Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få kjeft for å drikka ein og ein halv liter cola.

7372363[/snapback]

 

Du verden :p

 

Dummeste jeg har gjort veit jeg ikke, men husker en ting:

 

for noen år tilbake(var 13) jobbet jeg skikkelig for å få råd til noen komponenter til pcen. Etter endelig å ha fått tjent opp en sum kjøpte jeg meg blant annet ny ram. Hadde før dette sloss med Effekt( kundeserivce på pcen) for å få en nytt skjermkoret, siden det gamle var defekt! Så klart klarte jeg å sette in rammen feil vei og hele pcen gikk til helvette.. det ble masse penger i reperasjon/nye deler+ en kamp for å få igjen noe på garantien bortkastet. :p

Lenke til kommentar

Det begynte med at jeg og noen andre kasta snøball på en bil engang. Jeg kasta bare sånn helt tilfeldig, og den landa på taket til en bil så det smalt som bare det. Kasta ikke hardt eller noen ting. Plutselig hiver han seg på bremsene, og sklir inn til siden av veien og står og tuter. Nysjerrig som jeg er, så står jeg og småkikker om han kommer istedet for å løpe for livet. Og joda, døra fyker opp og han kom løpende etter som et uvær, illsint og bannet. Jeg heiv meg irundt og løp til den store gullmedalje, føltes som jeg løp fra skoene. Men jeg og en til ble tatt igjen, mens de andre løp og gjemte seg. Men vi bare skylte på de andre og sa at det var de som kastet :roll: , og dum som han var trodde han på det og snøftet seg tilbake til bilen. :)

 

og en annen gang jeg kasta vannballonger, så fant jeg en jævlig bra plass til å kaste på biler. :D Tenkte jeg bare skulle fyre av en ballong på en bil bare for å prøve. Men det jeg ikke så var at han hadde sidevinduet litt åpent. Og gjett hvor ballongen traff! Da løp jeg så fort som jeg aldri har løpt før.

Lenke til kommentar
Snøball-historie og übermorsom vannbalong-historie.

7373262[/snapback]

 

Snøball kasta jeg på frontruta til en fyr når det var bekmørkt ute.

 

Han hoppa ut av bilen bare sekunder senere, og når jeg så at han skulle stoppe slang jeg meg i en tornebusk... herlig.

 

Han sto kanskje to meter unna meg og leita.

 

Takk for mørke klær sier nå jeg.

 

Og du fikk nå i allefall overaskelsesmomentet med vannbalongen.

 

Jeg tror jeg hadde dødd om en vannbalong skulle fly inn vinduet i bilen og sprengt alt til vann-helvete.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg hadde dødd om en vannbalong skulle fly inn vinduet i bilen og sprengt alt til vann-helvete.

7373473[/snapback]

 

hehhe, ja men da løpte jeg akkurat i det han begynte å bremse, du får et så sykt adrenalinkick av det der. Tenk hvor gørr det må være da, du kjører intedanede nedover veien, og plutselig poff! fullt av vann i bilen.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg hadde dødd om en vannbalong skulle fly inn vinduet i bilen og sprengt alt til vann-helvete.

7373473[/snapback]

 

hehhe, ja men da løpte jeg akkurat i det han begynte å bremse, du får et så sykt adrenalinkick av det der. Tenk hvor gørr det må være da, du kjører intedanede nedover veien, og plutselig poff! fullt av vann i bilen.

7373704[/snapback]

 

Får latterkrampe av det hele :!:

 

Men det er jævlig farlig for sjåføren da, å kjøre bortover for så å bli dusja uten at du aner det.

 

Jeg kan garantere deg at mange ville kjørt i grøfta etter noe sånt.

 

Men gøy for kasteren, det er det!

Lenke til kommentar

Husker en gang på b.skolen at jeg fikk et sånn stempel i jule-gave-pakke-kalenderen. Dette var et søtt litet stempel av en bamse. Så, førstkommende mattetime så var det jo som vanlig kjedelig, og et par av de andre guttene i klassen var overbeviste om at jeg ikke torde å plante det spitter nye stempelet mitt i panna på den delvis skallede mattelæreren våres. For å si det sånn, jeg fjernet all tvil med glans, uten å tenke konsekvenser :)

 

Var så sinnsykt morsomt når læreren ga meg kjeft. Hvordan i alle dager skal man klare å holde seg alvorlig når man får kjeft fra en lærer med et søtt litet bamse stempel i panna?

 

En annen gang fikk jeg for meg at jeg skulle kaste snøball mot skolebyggningen for å se om jeg klarte å treffe. Jeg traff byggningen, lettere sagt inni bygningen. Kastet snøballen inn et åpent vindu og mitt i laptoppen til en som satt i klasserommet. Jeg fikk kjeft, og han ny laptop. Var litt morsomt også da.

 

Jeg har også prøvd å bli forelsket i jenter i klassen mens jeg har gått på VGS, og det er også på listen over dumme ting jeg har gjort. Men på en annen side, det er jo en del av det å være ungdom også da :)

 

Haha, må komme med en annen ting som en kammerat gjorde i tysktimen i fjord! Tysktimene våres var kanskje ikke de mest produktive, og ingen av oss hadde lært navnet på læreren når det nermet seg jul. Så skjedde det så at en i kammeratgjengen skulle stille læreren et sp.mål i timen. Han prøvde å oppnå kontakt, men det funket ikke. Han spurte da oss andre hva læreren het, og jeg svarte "Svein". Min kammerat tenkte ikke no mer over det, og sekundet etter ropte han "Øy du, Svein".

 

For å si det sånn, den reaksjonen på læreren var noe av det syykeste! Jeg husker akkuratt hva han svarte. Det var noe alla dette: "Was? Mente du det? Du er på sååå tynn is akkuratt nå!" mens han holder tommel og pekefinger nerme hverandre. Min kammerat skjønte ingen ting, hva hadde han gjort galt? Så han fikk et sånn skikkelig rart blikk i ansiktet mens vi andre fikk den latterkrampen! Tysklæreren skjønte ikke spøken, og vi forklarte dette til kammeraten våres etterpå da han heller ikke tok den med en gang. Etter den dagen har tysklærereren alltid blitt hetende Svein blandt oss kammeratene ;)

 

For de som ikke skjønte denne, så er "Svein" veldig likt det tyske ordet "Schwein" som betyr "svin. Så på norsk ville jo det min kammerat sa være noe alla "Øy du, ditt svin".

Lenke til kommentar

Med unntak av alle de gangene jeg har rotet det til med jenter er det to som skiller seg ut.

 

- En gang da jeg var ganske liten ble jeg plutselig veldig nysgjerrig på hvordan undersiden av et strykjern kjennes. Jeg så jo at kontakten ikke stod i, men den var tydeligvis nettopp trukket ut fant jeg ut. Endte opp med noen rimelig snasne brannsår over mesteparten av peke- og lang-fingeren på høyre hånd.

- På fredag var jeg på fest som vanlig. Endte ihvertfall opp i en vennskapelig brytekamp. Eneste problem er at jeg ikke er særlig sterk, og han var sikkert 15 cm høyere og 15 kg ryngre, og hadde dessuten drevet aktivt med bryting. Nå sitter jeg her med et mest sannsynlig bristet ribbein. Vondt er det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Kastet en gang en snøball etter søppelbilen.

Traff hjulet. Søppelbilen stopper og en jævli forbanna søppelmann kommer ut, men da hadde jeg løpt og gjemt meg, mens vennene mine stod igjen og sa at jeg hadde stukket. Han kom litt nærmere, før han gikk til bilen sin igjen og kjørte avgårde.

 

En annen gang var jeg sammen med noen andre venner. Vi var i hagen til Person 1. Person 2 kaster et råttent eple ned på veien under, og treffer en pick-up som får en bulk på taket. I pick-upen satt en mildt sagt forbanna danske. Vi løp opp i skævven. Person 1, han som bodde der, fikk husarrest og beslaglagt sykkel.

Lenke til kommentar
Kastet en gang en snøball etter søppelbilen.

Traff hjulet. Søppelbilen stopper og en jævli forbanna søppelmann kommer ut, men da hadde jeg løpt og gjemt meg, mens vennene mine stod igjen og sa at jeg hadde stukket. Han kom litt nærmere, før han gikk til bilen sin igjen og kjørte avgårde.

7380685[/snapback]

 

hahaah, herregud for en snålig, en snøball som traff hjulet på en søppelbil, OOOO big deal! At han i det hele tatt gidda å stoppe.

Lenke til kommentar

Husker får en ganske god stund siden (barnskolen) tror jeg var i 3-4klassen ikke sikker. uansett det som skjedde var at jeg var med og spillte fotball med noen folk der. Og så ble ballen sparket får langt så jeg måtte klatre opp en sånn Ruglete litt skarpe murvegen men når jeg hang der var det en annen som sparket den ned og jeg mistet plutselig taket da.. får og si det sånn jeg hadde Skrubsår Fra halsen og over hele magen var ikke spesielt godt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...