Gå til innhold

Beholde min X360 eller La den gå for en wii?

thehazen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier du har dame. Har ikke hun noe å si på spillinga di? Kanskje hun kan hjelpe deg? Jeg har aldri vært borti en dame som godtar at jeg spiller konstant. Da blir det sutring og klaging. Det blir det faktisk bare etter en halvtime også når jeg tenker meg om.

Men det er vel ikke slik at du heller spiller enn å "finne på ting" med dama? Den dagen jeg heller sitter og spiller enn å gi det motsatte kjønn oppmerksomheten det fortjener oppsøker i allefall jeg proffesjonell hjelp.

Lenke til kommentar

Forholdet til meg og min forlovede funker ikke helt slik. Vi kan ikke bo sammen fordi vi er studenter og vi har ett barn, når vi ikke kan forsørge må hun få støtte og det betyr att jeg bare kan se henne og min sønn i helger.

Det er verdens sjukeste lov.

Men dette handler ikke om det..

Lenke til kommentar
Forholdet til meg og min forlovede funker ikke helt slik. Vi kan ikke bo sammen fordi vi er studenter og vi har ett barn, når vi ikke kan forsørge må hun få støtte og det betyr att jeg bare kan se henne og min sønn i helger.

7344614[/snapback]

Offtopis: Bruk heller penger på familien enn på gaming..det er noe som kommer foran andre ting i livet. Skaff deg en deltidsjobb hvis ikke studielånet rekker til :thumbup: Har jo tid til å jobb hvis du har tid til å blåse masse timer på spilling

Endret av hodesleng
Lenke til kommentar

Jeg jobber hver eneste dag fra 14-18 etter skolen jeg kompis.

Og ha nok penger til og bo sammen samtidig som man har barn er noe som ikke går lett når man må fullføre studiene.

så vennligst ikke kom med så mye snakk på den fronten.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

7344614[/snapback]

Jøss.. Er det virkelig slik? Det er vel noe av det sjukeste jeg har hørt..

Lenke til kommentar

Det er virkelig slik, og dette er også en av grunnene til att jeg bare sitter foran en skjerm hele dagen. for og holde meg opptatt fra virkeligheten som er att jeg har masse andre kjipe ting som foregår.

Men igjen! dette er ett spillforum, ikke mitt Emo-livet er hardt forum.

hehe.

Men ja...den loven burde noen bli skutt for.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg at det vil bli særlig bedre med en annen konsoll enn den du har nå, dine problemer ligger vel først og fremst hos deg selv. Det jeg mener er at det er du som må endre dine vaner med tanke på spilling og prioriteringer.

Lenke til kommentar

Prøv alternativt sjokk-kur.

Du plasserer deg selv på en stol, Xboxen foran deg og fruen ved siden med en stor kjepp. ;)

Et par kvelder med det så burde du være kurert. ;)

Edit: Hvem vet, kan til og med bli grunnlag for selvinnsikt. Kan være du oppdager at du har en masochistisk side. :!:

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar

enig med de som sier , kvitt deg med hele greia en stund ivhertfall.

Spill er kun tidsfordriv.

Er selv avhengig av internett , men hovedkortet røyk på lørdagen var uten pc i 6 dager, abstinensene gikk over etter 2.

Hvis du abselutt må drive med spill , så velg kun de som får topp score mer en feks 90% på gamrankings.com da har du ikke mange og drive med til xbox360.

Lenke til kommentar

Skjønner problemet, og måtte ta meg selv kraftig i nakken forrige helg etter å ha sitti pal foran tv'en med GoW og fullstendig glemt at jeg hadde skolearbeid som virkelig hastet å få i orden. Men ja, jeg tror nok ikke et bytte av xbox'en til en Wii vil hjelpe. Det er det at du finner på ting for å glemme virkeligheten og de kjipe fakta... Wii'en vil overta rollen til xbox'en. Kan kanskje ikke virke sånn nå, men når du sitter og koser deg med Wii'en, og du har BARE litt igjen for å nå neste level... så prøver du deg litt på neste level, og det var jo sinnsykt kult, lurer på hvordan neste er... ja, du skjønner tegninga. Same shit, different wrapping er det vel noe som heter.

Bestem deg for at du KUN kan spille innenfor visse tider, og følg det. Få dama til å ringe deg på kvelden når du skal gi deg... sånn at du faktisk husker det. Få inn rutiner som du følger slavisk... det vil hjelpe om du er motivert nok. Første steget er å innrømme at du har et problem, noe du heldigvis har skjønt selv. Så må du ville gjøre noe med det... virkelig være motivert for det! Men det går nok bra skal du se, du virker som du faktisk vil gjøre noe med det:o) Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...