РЦП-88 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Kom hjem kl. 1230 i går og skulle legge meg da jeg hørte fælt til tuting ute, trodde det var noen som dreiv å kødda så jeg la meg til å sove. Men de holdt ikke opp. Var ofte tuta holdt på sammenhengene i 1 minutt også gikk den av og på osv. Så jeg kledde på meg og gikk ut hva faen tenkte jeg... Går bortover gata så ser jeg en feit dame i badekåpe og naboen i nabogata står og knoter med en Ford Scorpio, mens den tuter konstant. Begynn å klippe noen ledninger ellers så gjør jeg det! Sier jeg... Vi veit ikke hva det er, svarer hun -Hæ er du dum det er jo tuta! Sier jeg -Nei det er ikke det... -Hva annet enn tuta er det som lager tutelyd på en bil da? -Det er det vi prøver å finne ut!! Eiern av bilen starter bilen og akkurat i det den starter stoppern å tute (pga startstrøm såklart så begynner den å tute igjen) -Koble av ledningen til batteriet da! sier jeg -Men vi veit ikke hvordan! SÅ sa jeg bare faen og gikk og la meg hehe Herregud for noen tullinger? Lurer på hva slags elektrisk feil det kan være egentlig Endret 23. november 2006 av RCP-88 Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er vel bare å gå etter lyden det? Det skal vel være mulig å finne ut av det da. HVis ikke det er tuta som tuter, kanskje det kan være alarmen? Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det finnes både et vanlig horn og et alarm horn (hvis bilen har alarm). det vanlige hornet ligger nederst til venstre ved radiatoren. alarmhornet ligger bak batteriet Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Det finnes både et vanlig horn og et alarm horn (hvis bilen har alarm). det vanlige hornet ligger nederst til venstre ved radiatoren. alarmhornet ligger bak batteriet 7344503[/snapback] Mange biler der hornet/hornene sitter bak grillen og da! Men hvorfor ikke bare klippe ledningen til hornet? Har man hørsel og syn skulle det ikke være så vanskelig... Med mindre man er blond da... Endret 23. november 2006 av >Jonas< Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Mange biler der hornet/hornene sitter bak grillen og da! 7344635[/snapback] Hæ? På scorpio fra 85 til 95 sitter hornene der jeg skrev. Om så en vw caddy har hornet på taket så spiller det ingen rolle i denne sammenhengen... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Var sikkert alarm hornet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå