Gå til innhold

Helt blank innen klokking! Håper på hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er en Seagate harddisk. Dette er ikke skjermkortet (GPU )

Altså, selvsagt er det en risiko i det du driver med. Du får ikke garanti lenger osv mener jeg å huske, å delene kan bli ødelagt.

Hvis det ikke kommer opp et bilde, så kan man vel ikke se temperaturen da, jeg kan ikke det, da jeg husker bare at XT/XTX kort klarer det ( ? )

Lenke til kommentar
Hvis det ikke kommer opp et bilde, så kan man vel ikke se temperaturen da, jeg kan ikke det, da jeg husker bare at XT/XTX kort klarer det ( ? )

7354956[/snapback]

Tull, de aller fleste av dagens skjermkort (alle?) har temperatursensor, hvis den ikke kommer opp er det nok heller fordi gratisversjonen av everest ikke viser alt. Hadde trådstarter prøvd f.eks ultimate edition hadde nok GPU-temp kommet opp.

Lenke til kommentar
Tull, de aller fleste av dagens skjermkort (alle?) har temperatursensor, hvis den ikke kommer opp er det nok heller fordi gratisversjonen av everest ikke viser alt. Hadde trådstarter prøvd f.eks ultimate edition hadde nok GPU-temp kommet opp.

7358044[/snapback]

jeg har everest ultimate edition og et X1950pro kort, men likevel vises ikke temperaturen.

Lenke til kommentar
Merkelig da, everest ultimate viser gpu core/minne temp på mitt X1900GT kort.

7358220[/snapback]

ja vet det, synes det var veldig rart selv, la det inn på nytt etter at jeg satte inn kortet også, men uten hell. Temperaturen vises forøvrig i atitool, men ikke i everest, merkelig.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

7358044[/snapback]

jeg har everest ultimate edition og et X1950pro kort, men likevel vises ikke temperaturen.

7358049[/snapback]

Har du den nyeste versjonen? ikke sikkert de litt eldra har støtte for temp på ditt skjermkort....

Lenke til kommentar

7358044[/snapback]

7358049[/snapback]

Har du den nyeste versjonen? ikke sikkert de litt eldra har støtte for temp på ditt skjermkort....

7359270[/snapback]

har versjon 2.80.534 av programmet, er det en gammel versjon eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...