Gå til innhold

Mic på 360 - Live? [Sorry for whine :P ]

hmz

Anbefalte innlegg

Okei, syns nesten dette er litt flaut å spørre om. Men hvordan får man til mic når man skal spille Live på Xbox 360? Bare kobler man i og snakker og den skal virke? Ja, det lille ikonet på selve den du trykker inn i kontrollen er på. Hører heller ikke når andre snakker.. Kan det være noe med spillet å gjøre? Prøver på Tony Hawk's Project 8.

Håper noen vet hva det kan være ;)

På forhånd takk.

Endret av hmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dashbordet..under System-fanen -> Nettverk (noe sånt, har ikke dash oppe her). Det kan hende at en brannmur hindrer MICen og en såkalt NAT-test sjekker om alle portene er åpen for Xbox.

7344430[/snapback]

Det NAT test sto på Open, men om det er en brannmur som hindrer mic'en.. hva gjør jeg da? Må jeg inn i routheren og stresse? Har ikke så altfor mye peiling :p

Lenke til kommentar

Hehe, ja har det ;) Og volumet står på topp! men vil enda ikke virke.. eller, tror kanskje de hører meg, men jeg ikke hører dem.. Kan jo være noe med spillet eller skal ikke det ha noe å si?

Edit: er et lite ikon rett ved nicket mitt som viser en mic. Den viser grønt av og til (må være når jeg snakker osv), men hvorfor hører jeg ikke dem? :p

Endret av hmz
Lenke til kommentar

Får prøve å finne noen jeg kan snakke med :p heh.. er ikke så inni Xbox Live, så har ingen andre kompiser som spiller på Live.. men jeg finner nok utav det snart ;) Spiller ikke så ofte på Live, så er ikke så stort med mic osv.. men tenkte jeg kunne høre ihvertfall..

Men tusen takk for hjelpa Zande :)

Lenke til kommentar

hm.. hvor finner jeg den ? :blush:

Edit: Tok en liten google, og fant et annet innlegg fra deg trykkertor :p

Link her

Edit 2: det vil enda ikke fungere.. har 2 kontroller, så jeg prøvte den andre, men det vil enda ikke fungere .. :no: noen som har tips jeg kan prøve?

Endret av hmz
Lenke til kommentar

Noen måte jeg kan få testet mic og/eller høytalere i headset uten å måtte snakke med en kompis? Har ingen andre kompiser som spiller på xbox 360...så jeg får ikke funnet ut hva som kan være galt med headsetet mitt.. Noen som har tips? :p

Edit: Går ikke an å trykke rec på dashboard å se om mic'en funker? :tease: Men det som er så merkelig er at jeg aldri før har brukt mic'en.. så tenkte jeg at jeg skulle prøve den...men den funker jo seff ikke ! Første gang jeg skal prøve den :p Må ikke gjøre noe første gang man skal bruke den? er det bare plug-and-play?

Edit 2: Viser i et lite hjørne at jeg snakker når jeg snakker, men jeg hører ingen lyd.. hverken min stemme eller dem jeg prøver å snakke til ...

Endret av hmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...