Vonbo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei. Jeg vet dette temaet har blitt diskutert tidligere her i forumet, men da har det blitt linket til diverse løsninger som jeg ikke får til å funke. Har søkt litt rundt i google, og jeg finner mange tilsynelatende bra eksempler på runde hjørner på en div laget i CSS, men copy'n'paste til min editor lar seg ikke gjøre. Lurer på om det kan være for gamle varianter noen av de!? Derfor lurer jeg på om noen har noen eksempler, eller linker som de selv har prøvd, og som funker. Tilfeldige linker fra google hjelper meg altså lite. Noen som har hatt samme problem, og som vet om en løsning? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Virker heller som du bør lære deg HTML/CSS generelt eller bør jobbe litt mer med den editoren din. PS: CSS3 introduserer en egenskap kalt border-radius:; som kan brukes å runde ut hjørnene, men mange nettlesere støtter ikke dette enda. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Mozilla støtter border-radius og enkelte andre CSS3 egenskaper med prefikset -moz. Altså -moz-border-radius. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå