Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det dummeste ejgk an komme på nå er vel! jeg var 8 trur jeg hadde jeg fått nytt vanngevær, og da var nabon, det beste jeg kunne ta,han var gammel 60 elns.

så tok jeg og spyla han rett i trynet! også tok han hageslangen siden han trudde det var lek, og så tok meg jeg løpte hjem og begynte og grine, mamma sa jeg hadde godt av det siden jeg begynte elns. så tok jeg hevn da hadde jeg vært i svergie og kjøpt gode gamle kinaputter og tok og la det på trappa hans så ringte jeg på ogsånt fortsatte det! helt til han ble drit lei og så at jeg gjorde det en gang til ringte han polti mens han lo! jeg trudde det var lek så fortsatte jeg og så kom polti! og jeg fikk kjeft! og sånt. de syns også at det var dårlig gjort av han og de sa vi hadde like mye skyld i det.

 

syns det nye tastaturet er deilig og skrive på;)

Lenke til kommentar
-være 13 å kjøre en bever 400 med 9.9 i plan midt i kragerø for så å bli tatt inn av politiet

-kjøre moped på isen forrige høst

-ikke se til høyre da jeg kjørte til skolen en fredag morra resultat, 3timer på legevakta og en vraka moped.

 

alle ganske kjipe lærepenger.

7614415[/snapback]

 

fikk du vondt da du tryna ??

Lenke til kommentar
-være 13 å kjøre en bever 400 med 9.9 i plan midt i kragerø for så å bli tatt inn av politiet

-kjøre moped på isen forrige høst

-ikke se til høyre da jeg kjørte til skolen en fredag morra resultat, 3timer på legevakta og en vraka moped.

 

alle ganske kjipe lærepenger.

7614415[/snapback]

 

fikk du vondt da du tryna ??

7614432[/snapback]

påkjørt fra høyre, skader på moped for ~40k på en sykkel som kosta 27k ny, rønken osv på legevakta.. jepp, det gjorde vondt.

Lenke til kommentar
Skader for 40.000 på en moped som kosta 27.000 ny? Får ikke det til å gå opp :p

7614592[/snapback]

Det er jo veldig ofte dyrere å reparere enn å kjøpe ny.

7614608[/snapback]

Da er det vell bedre å kjøpe ny og spare 13.000kr?

7614626[/snapback]

jeg sa ikke jeg betalte det. fikk igjen 22k fra forsikringa :)

Lenke til kommentar

Var så dum engang å ringe sextelefon der det kosta 26,50 i minuttet. Satt å hørte på den ville historien, og trodde det skulle belastes fra kontantkortet. Det kom regning i posten 3 dager senere på 300 kr. Gjett hvem som fikk nok kjeft den dagen. Heldigvis ringte moren min dem senere å fortalte at en dum sønn hadde ringt.

Lenke til kommentar

Har gjort mye dumt og rare ting, men har en annen historie om en fyr som gjorde noe veldig dumt.

 

På ungdomskolen der jeg gikk hadde vi en veldig spesielt lærer. En gym lærer som var veldig militær inspirert i gymtimen, men han hadde aldri vært i militæret. Han var også temmelig femi. Så var det en i klassen over meg, jeg gikk da i 9. Som fant noen snasene bilder av han på kontoen hans på skoleservern. Han mekka en piczo side, men disse bildene på, pluss noen veldig perverse paint bilder og annet snadder. Sia ble holdt hemmelig i omtrent et år. Så kom plutse,slig noen på trinnet mitt over denne siden. Og vips, den fløyt over hele msn og ALLE snakka om den. Til slutt var det noen smartinger som satte den som startside på bibliotek pcn. Og dermed var hele saken anmeldt.

 

Tullingen var så smart at han lagde piczo siden hjemme. Så tok det purken 1 dag å finne han. Men så var det alle de som hadde posta diverse lumske meninger om denne lærern i gjesteboka, inkludert meg. Og jeg var like smart å gjorde dette hjemme, med en gjeng med venner da. Så vips, der sto politiet på døra mi. Jeg slapp billig unna med bare litt vel mye kjeft fra; lærer, rektor, purken og mamma. Men han tullingen som lagde piczo siden fikk 15000 i bot. Lærern tok seg et halvårs ferie, og kom tilbake avhengig på lykkepiller (ifølge ryktene på lekeplassen)...

 

Så moralen i denne historien er. Ikke mobb lærern din på internett hjemme, gjør det på datalabben på skolen. Da kan ingen ta deg.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
-Løftet opp en glodvarm loddebolt en gang, fordi jeg trodde den var av.

-Fikk et økseblad i bakhodet en gang.

-Pisset på et strømgjerde

-Løftet ut en rist fra stekeovnen når jeg skulle ta ut Grandisen. Glemte å bruke grytelapper. 225 grader varmt metall rett i håndflaten.

-Knuste utelampen med sprettert. Fikk kjæft av foreldrene, og jeg måtte kjøpe ny lampe. Sto utenfor huset og tenkte "jeg klarer ikke å treffe den enda en gang". Jeg tok feil, lampen ble knust og jeg måtte kjøpe ny lampe enda en gang.

-Stupte rett ned i bunnen på et 1,5 meter djupt basseng en gang.

-Var med på å mobbe en person en gang. Angrer som fy.

7350941[/snapback]

Dette var det første jeg gjorde da vi skulle ha bading i 2.klasse. Bare at jeg gjorde det der det var 90cm dypt... :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...