bokhylle Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei! Jeg har akkurat formatert nå. Også når jeg skulle restarte PCen måtte jeg ha i Windows CDen for at Windows skulle i det hele tatt starte. Noen som har erfaringer med dette? Hadde vært veldig bra. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Har du bare formatert harddisken, og ikke installert Windows på nytt? Hvis Windows er installert, hva skjer når CDen ikke står i og du starter maskinen? Endret 23. november 2006 av pmarius Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Windows er innstalert. Når jeg ikke har i CDen står bare den koslige streken ( _ ) og blinker. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Prøv å gå inn i BIOS, så endrer du oppstartsrekkefølgen til harddisk først. Er ikke sikker, men mulig den står på CD-ROM som første oppstartsalternativ og at det er et problem i forhold til det. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hjelper ikke. Streken står fortsatt og blinker. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 At CD-ROM står som første enhet er jo det normale. Kunne vært interessant å sjekke dette problemet med MBRlister. Last ned denne filen, kjør programmet, og post resultatet her. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Så ikke ut som den hjalp. Windows vill ikke engang starte når jeg bare har harddisk som boot rekkefølge (eller hva det heter). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Så ikke ut som den hjalp. 7354402[/snapback] Hmm, misforsto du hva jeg mente? MBRlister lager en tekstfil som jeg gjerne ville at du skal poste her, så kan jeg muligens finne ut hva problemet skyldes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå