Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Det ALLER dummeste jeg har gjort noen gang: prøve ut hasj.

 

Andre dumme ting:

-Stupe i ett basseng på ca 1-1,5m. Fikk ett stort kutt oppover skallen, akkurat i "midtskillen" så når jeg klipper håret kort nå, har jeg automatisk midtskill.. :thumbdown:

Stupet var jo såklart i fylla, dro på legevakta, sydde sammen, heiv i meg no smertestillende, og videre ut på byen. Aldri hatt så skallebank som dagen etter da jeg våknet. Som plaster på såret fikk jeg vannansamling i halve trynet så jeg så ut som ett freakshow i 2uker.

 

-Danse på bordet på ett utested første kvelden på skiferie i sälen. Endte med at jeg ble kjørt på sykehuset og ble liggende der i 3dager med mulig brist i nakkevirvlene mens resten av gjengen koste seg med snowboard, fint vær og festa.

 

-Husker ikke veldig mye av barndommen, men har ett par derfra og vil jeg tro: På barneskolen var det populært å helle masse vann nedover en bratt bakke i skolegården på vinterstid så det frøs til is for å så konkurrere om hvem som klarte å stå på bena ned hele bakken uten å tryne. KOm for sent til skolen en dag og bestemte meg for å øve på å stå lengst mulig ned. Endte opp med at jeg snubla nederst i en stein som var nedfryst og at jeg da fløy vannrett inn i en lyktestolpe. Det ble etterhvert friminutt og en lærer fant meg besvimt med en stor blodpøl rundt hue. En god porsjon sting midt oppå hue.. Når jeg skinner meg idag er jeg helt ruglete på hele hue..

 

-Fikk låne den nye sykkelen til en kamerat (barneskolestadie). Skulle tøffe meg å sykle uten hender på rattet ned en lang bakke. I bånn var ett opphøyd kummlokk. Sykkelen bråstoppet og jeg sklei bortover grusen i shorts og bar overkropp. Resultat; ødelagt sykkel, og x antall kg grus i hele trynet og kroppen. Pelte grus med pinsett i flere uker etterpå.

 

Mange håpløse historier, men som sagt, dummeste jeg har gjort står øverst. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil nå si at mange av de du nevnte er mye værre enn hasj ^^

Iogforseg ja, men all driten som fulgte de påfølgende år etter å ha prøvd det for første gang resulterer i at det var det dummeste valget jeg noen gang har gjort.

 

Og som en annen sa: stole på jenter. Så sant på sant. Høyt oppe på listen av det dummere en kan gjøre.

Lenke til kommentar
Det dummeste jeg har gjort i mitt liv, er da jeg hadde det veldig travelt en dag jeg var i byen for å handle lunsj, og skulle tilbake til skolen. Jeg løp over veien, og vel... http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=14594

 

Det kunne kostet meg livet. Nå er jeg veldig forsiktig når jeg går over veien, og ser på begge sider...

 

Ja faen, det husker jeg! Gikk 3P på SortlandVGS den dagen.

Husker det. Sirener og haleluja.

 

Er vell det eneste fotgjengeroverfeltet på den strekninga der. Regna med at du ikke gikk på den.

Vi på skolen trodde først du daua...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...