thehazen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei. i grunn ett alvorlig spøresmål. Jeg spiller sjukt mye Xbox360 og det tar ALL fritid jeg har, jeg er helt avhenging og konkuranse innstilt på alle deathmatcher. Jeg har vært gamer i 10år men jeg er også Lydtekniker og musiker som har studier og ett album og skrive ferdig, 360n tar all tid fra disse to og jeg kommer til og måtte kvitte meg med den. MEN! jeg kan ikke være uten noen konsoll i det hele tatt og noe gammelt vræl som PS2 vil jeg ikke ha. Og jeg har faktisk muligheten til og gi fra meg min 360 mot en wii den 8dec. Wii ser ut som en maskin som er grei og ta frem, ha det morsomt med alene og med andre og så kunne LEGGE DEN BORT seinere. Hva syns dere? skal jeg beholde 360n min? eller la den gå for en Wii? Jeg har ca 0 innlegg, men jeg har lest dette forumet i 3år, har bare aldri hatt noe og si. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Dersom online-spilling ikke er viktig for deg (får inntrykk av at du vil "vekk" fra det), og "casual gaming" alene eller med venner er det du er ute etter, tror jeg en Wii kan være et bra kjøp. Endret 23. november 2006 av Cryovat Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) det jeg ville ha gjort er å beholde 360en og prøvd å begrenset bruken på den, hvis ikke det går så bra, så kan du jo bytte den mot en Wii...noe jeg ikke ville ha gjort. Endret 23. november 2006 av mX Lenke til kommentar