thehazen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei. i grunn ett alvorlig spøresmål. Jeg spiller sjukt mye Xbox360 og det tar ALL fritid jeg har, jeg er helt avhenging og konkuranse innstilt på alle deathmatcher. Jeg har vært gamer i 10år men jeg er også Lydtekniker og musiker som har studier og ett album og skrive ferdig, 360n tar all tid fra disse to og jeg kommer til og måtte kvitte meg med den. MEN! jeg kan ikke være uten noen konsoll i det hele tatt og noe gammelt vræl som PS2 vil jeg ikke ha. Og jeg har faktisk muligheten til og gi fra meg min 360 mot en wii den 8dec. Wii ser ut som en maskin som er grei og ta frem, ha det morsomt med alene og med andre og så kunne LEGGE DEN BORT seinere. Hva syns dere? skal jeg beholde 360n min? eller la den gå for en Wii? Jeg har ca 0 innlegg, men jeg har lest dette forumet i 3år, har bare aldri hatt noe og si. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Dersom online-spilling ikke er viktig for deg (får inntrykk av at du vil "vekk" fra det), og "casual gaming" alene eller med venner er det du er ute etter, tror jeg en Wii kan være et bra kjøp. Endret 23. november 2006 av Cryovat Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) det jeg ville ha gjort er å beholde 360en og prøvd å begrenset bruken på den, hvis ikke det går så bra, så kan du jo bytte den mot en Wii...noe jeg ikke ville ha gjort. Endret 23. november 2006 av mX Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg ville personlin aldri bytta x360 mot en Wii. det er jo som å bytte en 1000,- lapp mot en 200,- lapp Nei, men hvis det er så gale som du sir, er det kanskje noe med dine spillvaner som bør gjøres noe med ikke bytte vekk til noe som kanskje ikke gjør situasjonen noe bedre! Kommer jo en del fete spill til Wii også (for de som liker dem) Nei her må du gå i deg selv! Så vannskelig kan det ikke være å legge ned håndkontrollen noen timer! Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Akuratt ja! Jeg mister jo halve livet mitt på og "EIE" alle. hehe. Jeg bare klarer ikke og slutte og spille, og føler att det snart kan fucke opp mye rart. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg er blitt veldig keen på Wii i det siste. Skal iallefall ha meg en når den kommer! Blir morsomt å prøve noe nytt og ikke det samme gamle. Men 360'n er jo veldig gøy og. vanskelig valg om man skulle ha byttet konsollen. Du kan jo alltids bytte og se om den er noe gøy, og heller bytte igjen senere om den ikke var noe tess Dersom online-spilling ikke er viktig for deg (får inntrykk av at du vil "vekk" fra det) Er nå online gaming på Wii og da men Endret 23. november 2006 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Om spill tar opp all tiden din slik du sier, og du føler at det kommer i veien for livet ditt ville jeg 1. Ha solgt Xboxen. 2. Ikke kjøpt en Wii. Virker som om du bør kutte ut spill helt i en periode. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dersom online-spilling ikke er viktig for deg (får inntrykk av at du vil "vekk" fra det) Er nå online gaming på Wii og da men 7343921[/snapback] Fullt klar over det, men det har blitt forsømmet veldig mye nå i første generasjon (Kan ikke komme på ett launch-spill som støtter online multiplayer) og ser ut som det vil ta en del tid før det kommer noen skikkelig "onlinespill" for konsollen. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Sitat: mr.foxhound Om spill tar opp all tiden din slik du sier, og du føler at det kommer i veien for livet ditt ville jeg 1. Ha solgt Xboxen. 2. Ikke kjøpt en Wii. Virker som om du bør kutte ut spill helt i en periode. Jeg skjønner deg der. men jeg må ha noe. Altså muligheten til og spille litt causual games nå her og der når jeg føler for det. Wii`n ser ikke så avhenginghetsskapende ut. altså tror ikke den får jeg like pissed off som om noen tar meg med chainsaw i gow og jeg bare "MÅ" bruke hele kvelden på og drepe den personen før jeg er fornøyd og føler ryktet er tilbake. Heh... Endret 23. november 2006 av thehazen Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 jeg tror du trenger å prate med noen som kan "hjelpe" deg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Ville beholdt 360-en. 360 er et underpriset råskinn som har det utstyret man bør forvente av en konsoll i dag (DVD-spiller, harddisk, HDTV-støtte, etc.). Wii mangler viktig standardutstyr, og etter screenshots å dømme, er den ikke sterkere enn GC. 360-spillene får også bedre grafikk med tiden, ettersom utviklere stadig oppdager mer om HW-en. Wii har allerede en velkjent arkitektur og oppbygning, så spillene får ikke bedre grafikk enn det vi har sett. Om 360-en tar for mye av fritiden din, prøv å finne noe annet du liker å gjøre. Editert av moderator. Trolling er ikke ønsket her på forumet. Poster som kun er ment for å provosere kan folk holde seg for god for til å poste i heletatt. Endret 23. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 ikke for å være frekk, men det virker som du har ett lite problem med å si stopp når det gjelder spilling. Prøv å ta deg en pause fra det fullstendig, eller heller bare sette av tid til diverse ting for så å spille på den tiden du har til overs. Eventuelt, prat med noen som kan hjelpe deg, å bytte fra 360 til Wii vil sikkert ikke hjelpe stort siden du sikkert finner noe nytt å henge deg opp i der. Er selv en gammel WoW addict, så vet litt hvordan det føles å være spill avhengig. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 "ikke for å være frekk, men det virker som du har ett lite problem med å si stopp når det gjelder spilling" I knuuuuuuuw...... har vært det hele livet. og når man jobber med spill så blir det ikke noe enklere heller. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Vel, prøv å sette av tid til det du føler du går glipp av. Så bruker du tiden du får etter det til å spille. Spille først og jobb senere går sjeldent bra, men om du gjør det motsatt jobber du sikkert kjapt og effektivt for å få spille fortest mulig. Eventuelt kan du jo låne vekk 360'n ei stund? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Tja. låne vekk til noen som vil bruke den er jeg ingen fan av da alle mine venner bare ødelegger. Men jeg kunne jo kanskje ha satt den vekk "in protective custody" hos dama. hehe. Men jeg tror jeg har lyst til og ta vekk "Hardcore gaming" maskina 360 for en Wii fordi dette er litt mer...."light" gaming. og dermed kanskje jeg ikke blir sittende fast og heller bare spiller med venner ett par kvelder i uka osv. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du bør beherske livet ditt bedre...den beste måten å gjøre dette på er å face problemet; behold din x360 og "prøv å styr deg". Det er lettere sagt enn gjort for noen.. Jeg har også spillt lenge (startet vel med gameboy for ca 15 år) men greier fint å legge bort x360`n min for f.eks gjøre skolearbeid eller henge med venner.. Om du kjøper deg en Wii så betyr jo ikke det i utgangspunktet at du kommer til å spille mindre, særlig når Zelda TP tar rundt 60 timer å gjennomføre..tror du bare utsetter problemene dine der.. Avhenighet er ikke noe man blir kvitt over natten, det er noe man må jobbe med. Er da min mening og erfaring.. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Er egentlig litt enig med de som sier at du bør få alt som heter spill ut av huset en stund. Vet selv hvor svak viljestyrken kan være i slike situasjoner. Har jobbet i ukesvis nå med å snu døgnrytmen før eksamen, men må bare sjekke eposten og nyhetene eeeeeeen gang til. Edit: Grammatikk ja, huttemeitu! Endret 23. november 2006 av Cryovat Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Dere har alle veldig riktige synspunkter. Men jeg er fortsatt i tvil om hva jeg skal gjøre. Og bare gi fra meg alt av spill er så og si umulig uten noen annen belønnelse om dere skjønner? ah..shit. Jeg får bare prøve og beherske meg og gjøre andre ting på fritiden. begrense spilling til 2 dager i uka eller noe slikt. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er ikke all tiden du plutselig får til andre ting belønning nok? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 You may have a point good sir.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå