Gå til innhold

Raskere nedlastning fra xbox 360

pcsuper

Anbefalte innlegg

Mitt spørsmål er ganske enkelt:

Er det mulig å gjør sånn at når jeg laster ned demo f.eks fra Xbox - live, at den bruker hele linja på en måte. Sånn at den går i maks ?

For når jeg laster ned nå, så merker jeg at den bruker omtrent bare 1 mbit av de 5 jeg har.

Endret av pcsuper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror neppe det går.. Men står NAT'en din på Strict? Merket forskjell med en gang den ble Open hos meg.. Da brukte den mer båndbredde virket det som.. mao lastet fortere ned..

7343588[/snapback]

kanskje jeg er dum, men jeg skjønte ikke helt hva du mente : s

Lenke til kommentar

Han snakker om innstillinger på routeren din. Se bruksanvisningen for routeren evt ring ISP'en din for innstillinger.

Jeg sitter selv på en 22Mbit linje, men laster stort sett ned med rundt 1mbit selv, tror kanskje 360'en hadde kunnet dra nytte av et bittorrent lignende system å dele filer på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nå har det sikkert noe med at det går igjennom servern til microsoft.. når det er mange folk der går det jo saktere.. og servern ligger vell i amerika.

Lenke til kommentar
Han snakker om innstillinger på routeren din. Se bruksanvisningen for routeren evt ring ISP'en din for innstillinger.

Jeg sitter selv på en 22Mbit linje, men laster stort sett ned med rundt 1mbit selv, tror kanskje 360'en hadde kunnet dra nytte av et bittorrent lignende system å dele filer på.

7343791[/snapback]

Tror ikke bittorrent hadde vært noen god løsning på Live! Det vil jo si at alle måtte ha delt sine nedlastninger til enhver tid.. og når skulle du da få spilt over LIVE? Det ville jo betydd maks lag i alle LIVE sesjoner.. Tror nok vi må leve med server sentrerte nedlastinger også i fremtiden..

Lenke til kommentar

Jeg tror bittorent i kombinasjon med server nedlasting hadde fungert utmerket ,

tross alt så laster de fleste ned en ny demo rett etter at den er sluppet , da kunne jo alle lasta ned fra hverandre og samtidig kunne serveren bidra , spesielt hvis de fleste er ferdige med den demoen.

Men dette er bare hypotetisk da , veit ikke om det lar seg gjøre i virkligheten da.

Men uanset hadde det gått så skulle ivhertfall MS klart det siden de tross alt er et software selskap.

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...