Homunculus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 er det noen som vet hvilken strøm konverter jeg bør kjøpe for at den ikke skal f**ke seg opp når jeg plugger den i her hjemme hehe. Siden jeg regner med den skal ha 110w og ikke 220w Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 OoOo look at my Wii Uhm, sikker på at den ikke kan kjøre på en vanlig Wii (eu) strømadapter? Lenke til kommentar
eekilli Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=382794 Utrolig hva et søk på google gjør.. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 er det noen som vet hvilken strøm konverter jeg bør kjøpe for at den ikke skal f**ke seg opp når jeg plugger den i her hjemme hehe. Siden jeg regner med den skal ha 110w og ikke 220w 7344302[/snapback] Det er ikke 110w i USA men 110 V (volt). Mange strømforsyninger er laget for å dekke både 110 V og 220 V (240 V). Sjekk hva som står på strømforsyningen (eller i manualen). Det skal stå hvilke(n) spenning(er) den er beregnet for. Hvis du er heldig kan det hende du slipper unna med å bytte kontakten eller bruke et reiseadapter, men sjekk nøye så du her sikker før du evt. plugger den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå