Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Vel: Jeg og kompissen min Mikkel var ute å gikk halloween i Drøbak's gater.

Så gikk vi litt ...og så havnet vi i det gamle nabolaget hans!

 

"Der! Der er naboen min sitt hus! Narkisser! Kanskje de har noe godteri?"

(vi begge var 15, litt for store for halloween..men pfft)

"Sikker Mikkel?"

 

"jaja seff...."

 

Så banka vi på: Ut kom den fæle dama....uff...med blonde striper i håret og så ut som om hun hadde hatt et par bedre år.

 

"Hvæ...hvæ vil dere?"

 

"Hey! husker du meg? (Mikkel) Vi går halloween skjønner du!"

 

"dama: Sorry azza...Vi har ikke mer godteri..men tar dere penger?"

 

"Mikkel: vi trenger ikke noe, men om du har lyst så går det greit :p"

 

"dama: Ta 15 kr hver dere...."

 

Da så hun på meg og spurte: Hvor gammel tror du egentlig jeg er?

Fikk sånn flashback: Ruben...du må være snill nå...

 

Jeg prøvde å presse ut et skikkelig diplomatisk svar da.

 

"Hvor gammel tror du jeg er a?....Er ikke så mange gamle damer som har blondt farga hår som meg??"

(med skikkelig fæl ettervekst)

 

"Ehhh....Sånn rundt...nja...40-45?"

 

KLASK! så fikk vi døra rett i trynet, mens vi hørte dama banne på den andre siden.

 

Så dulter mikkel meg med skulderen " Ruben...bare så du vet det...hun er rundt 28 år"

 

 

 

Stakkars :p

7348147[/snapback]

 

Hvor i drøbak da?

fikk nesten lyst til å avlegge et besøk ;) (eller kanskje ikke...)

 

men tilbake til topic:

 

kjøre motocross i danmark når jeg var rundt 7 år gammel, for og si det sånn: det endte med at haken så ut som en kjøttkake, ikke noe skinn igjen... Takk og lov var det et gjerde jeg krasjet i, det sto en bil rett bak gjerdet der jeg krasjet... :ermm:

(det kunne fort ha blitt verre skader og i tillegg regning for på skader på bil...)

og jeg holdt bånn pinne på den firehjulingen, jeg kunne ikke bremse, for den visste jeg ikke hvor var. (var første gangen jeg prøvde noe slikt)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det dummeste jeg har gjort tror jeg var den gangen jeg skulle slakte en spegris til en sankthans fest. Hadde ikke noe .22 kaliber eller lignende så jeg måtte ty til jaktrifle som er av kaliber 9.3X62 (for elg). Hadde jo så klart ikke helmantlede kuler heller, men hollow point....

 

Skulle gi grisen et nakkeskudd, det funka dårlig (vel, grisen ble dø, veldig dø), men det ble ikke så mye igjen av den stakkar.

 

Så enden på sågan var koteletter fra Gilde til festen......

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har gjort ... hmmm ... jo.

 

 

Når jeg var rundt 10 år hadde jeg en tegnestift i munnen fordi jeg skulle henge opp en plakat på veggen. Jeg hostet og fikk denne ned i pusterøret, der den fortsatte reisen ned til høyre lunge. Måtte inn på sykehuset og "støvsuge" den ut, og tilbringe en natt på sykehus.

 

 

Gjør ikke det igjen ...

 

 

Kan også nevne en annen episode fra 7-års alderen:

 

Jeg hadde lånt 2 bøker på biblioteket som jeg hadde glemt å levere tilbake. Så fikk jeg purring i posten på 150 kroner. Ok 150 er ikke mye, men når man er 7 år er det en liten formue.

 

Husker jeg ikke fikk sove på mange netter fordi jeg var livredd for at purringen skulle vokse og vokse til mange hundre kroner før jeg fikk penger. Jeg hadde nemlig hørt litt om renter og inkasso på nyhetene og sånn.

 

Endte med at jeg brukte 150 kroner av bursdagspengene mine. Tror aldri jeg har vært så lei meg for å betale noe før. Ikke en gang når jeg bruker 700 til taxi når jeg ikke rekker nattbussen. :p

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Dummeste jeg har gjort egner seg ikke her!  :ermm:

 

Ditto!

 

EDIT: Vet at siste post var for mange måneder siden, men det var mye moro her, så tenkte jeg skulle live opp den litt.

 

Noen fler som vil skape latter?

Endret av myst84
Lenke til kommentar

På barnehagen ble jeg og noen kompiser enige om å ta igjen på en som het Robert (han banket oss). Den geniale planen gikk ut på å sperre av et rom med tegnestifter som lå på gulvet med spissen opp, rundt dørterskelen. Idet jeg skulle en kort tur ut, hadde jeg planlagt å ta god sats, men jeg hoppet ikke så langt som jeg trodde jeg kunne, og satte tegnestiften fast langt oppi stortåa.

 

En annen gang på barnehagen, fant jeg ut at jeg skulle balansere på en benk (vi hadde to benker rundt bordet som alle satt på når de skulle spise o.l). Jeg klarte da å velte benken, og jeg drylte trynet rett inn i enten bord- eller benkkanten (traumatisk hukommelsestap), dette resulterte i at jeg fikk høyre stortanna mi plassert langt oppi tannkjøttet. Blod. Skrik. Jeg ble sendt til legen som måtte trekke ut tanna. Jeg gikk deretter uten fortann til tredje eller fjerde klasse. Den kom ut en anelse skeiv, og med en gul stripe på seg av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Vel, jeg gjør vel egentlig ganske mye dumt, men det ferskeste jeg kommer på var i går, og kanskje ikke så veldig morsomt.

 

Det må nevnes at jeg har mista den ene "puta" på brillene mine, så jeg har en papirlapp der for å ikke få sår av brillene.

Vel, i går sto jeg og tisset. Og lappen falt ned, jeg prøvde å ta i mot lappen med samme hånd jeg holder tissen med^^ Det gikk bedre enn en skulle tro, men jeg følte meg ikke akkurat stormende intellegent.

 

Edit:

Må bare tilføye en ting, jeg klarte å ta i mot lappen.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg gikk på stylter på isen og falt, tannlegen etterpå...

 

Sklei på sklia i hagen med knea først, og der måtte jo en spiker stå rett opp og få den langt inn i kneet.

 

Sykle så langt jeg kunne uten hender på rattet helt til et kryss der det kommer en bil, jeg klarer å stoppe, akkuratt. Men kompissen min måtte kjøre rett inn i bakjulet mitt og vi begge flyr over panseret.

Lenke til kommentar

Her forleden dag hadde jeg vært på do, da jeg skulle vaske hendene.

Dette hadde jeg jo gjort tusenvis av ganger så det var blitt en slags refleks etter jeg hadde vært på do. Men etter å ha vasket hendene med såpe stykket som lå ved siden av vaken. Kastet jeg såpen i do, og gikk ut, og bort til mitt rom. Først når jeg hadde satt meg ned ved PC'en tenkte jeg over hva jeg hadde gjort. Jeg løp tilbaket til toalettet, der jeg måtte utføre en heller ufrivillig rednings manøver ned i do etter såpen.

 

Dette er kanskje ikkje det dummeste jeg har gjort, men det var det jeg kom på nå..

Lenke til kommentar

da jeg var liten (1 år) så skulle jeg lære å gå.. først så måtte jeg ha noe å holde meg i da seff.. så fant jeg ovenen, og tenkte: "Aha! en ting å holde seg i!" så jeg støtta meg til den med den høyre armen og skreik noe inn i helvete.. det var tent opp... jeg har merke ennda.. hele håndflaten min er 2cm tykk hud...

 

jeg bada i badekaret, lekte og snakket til meg selv, liten som jeg var, da storebroren min listet seg innpå meg og helte en bøtte iskaldt vann på meg.. jeg skreik å ble drit sur og hoppte opp og sto i badekaret.. ..vel.. prøvde å stå iallefall...

 

jeg var på sommerferie med familien og vi grilla bål på stranden.. da vi var ferdig så måtte noen slukke bålet.. søstera mi sku ta bilde mens jeg pissa på bålet, og de sa att de skulle slette bildet etterpå... da vi kom hjem så la pappa bildet inn på pc'n og lagde backup. Han ropte på meg og jeg fikk se at han sletta bildet.. Backupen.. har det ennda.. men får ikke lov til å slette det.. (fy faen så liten fant.... :!: )

 

skulle spille golf.. fant ingen golfball men jeg henta et eple, la det ned på plenen, og skulle til å slå til, glapp golfkølla, og den for rett mot kopisen min sitt bakhode.. han besvimte og vi ringdte 113.... han blødde neseblod og hadde fått hjernerystelse... dårlig sammvittighet da.....

Lenke til kommentar

når jeg var rundt 7 år, så kjørte jeg en sån derre liten atv en eller annen plass. det gikk så sakte at jeg klaget til de som drev stede sånn at de skrudde opp hastigheten på den. men litt senere misten jeg kontrolen på en eller annen måte og bynte å kjøre oppover et nettinggjerde og prestere å kjøre over foten min..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...