Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har for det meste vært snill jente,men angående å kaste vannballonger og slik på biler var det en drittunge som gjorde det da jeg kjørte russebilen vår for noen år siden. Jeg ble skremt for jeg så ingenting ut ruta og svingte til venstre over i motgående fil for å komme unna det som kom foran bilen,da jeg ikke skjønte hva det var med det samme. Jeg unngikk akkurat en frontkollisjon og kom meg heldigvis helskinnet hjem men var redd for å sett meg i bilen igjen etter dette da ungene står klar med egg og vannballonger over alt i denne tiden. I russetiden har jo man ofte bare hatt lappen i noen mnd til et år også. Har personlig veldig lyst til å banke livskiten ut av disse drittungene. Dette er faktisk ikke bare dumt,men også veldig farlig.

Lenke til kommentar

Vannballonger og snøballer kan være farlig nok. Men en av russebilene på skolen min det året jeg var russ fikk et malingsspann (!) på frontruten. Noen drittunger stod på en bru og kastet det ned på biler som kjørte under.

 

Det gikk heldigvis bra med sjåfør og passasjerer, men frontruten ble knust, og bilen så godt som ubukelig resten av russetiden.

Lenke til kommentar
Haha, må komme med en annen ting som en kammerat gjorde i tysktimen i fjord! Tysktimene våres var kanskje ikke de mest produktive, og ingen av oss hadde lært navnet på læreren når det nermet seg jul. Så skjedde det så at en i kammeratgjengen skulle stille læreren et sp.mål i timen. Han prøvde å oppnå kontakt, men det funket ikke. Han spurte da oss andre hva læreren het, og jeg svarte "Svein". Min kammerat tenkte ikke no mer over det, og sekundet etter ropte han "Øy du, Svein".

 

For å si det sånn, den reaksjonen på læreren var noe av det syykeste! Jeg husker akkuratt hva han svarte. Det var noe alla dette: "Was? Mente du det? Du er på sååå tynn is akkuratt nå!" mens han holder tommel og pekefinger nerme hverandre. Min kammerat skjønte ingen ting, hva hadde han gjort galt? Så han fikk et sånn skikkelig rart blikk i ansiktet mens vi andre fikk den latterkrampen! Tysklæreren skjønte ikke spøken, og vi forklarte dette til kammeraten våres etterpå da han heller ikke tok den med en gang. Etter den dagen har tysklærereren alltid blitt hetende Svein blandt oss kammeratene ;)

7374013[/snapback]

 

:D Måtte flire av denne. Det er flere som har hatt tysk på skolen, se..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var vel 12 år, og bestemte meg for å prøve motorsaga til pappa.

Starta opp, og begynte å sage løs på et tre rett ved siden av huset.

Treet falt ned, rett over gårdsplassen og greinene kom akkurat opp på panseret på bilen.

Det var tungt, jeg greide ikke rikke det. Fikk ltt husarrest der, bra jeg ikke skada meg selv eller andre :innocent:

Lenke til kommentar

jeg var i bursdagselskap hos en kompis for noen år siden, sitter å ser film og når denne er ferdig finner vi ut at vi skal gå ut en tur, ender opp med at vi står på veien og hiver epler på vinduene til et hus, eieren kommer ut på verandaen og skriker de første 2-3 gangene, men etter en stund blir han tydelig forbanna og styrter ut, og alle bare legger på sprang mellom hus og busker, jeg hører han kommer bak meg jeg bare hiver meg bak en busk rett etter en sving og han passerer forbi etter resten av gjengen, tror han var sinnsykt forbanna. jeg satt ganske så rolig når han stod og prata med en nabo 2 m fra der jeg gjømte meg:P har jo funnet ut i ettertid at det å kaste epler på vinduer ikke er det smarteste man kan finne på men men:P

 

ellers har vi ringt på hos folk og hilst og sagt at vi heter robert tabak osv, good old times sier jeg bare:P

Endret av Toddb
Lenke til kommentar

Kom på en ting til. Det var under russetiden for noen år siden. Det som skjedde var det at jeg hadde en vannballong men veldig lite vann i samt noen andre smågreier. Og da russen som skliende forbi og opptrådte så tøffe med de spinkle "vannkanonene" sine, så peisa jeg i vei ballongen alt jeg makta. Ballongen suste i sia på transit'en og det smalt noe sinnsykt, en stor bulk ble det også. Hele gjengen inni russebilen skvatt og sjåføren bråstoppa, døra føyk opp, og en gjeng med russ kom løpene ut til den store gullmedalje etter meg. Tror aldri jeg har løpt så fort noen gang, løp igjennom hager, slengte meg ned bakker og alt mulig for ikke å bli tatt. Heldigvis kom jeg meg unna. :p

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Det dummeste jeg har gjordt må vel være å putte hylere (Ja, sånnt fyrverkeri som man tenner på og så kommer det en flamme også hyler de), oppi nesa, for deretter å tenne på :O jeg var ikke alene da, vi var 3 stykker som hadde hylere i nese, munn og ører og tente på. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om noen av de hadde vært defekte og sprengt i stedenfor å hyle :scared: .

 

Det begynner riktignok å bli noen år siden, men med tanke på fare for liv og helse er nok dette det dummeste jeg har gjordt :ohmy:

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har gjort? Kan oppsumeres slik.

 

Jeg gikk dritings ute på det man kan kalle "byen", her. Med meg hadde jeg en sigar, jeg fikk øye på en venn og spurte om han kunne fyren den opp for meg. Dette førte da til at den (tydeligvis blinde) vennen hans ved siden av skriker ut "FY FAEN TI EN JOINT!", full som jeg var, svarte jeg med "Det er faen ikke en join, det er en sigar din forpulte homo" (Jeg er ikke homofob, men bruker det som skjellsord med for mye inni)

 

Idioten klikker da fullsendig, noen boler venner av han kommer bort og han skriker "KALTE DU MEG HORA?" (noe jeg ikke gjorde) jeg kom med følgende gullkorn "Du er for stygg til å bli kalt hore, hvem faen ville pult deg? Jeg kalte deg en forpult homo", etter det ble det vell rimelig svart..

7370302[/snapback]

Hahaha, send PM med navn, plx?

Lenke til kommentar

la oss se. hmm

 

1. va paa fest i vennesla (ikke bra sprit i den garden nei)

2. doyne paa kvelden for kjemi&prosess exsamen (overleve men fikk bare 3)

3. laga for gode planer for skole gangen min (alt funker men det er et jevla slit, men vil man saa vil man)

4. starte og spille WoW (mange sloste timer)

5. banka opp en fyr paa fest trodde hu la an paa sostra mi (alle kan ta feil)

 

 

ja foresten jul i toyensgata eier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...