Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dummeste jeg og en kompis har gjort er å prøve å "reparere" en nyttårsrakett. Selve pinnen var knekt og vi trodde litt Macgyver teip vil fungere, setter den i et sånnt rør og fyrer av. Den går opp, opp, litt sidelengs ...... så tar den helt av og lander på et hustak i full fyr.

 

Skal være glad det var mye snø på taket + at den ikke gikk gjennom et vindu eller noe i den duren. Å reparere en rakett med teip har ikke blitt gjort siden.

9198309[/snapback]

Jepp, jeg gjorde det samme. Borsett fra at jeg nesten traff naboene mine + huset deres. Hedigvis landet rakketten i gaten... :ermm:

Lenke til kommentar
Dummeste jeg og en kompis har gjort er å prøve å "reparere" en nyttårsrakett. Selve pinnen var knekt og vi trodde litt Macgyver teip vil fungere, setter den i et sånnt rør og fyrer av. Den går opp, opp, litt sidelengs ...... så tar den helt av og lander på et hustak i full fyr.

 

Skal være glad det var mye snø på taket + at den ikke gikk gjennom et vindu eller noe i den duren. Å reparere en rakett med teip har ikke blitt gjort siden.

9198309[/snapback]

Jepp, jeg gjorde det samme. Borsett fra at jeg nesten traff naboene mine + huset deres. Hedigvis landet rakketten i gaten... :ermm:

9208269[/snapback]

 

Hahahah, skal vi si oss ganske heldige med de "tilsvarende" situasjonene? :p

Lenke til kommentar

Kanskje ikkje det dummaste eg har gjort, men eg husker ein ging eg og nokre kompisar sykla. Ein av dei laga ein eller annan lyd, og eg ville lage lyd eg og. Eg tok foten inntil framhjulet (dei tynne "stengjene" eller kva det heiter) og det kom lyd. Rett etterpå satt eg foten fast i hjulet. Eg trynte, og det neste eg huska var at eg sat på rompa på asfalten med sykkelen ved siden av meg. Det var ikkje godt.

 

Ein annan gong eg sykla med ein kompis, skulle eg sykle over ein bakke med gras fordi det tok kortare tid enn å sykle på vegen. Eg sykla i full fart på bakken. Graset var litt høgt, derfor såg eg ikkje at det var ein murstein i graset. Eg sykla på mursteinen medan eg sjølv traff sykkelstyret (eller rattet om du vil) på sykkelen og gud eg var glad mine edle delar ikkje vart skada.

 

Ellers har eg vel gjort mykje anna dumt eg ikkje kjem på atm.

Lenke til kommentar
Det dummeste jeg har gjort er å sitte oppe hele natta og være oppe hele dagen i en påskeferie hos tanten min.. og tlfeldigvis begynte Sonen på tv2.. Det endte med 2000 kr i betaling til tanta mi for misbruk av en viss moblitelefon og at historien blir dratt opp fra gang til gang.

9208116[/snapback]

 

Brukte du 2000sonen :ermm:

Lenke til kommentar
Det dummeste jeg har gjort er å sitte oppe hele natta og være oppe hele dagen i en påskeferie hos tanten min.. og tlfeldigvis begynte Sonen på tv2.. Det endte med 2000 kr i betaling til tanta mi for misbruk av en viss moblitelefon og at historien blir dratt opp fra gang til gang.

9208116[/snapback]

 

Brukte du 2000sonen :ermm:

9210108[/snapback]

Desverre JA Det er seff tilbakebetalt for lenge siden.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Hahahah,  skal vi si oss ganske heldige med de "tilsvarende" situasjonene? :p

9209378[/snapback]

Absolutt...

 

Og en viktig regel man har lært av dette:

Du er ikke MacGyver, og teip løser ikke alt...

 

Kom på en ting som jeg har gjort, som i ettertid ser jeg på som ren idioti fra min side:

 

Jeg var 11 år gammel og skulle prøve meg på en sikkelig bratt bakke med min BMX-sykkel. I halve bakken greier jeg ikke å komme videre og begynner å trille bakover. Resultate ble: en skadet skulder, en blodig albue, en ødelagt genser, en ødelagt T-skjorte, en rvenet bukse og et bein som ble skrapt opp. Bravo til meg...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Om jeg får lov til å skrive en annen dum ting jeg har gjort;

 

Jeg sto i "Furedalen" på Kvamskogen, en av mine første ganger, på slalomski.

 

Klarte meg fint nedover, med et par knall og fall, men på slutten presterte jeg å havne i feil løype. Løypen var en slags kuleløype, helt til venstre i bakken, som førte nedover mot heisene igjen. (Bredt område.)

 

Rett til venstre for denne løypen, satt det sikkert 100 folk og drakk kakao og spiste nistepakke. Rett foran dem. RETT FORAN - slik som bare skjer på film,

klarte jeg (i slutten av kuleløypen), å tryne han..

 

..så jævlig!

 

Ene skien for til pokker i vold nedover, andre stakk opp fra knallhard snø (ja, det gjorde faktisk vondt å falle!) og brillene forsvant vekk fra meg. :p

 

Måtte gå å famle i blinde en god stund før jeg fant brillene, staven, og omsider den ene skien.

 

FLAUT! :no:

Lenke til kommentar

Skjedde noko liknande med meg òg. Fyrste gong på slalom i Furedalen. Fyrst den "lettaste" løypa (den til høgre når ein kjem opp). Det gjekk feilfritt. So den andre løypa (til venste). Eg klarte ikkje å sakke på so mykje og hadde stor fart. Eg hadde ikkje tatt den løypa før og kom derfor på di brattaste plassane slik at farten blei større. Heilt i enden av løypa, sakka eg på ved å "bremse" med skia, som gjeres ved å holde skia slik: / \ . Uheldigvis kom den eine skia over den andre og på ein eller annan måte klarte eg å tryne. Hadde vondt i rompa da, og siste gong eg tok den løypa om eg husker rett (var på tur til Furedalen med skulen i vinter/vår, og etter det har eg ikkje vert på Furedalen).

Det var litt flaut, men det var ingen som såg, fordi eg var ikkje komt ned til der folk sat.

Lenke til kommentar
Skjedde noko liknande med meg òg. Fyrste gong på slalom i Furedalen. Fyrst den "lettaste" løypa (den til høgre når ein kjem opp). Det gjekk feilfritt. So den andre løypa (til venste). Eg klarte ikkje å sakke på so mykje og hadde stor fart. Eg hadde ikkje tatt den løypa før og kom derfor på di brattaste plassane slik at farten blei større. Heilt i enden av løypa, sakka eg på ved å "bremse" med skia, som gjeres ved å holde skia slik: / \ . Uheldigvis kom den eine skia over den andre og på ein eller annan måte klarte eg å tryne. Hadde vondt i rompa da, og siste gong eg tok den løypa om eg husker rett (var på tur til Furedalen med skulen i vinter/vår, og etter det har eg ikkje vert på Furedalen).

Det var litt flaut, men det var ingen som såg, fordi eg var ikkje komt ned til der folk sat.

9215752[/snapback]

 

Føler med deg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...