Wyldelife Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 selg den pluss spilla på qxl for 3000 kr elns, så får du litt cash til noe Kan ikke fatte hvordan noen blir avhengig av 360, hehe, aldri hørt om det Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du sier du har dame. Har ikke hun noe å si på spillinga di? Kanskje hun kan hjelpe deg? Jeg har aldri vært borti en dame som godtar at jeg spiller konstant. Da blir det sutring og klaging. Det blir det faktisk bare etter en halvtime også når jeg tenker meg om. Men det er vel ikke slik at du heller spiller enn å "finne på ting" med dama? Den dagen jeg heller sitter og spiller enn å gi det motsatte kjønn oppmerksomheten det fortjener oppsøker i allefall jeg proffesjonell hjelp. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Forholdet til meg og min forlovede funker ikke helt slik. Vi kan ikke bo sammen fordi vi er studenter og vi har ett barn, når vi ikke kan forsørge må hun få støtte og det betyr att jeg bare kan se henne og min sønn i helger. Det er verdens sjukeste lov. Men dette handler ikke om det.. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Forholdet til meg og min forlovede funker ikke helt slik. Vi kan ikke bo sammen fordi vi er studenter og vi har ett barn, når vi ikke kan forsørge må hun få støtte og det betyr att jeg bare kan se henne og min sønn i helger. Det er verdens sjukeste lov. Men dette handler ikke om det.. 7344614[/snapback] Offtopis: Bruk heller penger på familien enn på gaming..det er noe som kommer foran andre ting i livet. Skaff deg en deltidsjobb hvis ikke studielånet rekker til Har jo tid til å jobb hvis du har tid til å blåse masse timer på spilling Endret 23. november 2006 av hodesleng Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hodesleng: det er ikke at studielånet ikke rekker til, men at en studine som er mor får en god del mer penger av staten dersom hun ikke bor sammen med barnefaren. Er kanskje den mest på trynet loven jeg har vært borti her til lands. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg jobber hver eneste dag fra 14-18 etter skolen jeg kompis. Og ha nok penger til og bo sammen samtidig som man har barn er noe som ikke går lett når man må fullføre studiene. så vennligst ikke kom med så mye snakk på den fronten. Endret 23. november 2006 av thehazen Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Forholdet til meg og min forlovede funker ikke helt slik. Vi kan ikke bo sammen fordi vi er studenter og vi har ett barn, når vi ikke kan forsørge må hun få støtte og det betyr att jeg bare kan se henne og min sønn i helger. Det er verdens sjukeste lov. Men dette handler ikke om det.. 7344614[/snapback] Jøss.. Er det virkelig slik? Det er vel noe av det sjukeste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Det er virkelig slik, og dette er også en av grunnene til att jeg bare sitter foran en skjerm hele dagen. for og holde meg opptatt fra virkeligheten som er att jeg har masse andre kjipe ting som foregår. Men igjen! dette er ett spillforum, ikke mitt Emo-livet er hardt forum. hehe. Men ja...den loven burde noen bli skutt for. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 begynn med World of Warcraft i stedet! neida. Å alltid jobbe først, spille etterpå er et godt tips. Eventuelt få noen til å sette maskina i karantene mens du jobber hvis du har problemer med å holde deg unna. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 jobber jo først. Dagen min går såher: Opp tidlig, studere fra 08.00 til 14.00, så rusle bort på Game og jobbe til 18.30 ca så hjem. og når jeg kommer hjem så glemmer jeg alt annet og spiller til kl 03.20 på natta og forsover meg dagen etter. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg kan ikke tenke meg at det vil bli særlig bedre med en annen konsoll enn den du har nå, dine problemer ligger vel først og fremst hos deg selv. Det jeg mener er at det er du som må endre dine vaner med tanke på spilling og prioriteringer. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg anbefaler et selvdisiplinkurs! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Prøv alternativt sjokk-kur. Du plasserer deg selv på en stol, Xboxen foran deg og fruen ved siden med en stor kjepp. Et par kvelder med det så burde du være kurert. Edit: Hvem vet, kan til og med bli grunnlag for selvinnsikt. Kan være du oppdager at du har en masochistisk side. :!: Endret 23. november 2006 av Cryovat Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Hehehehe, den var bra. Jeg skal prøve og legge 360n, psp, ds, xbox, ps2, gameboy og alt av pcspill hos dama og se hvordan det går. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ender vel med at du kommer tilbake og ber om hjelp fordi hun er avhengig. Men men, se hvordan det går. Er ikke lett å si nei til seg selv, men med slike ting så må det til Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 @Topic: Bestemmer du deg for å selge den... Msg me Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ta å bytt den mot en wii du. Tror ikke du vil angre. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Søk hjelp... Men fra spøk til alvor - man kan bli spill-avhengig. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 enig med de som sier , kvitt deg med hele greia en stund ivhertfall. Spill er kun tidsfordriv. Er selv avhengig av internett , men hovedkortet røyk på lørdagen var uten pc i 6 dager, abstinensene gikk over etter 2. Hvis du abselutt må drive med spill , så velg kun de som får topp score mer en feks 90% på gamrankings.com da har du ikke mange og drive med til xbox360. Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Skjønner problemet, og måtte ta meg selv kraftig i nakken forrige helg etter å ha sitti pal foran tv'en med GoW og fullstendig glemt at jeg hadde skolearbeid som virkelig hastet å få i orden. Men ja, jeg tror nok ikke et bytte av xbox'en til en Wii vil hjelpe. Det er det at du finner på ting for å glemme virkeligheten og de kjipe fakta... Wii'en vil overta rollen til xbox'en. Kan kanskje ikke virke sånn nå, men når du sitter og koser deg med Wii'en, og du har BARE litt igjen for å nå neste level... så prøver du deg litt på neste level, og det var jo sinnsykt kult, lurer på hvordan neste er... ja, du skjønner tegninga. Same shit, different wrapping er det vel noe som heter. Bestem deg for at du KUN kan spille innenfor visse tider, og følg det. Få dama til å ringe deg på kvelden når du skal gi deg... sånn at du faktisk husker det. Få inn rutiner som du følger slavisk... det vil hjelpe om du er motivert nok. Første steget er å innrømme at du har et problem, noe du heldigvis har skjønt selv. Så må du ville gjøre noe med det... virkelig være motivert for det! Men det går nok bra skal du se, du virker som du faktisk vil gjøre noe med det:o) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå