MrDnl Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei, jeg har sittet og raka frem no greier med fruity loops. Denne sangen er egentlig gammel, så det er ikke den beste jeg har lagd. Det er også litt for at jeg må reinstallere 2 av 3 vst plugins. Sangen er ikke ferdig, dette er bare en liten smakebit;) Jeg kommer til å fjerne sangen igjen fra urørt i kveld. Link: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=53703 Mvh Daniel Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jesu blod og død, for en sjukt irriterende melodi. Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 hehe. En kamerat av meg hater trance. Han fikk sangen på hjernen og klikka på meg;) hehe Lenke til kommentar
mkon Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ubrueklig, nå har jeg den på hjernen.....når kommer fullversjon da;P Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Når jeg har fått tilbake pcen min fra reprasjon. Jeg sendte den for nøyaktig en uke siden. Da kan jeg installere alt sammen på nytt på den datan. Jeg la ut enda en sang. Det er et av dem nyeste jeg har lagd. Mangler vst plugins på den også. Den er med andre ord ikke ferdig;) Endret 23. november 2006 av MrDnl Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Fordelene hvis jeg har andre vst plugins, er at det får jeg til bedre Pad, og litt mer. Take'offen vil bli bedre;) Endret 23. november 2006 av MrDnl Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvilket program bruker du? Vet du om noen bra som er gratis? Noe av Bass in the Club var litt kult Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Jeg bruker Fruity loops, Vengeance og vst plugins. Fruity loops er desverre ikke gratis. Og hvis du vil lage seriøs musikk, så burde du enten starte å spille et instrument, eller betale for Fruity loops, Cubase, Resaon osv. Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Har nå lastet opp et refreng til Nordic Eurodance;) Den går litt raskere. edit: obs, jeg kan ikke laste opp .wav filer på urørt. Vent 2 sekunder så kommer mp3 versjonen opp Endret 23. november 2006 av MrDnl Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 da sletter jeg sangene igjen. PM Meg hvis dere vil høre flere. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dette var mye mye bedre enn mye annet hjemmelagd jeg har hørt, stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå