Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel...

 

Dette er faktisk sant, kom på det nå.

 

Når jeg og broren min var småe (5 7) så drev vi å hakka opp steiner i oppkjørselen hos pappaen vår.

Vi fikk en øks til det (stabilt nok) vi skulle bare finne innsekter :D

 

Gikk bra 2 timer...men så skulle jeg ta opp en sten med hånda...mens broren min var klar med øksa.

 

Det var pain! Gikk ikke dypt inn i hånda...men faen det ble et nice sår av det.

 

 

(Husk er ikke mye kraft i en syv åring...)

Lenke til kommentar
Vel...

 

Dette er faktisk sant, kom på det nå.

 

Når jeg og broren min var småe (5 7) så drev vi å hakka opp steiner i oppkjørselen hos pappaen vår.

Vi fikk en øks til det (stabilt nok) vi skulle bare finne innsekter :D

 

Gikk bra 2 timer...men så skulle jeg ta opp en sten med hånda...mens broren min var klar med øksa.

 

Det var pain! Gikk ikke dypt inn i hånda...men faen det ble et nice sår av det.

 

 

(Husk er ikke mye kraft i en syv åring...)

7350194[/snapback]

 

litt sykt å gi en øks til små barn egentlig.

 

edit: kom på en ting til. Mista en malingsspann fullt med hvit maling ut over stuegulvet. :p Da skulle du sett tryne på foreldrene, hehe. Men det var heldigvis vannbasert maling så det gikk an å vaske det opp igjen, og gjett hvem som måtte gjøre det :whistle:

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

-Løftet opp en glodvarm loddebolt en gang, fordi jeg trodde den var av.

-Fikk et økseblad i bakhodet en gang.

-Pisset på et strømgjerde

-Løftet ut en rist fra stekeovnen når jeg skulle ta ut Grandisen. Glemte å bruke grytelapper. 225 grader varmt metall rett i håndflaten.

-Knuste utelampen med sprettert. Fikk kjæft av foreldrene, og jeg måtte kjøpe ny lampe. Sto utenfor huset og tenkte "jeg klarer ikke å treffe den enda en gang". Jeg tok feil, lampen ble knust og jeg måtte kjøpe ny lampe enda en gang.

-Stupte rett ned i bunnen på et 1,5 meter djupt basseng en gang.

-Var med på å mobbe en person en gang. Angrer som fy.

Lenke til kommentar
-Knuste utelampen med sprettert. Fikk kjæft av foreldrene, og jeg måtte kjøpe ny lampe. Sto utenfor huset og tenkte "jeg klarer ikke å treffe den enda en gang". Jeg tok feil, lampen ble knust og jeg måtte kjøpe ny lampe enda en gang.

-Stupte rett ned i bunnen på et 1,5 meter djupt basseng en gang.

7350941[/snapback]

 

hehe :!: bra gjort det da

Lenke til kommentar
er det så dumt da?

7367794[/snapback]

Alltid like fett når ting er forbanna usikkert, trolig går rett til helvete, du klarer ikke fokuserer på mye annet, livet ved siden av har vært et svare strev, man kommer i gang med stress, trenger sikkert hjelp snart.

 

Kjett fordi man ikke finner det man vil ha i nærområdet, fordi miljøet er helt feil. Bollocks.

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har gjort? Kan oppsumeres slik.

 

Jeg gikk dritings ute på det man kan kalle "byen", her. Med meg hadde jeg en sigar, jeg fikk øye på en venn og spurte om han kunne fyren den opp for meg. Dette førte da til at den (tydeligvis blinde) vennen hans ved siden av skriker ut "FY FAEN TI EN JOINT!", full som jeg var, svarte jeg med "Det er faen ikke en join, det er en sigar din forpulte homo" (Jeg er ikke homofob, men bruker det som skjellsord med for mye inni)

 

Idioten klikker da fullsendig, noen boler venner av han kommer bort og han skriker "KALTE DU MEG HORA?" (noe jeg ikke gjorde) jeg kom med følgende gullkorn "Du er for stygg til å bli kalt hore, hvem faen ville pult deg? Jeg kalte deg en forpult homo", etter det ble det vell rimelig svart..

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har gjort? Kan oppsumeres slik.

 

Jeg gikk dritings ute på det man kan kalle "byen", her. Med meg hadde jeg en sigar, jeg fikk øye på en venn og spurte om han kunne fyren den opp for meg. Dette førte da til at den (tydeligvis blinde) vennen hans ved siden av skriker ut "FY FAEN TI EN JOINT!", full som jeg var, svarte jeg med "Det er faen ikke en join, det er en sigar din forpulte homo" (Jeg er ikke homofob, men bruker det som skjellsord med for mye inni)

 

Idioten klikker da fullsendig, noen boler venner av han kommer bort og han skriker "KALTE DU MEG HORA?" (noe jeg ikke gjorde) jeg kom med følgende gullkorn "Du er for stygg til å bli kalt hore, hvem faen ville pult deg? Jeg kalte deg en forpult homo", etter det ble det vell rimelig svart..

7370302[/snapback]

 

Hahaha EID

 

Dummeste jeg har gjort egner seg ikke her! :ermm:

Lenke til kommentar

Noe av det dummeste jeg har gjort var å skrive en melding til lærern min der hvor jeg skreiv at det var lesbetreff på club 4 i Trondheim og masse dritt. Hun er lesbisk og tok dette ganske innpå seg, så når jeg måtte i møte så nekta jeg min skyld og måtte da lese det jeg hadde skrivd. Med min dårlige humor begynte jeg å le, jeg ser da bort på den lesbiske læreren min og finner ut at hun griner. Lo litt fortsatt faktisk. Var ganske dumt gjort. Tror foressten at hu hater meg fortsatt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...