sqitfire Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 <div id="header"> <h1 class="title"><? echo _SITE_LOGO; ?><? echo _SITE_NAME; ?></h1> <div class="description"><span class="subtitle"><? echo _SITE_KEY; ?></span></div> Hvordan få biden <? echo _SITE_LOGO; tilpasset siden? se full siden Fyr laus side Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 skjønner ikke helt problemet... Virker vel kanskje ikke helt som et php problem heller, men heller html / css kanskje... Men det er mulig jeg har misforstått ? Mener du at tittelen "Revygruppa Fyr - Laus" skulle vært lengre opp i bildet, eller ? Ser du / dere bruker toenda CMS ? Bør kanskje spørre i phps underkategori, da ? Er forøvrig stor fan av Fyr Laus gjengen Lenke til kommentar
gather Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Dette er noe som er spesielt for det innholdssystemet du benytter. Kjenner ikke til det selv, men jeg tipper du finner svaret i manualen eller ved et kjapt google søk Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Dette er noe som er spesielt for det innholdssystemet du benytter. Kjenner ikke til det selv, men jeg tipper du finner svaret i manualen eller ved et kjapt google søk 7347932[/snapback] Feilen var i css Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå