Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**


Anbefalte innlegg

Så det ikke var noen tråd om Dexter.

Det syntes jeg det var på tide å gjøre noe med.

 

Dexter handler om en fyr som jobber som "blood analyst" i politiet i Miami. Samtidig som han er en seriemorder.

Mer om serien her.

Serien er basert på en roman av Jeff Lindsay.

Synes konseptet er genialt. Den har en av de beste introene jeg noen gang har sett.

 

Er det noen som har sett denne geniale serien?

Har dere noen synspunkter om den?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serien er helt utrolig herlig. Her i huset sitter vi bare og måper til tider mens vi utbryter "Herre, at det er mulig å være så syk!". Dexter er en fantastisk serie som har spenning, humor, gode karakterer, karakterutvikling, fremgang i story og gode sub-stories. Fortjener glatt egen tråd :)

Lenke til kommentar
Dexter er en grei serie, nå som Lost og Prison break skal ha pause. Begynnte å se den

sist uke...og ble hekta. Helt genialt

 

Det beste er introen da :D

7344801[/snapback]

Skal Prison Break ha pause nå etter eps 8 i dag? :ohmy:

7344828[/snapback]

 

Etter den tolvte episoden i andre sesong er det pause fram til januar. Det er for de som følger med serien etter USA "tid"

Endret av brd
Lenke til kommentar

Yaaaaaaaarg, Dexter er en av favoritene mine i år og ses 2 har visst alerede blitt bestilt. Utrolig at HBO ikke plukket opp Dexter.

Anbefales!

 

Angående ice-truck-killer

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var det meg eller var han doktoren litt obvious? Jeg hadde en finger på at det var han i denne episoden når dem hadde sex scenen.
Lenke til kommentar
Angående ice-truck-killer

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var det meg eller var han doktoren litt obvious? Jeg hadde en finger på at det var han i denne episoden når dem hadde sex scenen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor