Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?

DaXoN

Anbefalte innlegg

da jeg var liten (1 år) så skulle jeg lære å gå.. først så måtte jeg ha noe å holde meg i da seff.. så fant jeg ovenen, og tenkte: "Aha! en ting å holde seg i!" så jeg støtta meg til den med den høyre armen og skreik noe inn i helvete.. det var tent opp... jeg har merke ennda.. hele håndflaten min er 2cm tykk hud...

9190930[/snapback]

Det MÅ ha gjort vondt... husker det ikke seff.. men jeg har jo høyre hånda og mamma enda..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da jeg var liten (1 år) så skulle jeg lære å gå.. først så måtte jeg ha noe å holde meg i da seff.. så fant jeg ovenen, og tenkte: "Aha! en ting å holde seg i!" så jeg støtta meg til den med den høyre armen og skreik noe inn i helvete.. det var tent opp... jeg har merke ennda.. hele håndflaten min er 2cm tykk hud...

9190930[/snapback]

Det MÅ ha gjort vondt... husker det ikke seff.. men jeg har jo høyre hånda og mamma enda..

9191021[/snapback]

Den kan jo mistolkes...

On Topic: Må vel være da jeg kastet et kull med kattunger ned trappa. :blush:

Lenke til kommentar

det er on en gamling jeg og en kamerat aldri egentlig kom over. For en del år siden(jeg var sikekrt ikke mer enn 10-år) så var han en skikkelig idoit som klaget på alt vi gjorde omtrent. vannkrig, sparkesykkel osv . Han skulle komme ut å klage på alt vi gjorde.

Så en dag henta vi kniv og masse tape og gikk bort til bila hannes og punkterte den, tapa fast hele bilen, ripet den og "slo lens" på den....da var det bare å springe for harde livet!

Det er nok det absolutt dummeste jeg har gjort i mitt liv :p

Lenke til kommentar
det er on en gamling jeg og en kamerat aldri egentlig kom over. For en del år siden(jeg var sikekrt ikke mer enn 10-år) så var han en skikkelig idoit som klaget på alt vi gjorde omtrent. vannkrig, sparkesykkel osv . Han skulle komme ut å klage på alt vi gjorde.

Så en dag henta vi kniv og masse tape og gikk bort til bila hannes og punkterte den, tapa fast hele bilen, ripet den og "slo lens" på den....da var det bare å springe for harde livet!

Det er nok det absolutt dummeste jeg har gjort i mitt liv :p

9194771[/snapback]

Får vi vite konsekvensene?

Lenke til kommentar

Var vel en 5 år når jeg trykte på avtrekkeren til brannslokkningsapparatet, følgende skjedde: Etter at de onde brødrene mine hadde trukket ut splintet befant huset seg fort med en hel del hvitt pulver. Måtte gå i gummistøvler deretter ja.

Var forsåvidt ikke en dum ting, for jeg husker ikke om jeg fikk noen represalier.

Lenke til kommentar

Når jeg var liten og dum hadde vi nettop pusest opp badet i det nye huset, ble veldig fint syntes jeg, og pappa som hadde gjort arbeidet var veldig stolt. Når jeg da skulle bruke dusjen for første gang samme dagen vi ble ferdig, syntes jeg det var morsomt med den kanten nede ved gulvet så jeg tettet alle hullene i sluket for å lage lite badekar. jeg var så dum at jeg også trodde vannet ville gå over kanten og videre oppover, trodde altså at det var helt tett ved døre og videre opp. vell det ble ike stort høyere og når jeg var ferdig og gikk fant jeg alle klærene min ligge i 1/2 cm dypt vann. pappa var ikke blid nei, han trodde jeg hadde ødelagt alt, men det gikk bra heldigvis.

Dette er nok langt idra det dummeste jeg har gjørt, men kommer ikke på noe i farta, har gjort så my

har jo noen andre historier også,

Som da jeg skulle hoppe av sykkelen i fart og ta tak i sykkelen i sete etterpå, det gikk ikke som jeg trodde, endte med at jeg hoppa av og sykkelen forsvant videre og trilla rett i en bil, det blei en saftig bulk der ja. Pappa måtte også legge ut noen lapper for mitt lille stunt. :no:

Har jo også kastet en del snøballer, der mot en del kjørende biler, endte en dag med at jeg kastet en med is og stein i, blei en fin liten bulk der ja. Tror jeg hadde tatt ny skolerekord på 60 metern da ja. Blei ikke tatt heldigvis :thumbup:

Så var det engang i barnehagen hvor jeg hadde kalt en som het Frikk, for Frikk med pikk, det var vist veldig fornærmende på den tia :p men hvertfall han tok å slo meg, da tok jeg og beit han heftig hardt, det var ikke der hvor de fleste biter for å si det sånn, det var rett i nippelen, høyre hvis jeg husker riktig, etter hva jeg hørte hadde jeg bitet av den lille brystvorta hans :blush: *han hadde på seg t-shorte* :p

Lenke til kommentar
het Frikk, for Frikk med pikk, det var vist veldig fornærmende på den tia :p men hvertfall han tok å slo meg, da tok jeg og beit han heftig hardt, det var ikke der hvor de fleste biter for å si det sånn, det var rett i nippelen, høyre hvis jeg husker riktig, etter hva jeg hørte hadde jeg bitet av den lille brystvorta hans  :blush:  *han hadde på seg t-shorte* :p

9197889[/snapback]

Du tok jo bare en Tyson :whistle:

Lenke til kommentar

Dummeste jeg og en kompis har gjort er å prøve å "reparere" en nyttårsrakett. Selve pinnen var knekt og vi trodde litt Macgyver teip vil fungere, setter den i et sånnt rør og fyrer av. Den går opp, opp, litt sidelengs ...... så tar den helt av og lander på et hustak i full fyr.

Skal være glad det var mye snø på taket + at den ikke gikk gjennom et vindu eller noe i den duren. Å reparere en rakett med teip har ikke blitt gjort siden.

Lenke til kommentar

Det dummeste jeg noen sinne har gjort må være den gangen jeg og min bror var på Bergen Lufthavn - Flesland.

Vi skulle møte tanten vår der, tror jeg. Så gikk vi inn på terminalen, og rett utenfor døren inn klarte jeg å snuble i mine egne føtter. Så brillene datt av.

Alle som drog inn sin siste dose nikotin før flyturen sto og skrattet litt av meg. :p

Var så JÆVLIG FLAUT!

Lenke til kommentar
Var så dum engang å ringe sextelefon der det kosta 26,50 i minuttet. Satt å hørte på den ville historien, og trodde det skulle belastes fra kontantkortet. Det kom regning i posten 3 dager senere på 300 kr. Gjett hvem som fikk nok kjeft den dagen. Heldigvis ringte moren min dem senere å fortalte at en dum sønn hadde ringt.

7615070[/snapback]

Det har jeg gjort og! >P riktignok en stund sia nå da..

Lenke til kommentar

Det dummeste jeg har gjort er å sitte oppe hele natta og være oppe hele dagen i en påskeferie hos tanten min.. og tilfeldigvis begynte Sonen på tv2.. Det endte med 2000 kr i betaling til tanta mi for misbruk av en viss moblitelefon og at historien blir dratt opp fra gang til gang.

Skal legge til at det har aldri skjedd igjen og at hun har tilgitt meg :)

life's still good again

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...