Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Da sier man bare en ting:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Rookie!

 

Jeg har selv prestert en Bummer innen slalom. første gangen klarte jeg ikke å stoppe så jeg styrte mot et sted men bomma så jævlig at jeg gikk rett i heiskøen! :blush: ikke stor fart da men FLAUT!

 

Samtidig klarte jeg forresten også å dette av heisen lol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde sett The Royal Tenenbaums. Jeg visste jo ikke hva den

selvmords

-scena var for noe.. Alt jeg skjønte var at jeg måtte gjøre det samme. Da jeg sto med kliss naken skalle foran baderomsspeilet merka jeg at det var noe hår som var igjen i ansiktet. Jeg gikk over venstre øyenbryn med barbermaskinen. Jeg angra jævlig på det, men jeg kunne jo ikke gå rundt sånn, så da fjerna jeg likevel det andre øyenbrynet like etter. Da mamma kom hjem senere på dagen fant hu meg på rommet med en remapose over hodet. OG! Dagen etterpå hadde jeg fått den æren av å spille Bjørnstjerne Bjørnson på skoleoppsetningen. Glad vi bare viste det stykket for hele skolen, bare...

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar

Dette er en venn av meg:

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article108035.ece

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article108074.ece

 

Men som vanlig har ikke Media skrevet alt helt riktig...

1. Venn finner Dame

2. Dame sitter på T-banen, venn går ut for å ta røyk

3. T-banen går, venn løper etter og henger seg etter en hånd i vinduet, med en pils i den andre.

4. Venn faller av ca 200 meter avgårde.

5. Venn blir funnet av oss andre noen få minutter senere når han ikek svarer på mobilen.

6. Finner han liggende på T-banesporet, og flytter han bort fra fare.

7. Ringer ambulanse.

8. Anmeldelse på venn :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Vel: Jeg og kompissen min Mikkel var ute å gikk halloween i Drøbak's gater.

Så gikk vi litt ...og så havnet vi i det gamle nabolaget hans!

 

"Der! Der er naboen min sitt hus! Narkisser! Kanskje de har noe godteri?"

(vi begge var 15, litt for store for halloween..men pfft)

"Sikker Mikkel?"

 

"jaja seff...."

 

Så banka vi på: Ut kom den fæle dama....uff...med blonde striper i håret og så ut som om hun hadde hatt et par bedre år.

 

"Hvæ...hvæ vil dere?"

 

"Hey! husker du meg? (Mikkel) Vi går halloween skjønner du!"

 

"dama: Sorry azza...Vi har ikke mer godteri..men tar dere penger?"

 

"Mikkel: vi trenger ikke noe, men om du har lyst så går det greit :p"

 

"dama: Ta 15 kr hver dere...."

 

Da så hun på meg og spurte: Hvor gammel tror du egentlig jeg er?

Fikk sånn flashback: Ruben...du må være snill nå...

 

Jeg prøvde å presse ut et skikkelig diplomatisk svar da.

 

"Hvor gammel tror du jeg er a?....Er ikke så mange gamle damer som har blondt farga hår som meg??"

(med skikkelig fæl ettervekst)

 

"Ehhh....Sånn rundt...nja...40-45?"

 

KLASK! så fikk vi døra rett i trynet, mens vi hørte dama banne på den andre siden.

 

Så dulter mikkel meg med skulderen " Ruben...bare så du vet det...hun er rundt 28 år"

 

 

 

Stakkars :p

Hvordan kan det være det dummeste du har gjort? Har du ikke gjort en dritt i livet?

Lenke til kommentar
Dette er en venn av meg:

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article108035.ece

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article108074.ece

 

Men som vanlig har ikke Media skrevet alt helt riktig...

1. Venn finner Dame

2. Dame sitter på T-banen, venn går ut for å ta røyk

3. T-banen går, venn løper etter og henger seg etter en hånd i vinduet, med en pils i den andre.

4. Venn faller av ca 200 meter avgårde.

5. Venn blir funnet av oss andre noen få minutter senere når han ikek svarer på mobilen.

6. Finner han liggende på T-banesporet, og flytter han bort fra fare.

7. Ringer ambulanse.

8. Anmeldelse på venn :p

Har avisen sensurert sokkene hans på det øverste bildet?

Lenke til kommentar
Kastet en gang en snøball etter søppelbilen.

Traff hjulet. Søppelbilen stopper og en jævli forbanna søppelmann kommer ut, men da hadde jeg løpt og gjemt meg, mens vennene mine stod igjen og sa at jeg hadde stukket. Han kom litt nærmere, før han gikk til bilen sin igjen og kjørte avgårde.

 

"Glad" jeg kjenner han som kjører søppelbil i området her.

 

Jeg kaster en råtten banan på søppelbilen hans, han svarer med å dumpe en søppelsekk på gårdsplassen min. :hrm:

Lenke til kommentar

Sykle til speideren med 1x Halv ødelagt sykkel.

Jeg skulle kjøre på 1 hjul. I det jeg løfter sykkelen detter framhjulet av og jeg fortsetter og kjøreframøver. I det jeg går ned detter framhjulet av og jeg tryner stygt.

 

Alt skjedde relativt på kort men kunne unngått hvis jeg hadde vært bedre på å sykle :p

Har trynt en del ganger på sykkel -.-

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Var på min gamle jobb. Jeg satt i kassen (gjør jeg bare hvis det er stor pågang eller noen har pause). Det var en milliard kunder som skulle handle på en gang. Jeg ble nødt til å ringe på hun som egentlig sitter i kassen slik at hun kunne ta den andre kassen. Under kassen har vi tre knapper. En for å plinge i butikken, en for å plinge på pauserommet, og ransalarm... Trenger jeg i det hele tatt å si hvilken knapp jeg trykket på i et halvt sekunds mentalt fravær? :blush:

 

Tok meg 30 sekunder før jeg fant ut "FAEN, feil knapp". Ble nødt til å si ifra til vaktlederen min. Han ringte til vaktselskapet med en gang, men på toppen av det hele. Det var en patruljebil i området som svarte på alarmen. Vekterene kommer ca. 30 sek etterpå. Jeg hadde bare lyst til å gjemme meg i et mørkt hjørne. Heldigvis var de veldig forståelsesfulle og jeg fikk ingen konsekvenser. Tror flauheten i seg selv var straff nok :p. Vaktlederen min sa han hadde gjort det samme selv, så fikk ingen konsekvenser. Men jeg har måtte tåle mye mobbing fra mine medarbeidere :p

Lenke til kommentar
Stolt på jenter.

 

True.

 

Det dummeste up to date må være og drikke på en søndag, når du har tjeneste klokka 06:00 neste morgen. Du topper jo seff dette med og legge deg rimelig berusa klokka halv 5 på natta, for så og sove en time, våkne av alarmen, ringe taxi og betale 350 spenn for og komme deg tilbake til leiren i tide.

 

Og seff, hva begynner dagen med? Fysisk fostring. Intervalltrening. Herre min gode gud, jeg har aldri vært så ødelagt i hele mitt liv, det er faktisk noe av det jævligste jeg har gjort så lenge jeg kan huske. Etter endt tjeneste den dagen sov jeg 16 timer til neste dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...