Gå til innhold

Netshop oslo, litt trege?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har for en uke siden(17.11.06) kjøpt en hel pc i deler fra Netshop oslo, sånn at jeg kan hente den.

Når jeg bestilte stod 50% av varene som inne om 3 dager maks, på mandag var det bare 2 igjen, på onsdag begynte jeg å lure og ringte ned til dem. Jeg oppga ingen ordrenummer og bare lurte på når varene ville komme på lager, mannen som svarte sa at hvis jeg bestilte dem på onsdag(22.11.06) ville de være fremme dagen etter(I dag 23.11.06), men de er fortsatt ikke kommet inn. Jeg ringte inn igjen og mannen som svarte lurte på ordrenummeret mitt, som jeg oppga, han sa bare at de kommer snart.

Muligens jeg er litt utollmodig, men når varene står som Fjernlager 1-3 dager i nesten 6 dager begyner man å lure.

Lurte bare på om andre har noe å si om hva de har opplevd med Netshop oslo.

(For enkelhetens skyld er de varene som ikke er kommet: MIST 500W strømforsyning m/kabler og Club3D Radeon X1950Pro)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Fjernlager betyr vel leverandørens lager - og den har nok ikke Netshop kontroll på.

De er nok like ivrige etter å få pengene dine som du er etter å få pcen din :)

Lenke til kommentar
Skulle kjøpe laptop sende mail til netshop, fikk beskjed om at den kom inn om 1-3dager. Av kunebehandleren.

3uker senere er den fremdeles ikke på lager

7367346[/snapback]

Så lenge du Ikke bestiller den kommer den ikke.

De har ikke ALT på avd i Oslo.

Men det meste er innen rekkevidde av noen dager.

Selv venter jeg fremdeles på noe blekk som var bestilt den 8/11-06

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...