Zungam Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei... Jeg har tenkt å kjøpe mitt første lcd tv...Har derfor funnet dette tv, toshiba 37wl66z... Har et 1 år gammelt philips widescreen crt tv "32pw8620" Har dekoder igjennom LYSE... Har fått vite at et godt crt tv kan nå idag vise bedre bilde på tv-sendinger enn hva et lcd tv vil...(selfølgelig alt ettersom) Mitt spørsmål er derfor, bør jeg heller vente til vi har begynt å få hd-seninger i Norge, eller vil det ta så lang tid at jeg trygt kan kjøpe tv nå uten å føle at jeg har gjort det bomkjøpet(tross alt over 10000 kr det er snakk om). Jeg har selv xbox 360, en dvd-spiller med komponent utganger(ikke hdmi tror jeg ihverfall), og som sagt har jeg tv-kanaler igjennom LYSE... Hva synes dere "experter" jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
powder Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 din 1 år gamle CRT TV vil nesten helt sikkert gi et mye bedre bilde på dagens sendinger. Vi kommer til å slite med dårlige sendinger en stund til. men vil du ha flatt så er det bare å kjøre på, men tror ikke du skal ha særlig store forhåpninger om at du får noe bedre bilde i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå