskutere fritt frem.. til de episodene som har blitt vist i USA? Så ingen blir overrasket over en spoiler eller to.. !?

Lenke til kommentar

For å begynne da.. :)

 

 

Jeg hadde på følelsen at protese-doktoren faktisk var han IceTruck-killer'n! ..fikk det egentlig følelsen så snart søstra ble involvert..

 

Men, en veldig tøff avslutning på siste episode! Gleder meg til møte mellom Dexter og Doktoren.. spesielt å høre de "underliggende" kommentarene / svarene til Dexter.. :)

 

Siste episode var en av de bedre!

Lenke til kommentar

Skjønnte at legen var the ice truck killer.

 

Litt ekkelt når doktoren sa " You can`t go anywhere, I got your legs" til

Debra....

 

Men nå vet vi hvem the ice truck killer er, så nå er da halve spenningen over.... og Debra burde snart finne ut hvem legen virkelig er...

 

Spooky denne serien...:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...