DilliMusic Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 heisann. det begynte idag. 4 ganger nå etter at pc-en starter tar det rundt 20 min så tar ashserv.exe opptil all cpu. får ikke gjort noe nesten. hva er ashserv.exe?? hva er feilen? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 heisann. det begynte idag. 4 ganger nå etter at pc-en starter tar det rundt 20 min så tar ashserv.exe opptil all cpu. får ikke gjort noe nesten. hva er ashserv.exe?? hva er feilen? 7344246[/snapback] Les og lær på google. Lenke til kommentar
.com Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) det er vel avast som oppdaterer...? det skjer hos meg ihvertfall, ikke all kraft, men ofte rundt 40-60 en liten stund Endret 23. november 2006 av .com Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 kjører avast ha men den hadde oppdatert 5 min før det skjedde men kjørte regisry booster og ser ut som om det er bra nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå