Drekk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei har en ATEC 37" AV370W lcd tv og sliter enkelte ganger med at lyden kommer før selve bildet. Sykt irriterende når man ser på film. Det er ikke snakk om så mange ms usynkronisert, men man merker dette enkelte ganger. Siden ikke lyden er usynkronisert hele tiden så lurer jeg på hva jeg har krav på, med tanke på garanti? Problemet er mest når man ser på vanlige tv-kanaler, og kabeltv! Noen som har opplevd det samme? Kjører lyden på hifi-anlegget og problemet er der enda. Går desverre ikke ann å delaye lyden på forsterkeren min Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gjelder sync-problemet ordinære TV-sendinger? Lenke til kommentar
Drekk Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Det gjelder ordinære tv-sendinger også ja, men det er ikke alle man merker det like godt på! Aner ikke helt hva det kan være. Har koblet pc opp mot tven og enkelte ganger skjer det samme her, at lyden kommer for tidlig forskjell til bildet. Det er kun snakkom noen millisek, men sykt irriterende når man ser på enkelte filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå