BigJaffa Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Skal bestille brytere til kabinett prosjekte mitt. Men er litt usikker på kva for brytera som eg skal bruke... Eg herpa ein cd rom for å finne det ut eg der var det med fire pinner. Nokon som veit.... Skal bestille brytere hos Elfa. Eg skal flytte bryteren med å legge ledning fra A til B. Kan eg bruke denne bryteren Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) microplex har mange fine brytere.. om du skal ha den til påknapp for pcen, er ikke det impulsbryter som er vanlig? mulig jeg tar feil men.. Endret 23. november 2006 av r0zie Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Eg skal ha bryter til dvd-rom eg.... ikkje av/på bryter til pcen Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 åja hehe then i cant help Lenke til kommentar
Per-Ole Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, du kan bruke den bryteren. Du skal ha en impulsbryter, de bryterene som normalt står i CD-rom'er har en NC og en NO (Normally Closed og Normally Open) men er ikke sikker på om du trenger NC så en hvilken som helst impulsbryter vil være ypperlig. Forresten så er ikke de få bryterene de har på microplex brukelige hverken til CD-rom eller til av/på knapp til PC'en. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg bruker denne for å skru av/på pc'en, men det finnes jo utallige brytere som gjør det samme. Se hos Elfa, Clas Ohlsson, Torshov, osv Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Forresten så er ikke de få bryterene de har på microplex brukelige hverken til CD-rom eller til av/på knapp til PC'en. 7349942[/snapback] http://www.microplex.no/product.aspx?pid=LLKIT&mcat= Lenke til kommentar
Per-Ole Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det var bryterene jeg henviste til ikke led/bryter/høytalerkitet Beklager hvis det var uklart. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Har tenkt til å bruker denne til av/på knapp.... Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 den funker. du kan jo se på arbeidsloggen til chase? tror han brukte en slik en i "articice" Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Kva bryter skal eg bruke til restart knapp? Det går fint med ein sånn ein eller? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 japp, det går bra Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ok det er leeeeenge sidan eg spurte om disse bryterene, men no skal eg bestille dei og lurte på om eg kunne bruke samme type bryter som eg bruker til reset knappe til dvd-romen? Det er jo ein NO/NC så den skulle funke, eller? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan bruke hva som helst, bare det er en impuls bryter. og ja, du kan bruke den samme som du bruker til resett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå