Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Dette er en post der vi kan fortelle om episoder i livet der vi virkelig har dritt oss ut eller sagt noe du ikke mente men det er også noen regler..

 

Ikke Spam.. Eks: Du er Noob gå og døøøøøøø etc etc etc etc.

ikke post uten En historie om noe du har gjort

eller's må dere bare ha det gøy :)

 

må vel begynne jeg da :=) har en liten en fra da jeg var liten og naiv,

meg og min bror og nabojenta syklet ned en litt lang bakke synes jeg på den alderen, helt nede i bakken var det også en litt vanskelig sving og over andre siden av veien en bekk,

 

først kom min bror fint rundt svingen

så nabo jenta

min jeg var ikke og se plutselig hører min bror og nabo jenta auuuuuuuu og med påfølgene skrik mamma :blush: hehe

var ganske liten så husker ikke alt men har hørt det noen ganger nå av min bror og nabo jenta

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dummeste jeg har gjort er nok å få kyssesyken og på den måten ødelegge hele skolegangen min, og nå sitter jeg her. 19 år og skal begynne i 3. klasse til sommeren.

 

Ellers har jeg gjort en del dumme ting som ikke har gått ut over meg selv på andre måten enn en dårlig samvittighet, tror ikke dette er ting jeg skal nevne her.

 

 

...også var det vel ikke så veldig smart å bli avhengig av snus heller.

Lenke til kommentar

-Når jeg var liten å lagde bål med white sprit og toalettruller i naboens garasje?

-Når jeg var liten å malte naboens røde bil med blåmaling?

-Når jeg var liten og hoppa på taket til naboens bil, og bulka taket?

-Når jeg var litt eldre og tegna en av mine erkefiender liggende under ei feit ku og spise møkka dens, for så å sende det som brev til han?

-Når jeg var litt eldre og hoppa med rattkjelke på ett usaklig stort hopp, hvor jeg landa i 50cm pudder og hele kjelken sto bom fast slik at jeg moste brystkassa nedi rattet og mista pusten i ett min?

-Når jeg var enda litt eldre og hoppa på en sånn haug som snøkanonene lager, for så å lande på klink is på baksia og bevime i ca 1/3 min og få hjernerystelse?

Lenke til kommentar

utløste brannalarmen på et kjøpesenter. :whistle:

rente jævlig fort på slalom og tryna sånn at begge skia og stavene samt hjelmen og brillene lå strødd utover løypa. + at jeg fløy til pakkistan.

Og en gang da jeg gikk på ski da jeg var mindre, så tryna jeg på toppen av en bakke og skled ned hele bakken med trynet nede i snøen. :!: Fikk sår i hele trynet.

Lenke til kommentar

Når jeg var mindre gikk jeg med rompeakebrett i hånda.. Så gikk broren min bak meg.. Så slengte jeg akebrettet i ansiktet hans.. Han fikk et kutt :dontgetit:

 

Også skulle jeg teste ut noe greier på han en annen gang.. Jeg sparka og traff midt mellom beina hans. Uten at han var forberedt på det.. :!: Gjort det et par ganger.. *synes synd på broren sin*

 

..Bare teite ting, men er da noe forde :p

Lenke til kommentar
-Når jeg var litt eldre og tegna en av mine erkefiender liggende under ei feit ku og spise møkka dens, for så å sende det som brev til han?

 

hahaha, så genialt! :!:

 

 

 

Selv var jeg så dum så jeg ble lurt med på epleslang en av de første dagene på barneskolen, og vi i førsteklasse måtte selvfølgelig ta vare på alle eplene... Det gikk jo bra helt til rektor kom inn i klasserommet midt i timen med han som eide treet..

Jeg og et par kompiser hadde delt ut epler til halve klassen, og satt og gomlet fornøyde.. Når klassen fikk øye på rektor og naboen til skolen slapp alle eplene i gulvet og pekte meg meg. Lite kult akkurat da.. Jeg ble unnskyldt av de, fordi de skjønnte at de eldre hadde lurt/tvingt oss med.

 

Ellers på høsten en gang (rundt 4. klasse) spilte vi stikkball/slåball.. Jeg tok det tyngste balltreet og med fleecehansker glapp det selvfølgelig rett i trynet på en gutt som var 2 år eldre enn meg. Jeg var kjemperedd for at han skulle banke meg eller noe, så jeg satt meg ved siden av en voksen ved matbordet etterpå..

Lenke til kommentar

Har vel gjort noen dumme ting i min oppvekst. En gang var jeg og en kompis home alone, og han hadde fått fatt på en svartkruttbombe på størrelse med en snuseske(var vel det og, forsåvidt), som vi fyrte av ved en garasje. Naboen ble ikke glad når garasjedøra ble svart :tease:

 

Ellers så var jeg og en annen kompis ute og kjørte RC båt, og vi(jeg) klarte å kjøre den utenfor rekkevidde for kontrolleren. Og strømmen hjalp oss ikke :whistle:

 

Og en gang låste jeg søstra mi inne i et skap og la nøkkelen på et lurt sted. Unnskyldningen ble jo "hun gjorde det selv", men tror jeg ble rimelig fort gjennomskua, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...