macba Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Vet at dette har blitt tatt opp før men vet noen det? Har det vært noen særiøse tester der de har funnet det ut? Skriv link! Og ikke kom med hvordan dere har og at dere er veldig fornøyd med det osv.. Vil vite hva som er best uansett hvor mye penger det koster Syns jeg har hørt at det er BitDefender som er best? Hvis det er noen tester på anti-spyware programmer så kom med link Endret 23. november 2006 av macba Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er ikke noe fasit svar på det. Det er ikke en som er på toppen. På nesten alle antivirus testene er det forskjellige antivirus programmer som vinner. Noen antivirus programmer tar noen virus godt andre ikke. Det er sagt at bitdefender har den beste antivirus motoren ja, men det betyr ikke at den er den mest sikreste. Personlig synes jeg NOD32 er helt fantastisk. Lenke til kommentar
macba Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Er ikke noe fasit svar på det. Det er ikke en som er på toppen. På nesten alle antivirus testene er det forskjellige antivirus programmer som vinner. Noen antivirus programmer tar noen virus godt andre ikke. Det er sagt at bitdefender har den beste antivirus motoren ja, men det betyr ikke at den er den mest sikreste. Personlig synes jeg NOD32 er helt fantastisk. 7344124[/snapback] Dumt det men jeg tror jeg laster ned NOD32. Har hørt hos mange at det er veldig bra Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 NOD 32 er fenomenalt. Krever lite ressurser, og er sikkert som banken. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jepp, nod32 eier alle andre antivirusprogrammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå