Erren Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei sann! Er ofte innom sider som www.deltidsjobb.no og leter etter ledige jobber, men de fleste av jobbene har enten ikke oppgitt alderskrav, ellers så må man være fylt 16. 18 eller 20. Tidlig neste år fyller jeg 16, og da har jeg veldig lyst på en jobb, kunne gjerne hatt en nå også, men de eneste jobbene for 15-åringer er jo avisbud osv. Det som irriterer meg med deltidsjobb.no og lignende sider, er at de ikke sorterer jobbene etter hvor gammel man må være, derfor må jeg ofte bla fram og tilbake mellom massevis av sider og sjekke alle jobbene, til nesten ingen nytte, da de fleste krever at man er 18 år. Er det noen som vet om en side der man kan søke etter alder også? Gjerne en deltidsjobbside for ungdom eller lignende. Det hadde vært utrolig greit, så det burde egentlig finnes. Takker for svar. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tror ikke det finnes dessverre. De fleste jobber bør man være 18 på, noen få 16 og enda færre 15. Selv om det står at søkerne bør være 18 år så er det bare å søke, jeg fikk butikkjobb slik når jeg var 15 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Seriøst? I'll give it a try! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Seriøst? I'll give it a try! 7346114[/snapback] Ja Jeg skrev bare en god søknad, ble kalt inn til intervju og virket i følge sjefen som en "meget oppegående person", så da var jobben min. Lenke til kommentar
veos Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Samme med meg. Fikk stillingen som deltidsansatt/butikkmedarbeider hos Jernia i Ålesund som 15 åring, selv om stillingsannonsen 'krevde' 18-åringer (eller eldre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå